Zhanam si novy bike a mam nasledovne poziadavky:
Full suspension, 140-150mm (velmi teoreticky 160mm), vidla RockShox Pike, prevod 1x11, teleskop. sedlovka, vaha idealne do 12.5kg, max 13kg. Cenovy strop je 4000e.
Zatial mi najlepsie vychadza Canyon Spectral CF 9.0 EX, ale kedze nepatrim medzi extremne trpezlivych ludi, nechce sa mi velmi cakat nanho 2 mesiace a preto hladam alternativu. Ten Canyon som mal moznost na chvilku vyskusat vo velkosti L (dakujem uzivatelovi perez), ale mam pocit ze by mi Mko sadlo lepsie, ale nemam si ho samozrejme kde vyskusat.
Ake existuju alternativy v danej cene s mojimi poziadavkami?
Vdaka za rady.
posledný komentár: 5. 5. 2014 o 18:34
http://www.koloshop.sk/odpruzeni,-vidlice-tlumice-56/Fox-Float-CTD-ADJ-BV-Kashima-Coating-tlumic-2014-15.html
CTD factory BV bez kašimy 2013 tiež jazdím , len som neprišiel, na čo su tam tolke hejbátka, ked robím čo robím, chodí to skoro rovnako.... ci už climb, trail alebo decent.. a to mikro nastavenie trail je uplne nefunkčne, jedine čo trochu ide, je tlmenie aj to v nie velkom rozsahu... chod je sice hladný a citlivý ale obmedzit ho pri šlapaní je skoro nemožné... zlatý RS RT3 kde to aspon fungovalo spolahlivo
Pre Foxy som sice nic podobne nanasiel, ale tu je napriklad tabulka pre Monarch plus:
//edit: ale treba povedat ze 2013 foxy boli v tomto trochu specificke (=vseobecne malo tlmenia kompresie mali). 2014 a novsie su na tom uz lepsie.
K tomu Bronsonu-zakladateľ témy požaduje nižšiu váhu-Pike je podmienka,ja by som teda navrhol tento tlmič-aj preto,nech vzhladovo vidla aj tlmič ladia,myslím že pre bežné jazdenie po trailoch úplne v pohode-váha 245 gramov(samozrejme by ho bolo treba vyladiť k systému VPP,to by ale nemal byť problém)
http://www.mtbiker.sk/shop/vidlice-a-tlmice/tlmice/rock-shox-monarch-rt3-debon-air-tlmic-200x57-tune-midreb-midcomp-soft-pedal-32-4118704.html
-20% RockShox Monarch RT3 Debon Air tlmič, 200x50.8 mm
415 € -20%
MOC 519 €Len ma trosku prekvapuje, ze kable niesu vedene vnutrom ramu, uz by sa patrilo pri takej cene.
Bruco, neviem, ja niesom inzinier, ale snad by sa to dalo viest vrchnou a spodnou ramovou trubkou.
Inak vaha toho Bronson C ramu vo velkosti L + DB Air CS tlmic je 2.8kg.
Dodatok: bez ohladu na cenovku ramu si myslim, ze dolezitejsie ako vedenie laniek ramom je to, aby umoznovali vedenie bowdenov v jednom kuse.
2016 Shimano XT sada bude mat paradny pomer cena/vykon pre 1x10, nema sa to zacat uz v lete predavat ? SLX/XT Brzdy detto.
WizikSK predaj lavu ladvinu a zelene enve kolesa tam sadnu ako rit na serbel
Uz aj tak ste ma tu zlomili na ten Bronson, takze ked si ho vyskusam a sadne mi dobre velkost ramu, tak ho asi kupim, aj ked to bude cez 5000e (opat prichadza otazka, ze teraz ak som ochotny dat aj 5 tisic, tak opat sa tam dostavaju dalsie bajky co by stali za hriech). Hlinik vsak nechcem, vezmem zrejme ten stredny karbon, cize Bronson C. Ale ked tam prihodim aj CC DB Air CS namiesto Fox CTDK Factory, to je dalsich 250g a asi budem niekde na 13kg, co pri tej cene asi 5500e sa mi az tak nepaci.
X01 kit (za 2400e) obsahuje toto:
REAR DERAILLEUR Sram X1 1x11
SHIFTERS Sram X01
BRAKES Shimano XT M785
ROTORS Shimano RT86 ICE TECH 180mm Front/160mm Rear
CRANKSET Raceface Turbine Cinch, with 32t Narrow/Wide Ring
CASSETTE Sram XG1180 11 speed, 10-42
CHAIN SRAM XX1
HANDLEBAR Santa Cruz Trail Carbon Bar, 35mm clamp, 760mm width
STEM Raceface Turbine Basic 35mm clamp
GRIPS Santa Cruz Palmdale lock-on
HEADSET Cane Creek 40 series tapered, cartridge bearing
SEATPOST Rockshox Reverb Stealth, 125mm travel (100mm travel on size small)
SADDLE WTB Volt Team
FRONT TIRE Maxxis High Roller 2 27.5x2.3, Tubeless Ready, EXO Protection
REAR TIRE Maxxis High Roller 2 27.5x2.3, Tubeless Ready, EXO Protection
TUBES Stans Sealant
FRONT WHEEL DT Swiss 350 15x100 hub laced to WTB Asym i23 TCS rim with DT Competition double butted spokes and alloy nipples
REAR WHEEL DT Swiss 350 142x12 hub laced to WTB Asym i23 TCS rim with DT Competition double butted spokes and alloy nipples
Polovickin novy full ma dokonca aj hadicu zadnej brzdy vedenu vnutrom. Som myslel ze ma porazi. Chcel som jej brzdy vymenit za jedny xt co mam doma, ale kakam na to.
Bowdeny v rame su fantasticke mimo servis ;- ) A pri dobrom (sleeved) prevedeni nie su problem ani potom. Fascinujuce ake jednoduche cierno-biele nazory su ludia schopni dat na to. Pre znacky je to viac otazka konstrukcie nez filozofie, SC to tam nedal lebo mu to konstrukcia toho ramu neumoznuje, nie preto ze by vypocil specificke prosby malej mensiny zakaznikov.
Treba jasne definovat priority, aj pri 5-6 tisicovom bajku clovek stale robi kompromisy :- ) Ale do 4, 4.5 to stale vyskladas na spickovej urovni ak sa vyhnes predrazenym kitom a nakupis to individualne ako Stax pise. Ako prve napr. bez X01/X11...