no moje XM 401 sa blizia k 10000 km a este ich nebolo treba centrovat
07.04.2022 - 00:03:10
00
Tak doteraz som mal felt CxR 17mm
Nieco ako toto
https://www.theproscloset.com/products/felt-cxr3-disc-alloy-clincher-700c-wheelset
Vydrzia dost ale su tazke a asi nie su TLR a hlavne su na QR
07.04.2022 - 00:13:27
00
elpha napísal:
Zoidberg poskodeny ratchet po 2000 km je dost zly deal, nerozumiem preco si ludia kupuju dobre naboje a potom ich "upgradnu" takymto nezmyslom

Toto poskodenie vplyv na funkcnost nema. Keby bolo takychto “zraneni” ratchetu viac, vyrazim to, nech mi piliny nevymelu tie dosadacie prstence. Originalne 18z stale mam. Ale kedze je toto jediny negativny prejav po 2000km, som s tym furt v pohode. Mam 6.7st zaber miesto 20st za 40eur, to mi pride ako lepsi upgrade (ci pokus on), nez dat rovnakych 40€ do predstavca a odlahcit si bike o 55g.
07.04.2022 - 00:20:50
00
podla mna 20 mm vnutorna sirka nie je dost na 40-45 mm pneu nie je dost, pri nizkych tlakoch to nebude dobre, ja by som teraz isiel do 25 mm vnutornej sirky, tam budes mat aj rezervu do buducnosti, pri sucasnom tempe budu o par rokov na graveloch bezne 700x50C
07.04.2022 - 00:21:42
00
Na mojich mtb 19mm jazdim 2,35 ?
07.04.2022 - 00:28:03
00
ja som jazdil 18mm/42C, dalo sa to ale nie je to dobre kombo, teraz mam 22,5mm/45C a som spokojny
07.04.2022 - 00:34:46
01
Zoidberg napísal:
Tym 690 poe nerozumiem; to je fakt v zabere vzdy iba jedna zapadka?

Nie, v zábere sú vždy 3 západky zo šiestich.
07.04.2022 - 07:54:49
00
Hej, uz som to dohladal, typo vravi 2-3, asi podla torque
https://youtu.be/tqXDsuS73fQ?t=220
Je to pecka, som uchvateny tym napadom a vysledkom (aj ked mi furt nejde do hlavy, ako to tych 4-6 zubkov v zabere udrzi)
07.04.2022 - 08:20:59
00
Kristina napísal:
Jedny z najlepších západkových systémom majú americké náby Industry9 Hydra. Smiešne jednuduchý servis. Rozobratie a premazanie bez náradia. Majú ozubenie so 115 zubami. 6 západiek. To dáva 690 bodov záberu. ....


Mam I9 Torch co je vlastne to iste ako hydra len s menej ozubenim a DT ratchet a DT ratchet EXP (oba 54z) a co sa tyka servisu tak DT naboje jasne vedu. Ked rozoberam i9 tak NIKDY sa mi nestalo ze by povolila strana pri kazete ale vzdy na opacnej strane, takze po 1. vzdy vytiahnem celu osku aj s loziskom a po 2. my vzdy vyskacu pruzinky so zapadkami do okruhu dvoch metrov. DT je oproti tomu co sa tyka servisu pre male mimina, alebo pre ludi s IQ pod 60. Do servisu i9 sa musim vylozene prinutit, kdezto DT Swiss si zoservisujem kludne aj v terene pri -10°C . Plus pre i9 je len ten naozaj krasny a hlasny zvuk a hlavne takmer okamzity zaber.
07.04.2022 - 14:57:02
10
Uvidím aké budem mať ja skúsenosti. Mám pripravené trailové kolieska na Hydrách.
07.04.2022 - 15:35:23
01
Kristina napísal:
Nie, v zábere sú vždy 3 západky zo šiestich.

Len v takom pripade je tych 690 poe len marketingovy oblbovak a je ich len 230 (115x2), lebo aj tu pruznost, aby sa dostali do zaberu 3 zapadky naraz, treba zaratat medzi mrtvy chod.
07.04.2022 - 16:58:24
01
To som si najprv myslel tiez, ale prenos sily na koleso zacne uz pri tej prvej zapadke
07.04.2022 - 17:27:43
01
Mne sa na hydrách vytiahne pekne strana so západkami a zostávajú na miestach nič nevyskakuje. Tak servis pohoda, ale ako som písal po cca roku servis ani nepotrebovali.
07.04.2022 - 17:33:59
10
Prenos sily na zapadku sa zacne uz pri tej prvej, ale koleso sa nepohne, lebo sa najskor musi eliminovat ta spominana vola = je tam mrtvy chod pedalov voci kolesu.
07.04.2022 - 17:37:27
00
Prenos sily začne aj koleso začína s pohybom len tie ďalšie západky či západka pomáha až akoby pri silnejšom šlapaní. Tak som to teda chápal. Aj keď tu polemizujeme o drobnosti nemení to fakt že záber je fakt okamžitý :)
07.04.2022 - 18:30:31
00
keyboard_arrow_up