Ked sa das do haku, tak si oddychnes, ale neriesme to tu...to patri inam.

Dnes bolo nadherne, skoda, ze som uz neni student ;o)) mat tak cas cez den na bajk....krasa
07.02.2011 - 19:34:07
00
A tak uplne mimo to nie je, a napada ma alternativna trasa, ako sa vlk nazerie aj koza ostane cela. Teda vsetci budeme mat na konci rovnake km, bude to 300km, bude rovina, ale aj kopcek. 3 staty, Male Karpaty, a nieco nove neokukane. Ale treba zohnat infuzky :?: A bez cestakov ale, to si sogi musime zadefinovat hned na zaciatku :P
Bolo inak pekne, ale na hradzi je kosa .. asi od Dunaja. Vcera bolo v meste 9, dneska 11, ale :x
07.02.2011 - 20:36:48
00
Ked sa das do haku, tak si oddychnes, ale neriesme to tu...to patri inam.

Dnes bolo nadherne, skoda, ze som uz neni student ;o)) mat tak cas cez den na bajk....krasa


Vcera genialne pocasie :sun: , dnes trochu chladnejsie
asfaltky v MK uz takmer preschnute, blato na nich len kde sa tazi
Uz by sa to nemuselo "zasnezovat" :D
08.02.2011 - 20:24:51
00
"zasnezovat" :D
Pekny termin Silvi. Zda sa ale, ze uz v piatok pustia vodne dela. Otazkou ale je, ci bude padat voda alebo sneh.
08.02.2011 - 20:49:47
00
Vcera genialne pocasie :sun: , dnes trochu chladnejsie
asfaltky v MK uz takmer preschnute, blato na nich len kde sa tazi
Uz by sa to nemuselo "zasnezovat" :D


Heh, v nedelu som na Teba myslel, ked si pisala o modrej ak ma pamat neklame.... isiel som tadial smer BK resp. Kosariska, dost blata tam bolo, aspon to pocasie ok ako vcera :)
08.02.2011 - 22:08:50
00
Heh, v nedelu som na Teba myslel, ked si pisala o modrej ak ma pamat neklame.... isiel som tadial smer BK resp. Kosariska, dost blata tam bolo, aspon to pocasie ok ako vcera :)


:!: Nie o modrej. Ja som pisala o asfaltke z Jura na BK. A na tu asfaltku modra znacka vychadza az pri takom altanku.
08.02.2011 - 23:43:22
00
Co Ti ja viem...nejako som to nesledoval od zaciatku...ale sa mi zdalo, ze cely cas vidim modre znacenie, tusim raz modra turisticka a potom aj modre Cecko ;o))