Hosť napísal:
toto je krásny teoretický bullshit! lebo ty síce musíš rozhýbať celkovú hmotu (jazdec+ bajk) ale hmota jazdca zároveň slúži ako motor tj sa do toho vzorca nedá započítať len tak pasívne..) je naozaj krásne vidieť že si v živote nevymenil na svojom bajku kolesá čo i len o 200gramov na PÁR lahšie


:clap: :rofl: :lol: :D
07.03.2017 - 17:47:22
00
Sú celkom odolné a skvelé na bezduše. Veľmi dobre držia plášť v patkách aj pri nižších tlakoch.
07.03.2017 - 17:49:21
02
Akurat skladam nove kolesa a rozmyslam nad vypletom...naboje novatec,rafy crest...
Otazka je co zvolit?Bud Sapim laser alebo dt swiss revolution...alebo ist do plochych sapim cx ray co by som nerad lebo by sa mi navysil rozpocet o 115€.Teraz jazdim sapim race a stazovat sa nemozem.Za sezonu jemna osmicka na prednom kole.Vazim cez sezonu 67kg mimo max 72 vyska 182.
09.03.2017 - 07:30:16
00
Osobne by som na 29er do takýchto tenkých špicov nešla. Možno iba na predné koleso a dozadu Sapim Race.
Poznám bajkera v Brne, ktorý si minulý rok zaplietol 29er kolesá na 30mm karbonových LBS ráfkoch a špicoch Sapim Laser. Má na tom plášte šírky 2,4". Keď som sa ho pýtala na životnosť tak mi tvrdí, že mu to drží bez problémov. Má to na C-Dale Scalpel. Tak si vyber :)
09.03.2017 - 07:41:26
00
tak crest a LB rafik tam bude tuhost o dost rozdielna. Na mojich LB rafikoch mam DT revolution a nemam problem. Na 29 som mal WTB KOMi23 a dt revolution a musel som vymenit vyplet za comp
09.03.2017 - 08:28:18
00
S kolegom mame obaja kola na dt revolution ja na crest mk3 rafoch on na dt swiss ex331

Ja mam 75kg on 85kg a v zjazdoch ideme vzdy hranu v stensovanych revolution spicoch nevidime problem tuhe su dost :)
09.03.2017 - 08:49:11
00
Tak teraz uz fakt neviem...jazdim aj tazsie tereny.Tie cx ray budu na tom teda citelne lepsie?Aj co sa tyka udrzby?Nechcem dat zapliest nove kola a potom stale riesit nejake dotahovanie centrovanie a tak to si uz fakt radsej priplatim za tie cx ray.Ide mi aj o vahu inak by som tam supol nejake 2mm a bolo by
09.03.2017 - 12:58:40
00
Popros dymóna, aby ti to vypočítal :-D
09.03.2017 - 16:28:14
01
čo ti j3b3? len to nie :D zas tu bude vzorec cez pol strany :D
09.03.2017 - 16:55:13
00
Tak nakoniec som sa rozhodol pre Sapim Laser
09.03.2017 - 17:26:10
00
v čom ti prídu lepšie oproti DT revolution? okrem skoro 2,5násobnej ceny? :?:
09.03.2017 - 17:31:35
00
cena je takmer rovnaká,cca 90 centov/1 ks , CX Ray stoja cca 3 x viac - 2,70 Eur , sú drahé,ale aj extra kvalitné :^)

The CX-Ray aero spoke combines excellent aerodynamics with low weight and great strength.
Sapims cold forged aero spokes are used by professional road racers, triathletes and even downhill racers all around the world. Not only are they more aerodynamic, they also make wheels lighter and stronger. The CX-Ray fits easily into standard hubs.
The ends have a diameter of 2 mm and the aero section measures 0,9x2,3 mm.
09.03.2017 - 17:49:29
00
Hosť napísal:
S kolegom mame obaja kola na dt revolution ja na crest mk3 rafoch on na dt swiss ex331

Ja mam 75kg on 85kg a v zjazdoch ideme vzdy hranu v stensovanych revolution spicoch nevidime problem tuhe su dost :)


Ja som si dal teraz zapliesť 29tky, ale na Mach1 Air1 Plus špicoch a crest mk3 ráfoch, tak som zvedavý...
09.03.2017 - 18:21:36
00
mne vyšiel set novatec nábojoch crest mk3 ráfoch a revolution výplete na 1455gramov :)
09.03.2017 - 18:28:34
00
Ja mám náboje XT vpredu 8010 15mm a vzadu 8000 RU. Uvidíme aká bude váha, podľa údajov z výroby by to malo byť niečo cez 1500 gramov + adaptéry na kotúče 6 dier, čo asi spravímožno 100 gramov - mám nové XT kotúče 6 dier čo je škoda nechať niekde ležať, keď ich zoderiem, tak nahodím centerlock. Tak hádam to okolo 1600 gramov bude, čo je dosť rozdieľ oproti terajším Mavicom s 2095 gramami. A to idem dať bezduše, takže na kolesách to môže byť ušetrených dosť gramov :)
09.03.2017 - 19:19:35
00
keyboard_arrow_up