plánujem kúpiť nový bike, a dnes som trošku pobehal po obchodoch a tento mi padol do oka, bolo to hneď v prvom obchode a na nič lepšie som nenatrafil a a silno nad ním uvažujem... čo si o ňom myslíte? http://www.cubebikes.sk/wp/reaction-gtc-pro-2/
Mám GTC SL-kový rám s Rebou a zatiaľ je to to najlepšie, čo som jazdil. Síce som na ňom zatiaľ absolvoval len 3 výjazdy - nejakých 7-8 hodín, ale laterálna tuhosť luxusná, komfort som nejak nezbadal, ale isto je to pohodlnejšie ako môj starý dural, no a geometria úzko súvisí s prvou vetou. V zjazdoch úplna istota, sedí v zákrutách ako prikovaný, stabilita ohromná - výjazdy úplne kľudné, riadenie to isté a aj napriek tomu mu nechýba agiltia. Keď porovnávam so starým Sintesi 911 tak je to "nebe a dudy" - dokonca aj hmotnosť je nižšia - niečo okolo 1250g pri 20".
Len ber na vedomie, že:
- sedlová trubka má C-T = len 460mm (20") - ale 400vka sedlovka, čo tam je, to vykrýva s prehľadom.
- vidlica nie je taper - je tam hlavko FSA Orbit ITR(integrated tapered reduction) - teda vidla s 1 1/8 krkom v taper hlavovej trubke.
- vnútorné vedenie bowdenov je hračka sa na celý večer, ak by si to mal meniť, ale stojí to za to.
Izidur, chcem sa opytat na to vnutorne vedenie laniek. Robim komplet rozborku a dnes ked som vytiahol lanku predneho menica, tak som sa za hlavu chytil, ci som spravil dobre, lebo v rame zacalo nieco hrkat (zrejme bowden). Bude asi zaujimave tam davat nove lanko...
Inac co sa tyka zadneho menica, tam som ziadny bowden nenasiel. Len neviem, ci to tak bolo original, alebo to tak ostalo po servisnom zashu v jednom nemenovanom servise.
Aku mas skusenost ty? Su obe radiace lanka vedene vnutri trubiek cez bowdeny?
Gratulujem urcite budes spokojny,predný menič - nemal by byť vnutri bovden-takže chcem sa to trošku pohrať pri nahadzovani nového lanka,doporučujem polozit bicykel na rajdy a sedlo-vybrať plastovú krytku bovdena zadného prehadzovača(je približne tam kde seriové číslo) a snažiť sa trafit
Netreba sa skúšať trafiť. Treba pred vytiahnutím lanka nasadiť na lanko "montážnu slamku" ktorá bude trčať z jednej aj z druhej strany rámu a potom až vybrať pôvodné lanko z rámu. Snáď ma niekto pochopil ako som to myslel, ak nie skúsim priložiť obrázok. hehe
P.S. Na ešte zasunuté pôvodné lanko natiahneš slamku aby z obidvoch koncov trčala z rámu a až potom vyberieš pôvodné lanko a cez slamku nasadíš nové. Potom slamku vyberieš a hotovo.
Jasné ,že Ťa chápeme - dalo by sa to aj bez slamky - trebárs tenkým drôtom(prichytiť na koniec lanka a vyťiahnúť lanko a naopka) ,tak ako sa to robí ,keď sa ťahá elektrika v plastových trubiciach v stenách,lenže ako on napísal lanko už vytiahol preto hovorím ,že sa treba s tým pobaviť.A kedže tam nie je prístup - jedinou možnosťou je tam plastová krytka zospodu,a inak pekný rám - tej meridy,takú mám doma - ten model má cca 5 rokov ,ale stále je to bomba na pohľad
Gratulujem urcite budes spokojny,predný menič - nemal by byť vnutri bovden-takže chcem sa to trošku pohrať pri nahadzovani nového lanka,doporučujem polozit bicykel na rajdy a sedlo-vybrať plastovú krytku bovdena zadného prehadzovača(je približne tam kde seriové číslo) a snažiť sa trafit
OK, zadny prehadzovac si viem predstavit, ze pri troche trpezlivosti sa da ten otvor trafit, ale co predny menic? U toho je vychodzi otvor mimo linie lanka...
No nic, nesiem ram do servisu kvoli vymene stredovych lozisiek a tam mi s tym hadam dajako poradia.
Zlate slovenske porekadlo "Dvakrat meraj, potom strihaj".
Ako pise Turbi...ked mas taku pevnejsiu dostatocne dlhu pevnu slamku alebo buzirku,je aj predne lanko otazka par minut..aj ked ja som montoval lanka este bez nahodenej vidlice a mal tak pristup aj z vrchnej cast,ale ide to v pohode aj na poskladanom biku uz...poznahaj tu slamku a uvidis ako to ide lahko
matotope
da sa tu pomoct laickym riesenim, nemam to odskusane priamo na bicyklovom rame ale tiez som potreboval trafit lanko cez dierku v zalomenej trubke.
Nasukaj do ramu bavlnenu nit v dostatocnej dlzke a k dierke cez ktoru ju potrebujes dostat von priloz vysavac , samozrejme tak aby co najviac vzduchu tahal cez dierku. Ked vysaje bavlnenu nit - na nu pripevni rybarsky silon alebo rybarske jemne ocelove lanko a pretiahni cez montaz a nasledne na silon/lanko pripevni uz konkretne ocelove lanko alebo montaznu slamku.
Chce sa s tym len trochu pohrat ale podari sa uplne v pohode.
matotope
da sa tu pomoct laickym riesenim, nemam to odskusane priamo na bicyklovom rame ale tiez som potreboval trafit lanko cez dierku v zalomenej trubke.
Nasukaj do ramu bavlnenu nit v dostatocnej dlzke a k dierke cez ktoru ju potrebujes dostat von priloz vysavac , samozrejme tak aby co najviac vzduchu tahal cez dierku. Ked vysaje bavlnenu nit - na nu pripevni rybarsky silon alebo rybarske jemne ocelove lanko a pretiahni cez montaz a nasledne na silon/lanko pripevni uz konkretne ocelove lanko alebo montaznu slamku.
Chce sa s tym len trochu pohrat ale podari sa uplne v pohode.
Musim povedat, ze si na to isiel prespekulovane . Zaujimavy napad.
Nakoniec mi to poriesili v servise, kedze menili stred, tak mi tam vedeli prevliect tie montazne slamky, co spominal Turbi. Potom uz nebol problem prevliect tade radiace lanka.
Ale diky pekne za rady
...este taka technicka otazka, tie montazne slamky, je nutne ich nechat vo vnutri ramu? hlavne pre presmyk, lebo to lanko sa obtiera vo vnutri karbon. ramu o hlinikove puzdro stredoveho zlozenia...tak ci to casom nemoze spravit nejake vyrazne ryhy na tom puzdre, trenim ktore vznika tahanim lanka...ochrania tie slamky pred tym trenim alebo sa prederu tak ci tak?
Hmm, dobra otazka. Ja som tie slamky vytiahol, nepredpokladam, ze by tam mali ostavat. Ale este som radenie neodskusal po opatovnej montazi, uvidime...
Su tu skusenejsi bikeri, co oni na to?
ja som ich vytiahol tak isto...zadne lanko ide v pohode, to sa neopiera, kedze ide spodkom, ale to na presmyk ide dole trubkou a potom sa obtiera o to hlinikove puzdro stredoveho zlozenia a vychadza hore cez dieru..tak ma to napadlo, ked som to videl pri montazi ako sa to obtiera,ze co to tam trenie casom sposobi / nesposobi
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Záleží len od tvojich nárokov.
Slušná značka, kvalita aj výbava. (až na tie pneumatiky - nevadí, je to spotrebák)
Len ber na vedomie, že:
- sedlová trubka má C-T = len 460mm (20") - ale 400vka sedlovka, čo tam je, to vykrýva s prehľadom.
- vidlica nie je taper - je tam hlavko FSA Orbit ITR(integrated tapered reduction) - teda vidla s 1 1/8 krkom v taper hlavovej trubke.
- vnútorné vedenie bowdenov je hračka sa na celý večer, ak by si to mal meniť, ale stojí to za to.
Inac co sa tyka zadneho menica, tam som ziadny bowden nenasiel. Len neviem, ci to tak bolo original, alebo to tak ostalo po servisnom zashu v jednom nemenovanom servise.
Aku mas skusenost ty? Su obe radiace lanka vedene vnutri trubiek cez bowdeny?
P.S. Na ešte zasunuté pôvodné lanko natiahneš slamku aby z obidvoch koncov trčala z rámu a až potom vyberieš pôvodné lanko a cez slamku nasadíš nové. Potom slamku vyberieš a hotovo.
OK, zadny prehadzovac si viem predstavit, ze pri troche trpezlivosti sa da ten otvor trafit, ale co predny menic? U toho je vychodzi otvor mimo linie lanka...
No nic, nesiem ram do servisu kvoli vymene stredovych lozisiek a tam mi s tym hadam dajako poradia.
Zlate slovenske porekadlo "Dvakrat meraj, potom strihaj".
da sa tu pomoct laickym riesenim, nemam to odskusane priamo na bicyklovom rame ale tiez som potreboval trafit lanko cez dierku v zalomenej trubke.
Nasukaj do ramu bavlnenu nit v dostatocnej dlzke a k dierke cez ktoru ju potrebujes dostat von priloz vysavac , samozrejme tak aby co najviac vzduchu tahal cez dierku. Ked vysaje bavlnenu nit - na nu pripevni rybarsky silon alebo rybarske jemne ocelove lanko a pretiahni cez montaz a nasledne na silon/lanko pripevni uz konkretne ocelove lanko alebo montaznu slamku.
Chce sa s tym len trochu pohrat ale podari sa uplne v pohode.
da sa tu pomoct laickym riesenim, nemam to odskusane priamo na bicyklovom rame ale tiez som potreboval trafit lanko cez dierku v zalomenej trubke.
Nasukaj do ramu bavlnenu nit v dostatocnej dlzke a k dierke cez ktoru ju potrebujes dostat von priloz vysavac , samozrejme tak aby co najviac vzduchu tahal cez dierku. Ked vysaje bavlnenu nit - na nu pripevni rybarsky silon alebo rybarske jemne ocelove lanko a pretiahni cez montaz a nasledne na silon/lanko pripevni uz konkretne ocelove lanko alebo montaznu slamku.
Chce sa s tym len trochu pohrat ale podari sa uplne v pohode.
Musim povedat, ze si na to isiel prespekulovane
Nakoniec mi to poriesili v servise, kedze menili stred, tak mi tam vedeli prevliect tie montazne slamky, co spominal Turbi. Potom uz nebol problem prevliect tade radiace lanka.
Ale diky pekne za rady
Su tu skusenejsi bikeri, co oni na to?