Kategórie
Bike-tech
Výpredaj GHOST Lanao EQ 27.5 dámsky bicykel, pearl poseidon blue/light green matt
739 €
MOC 869 €
-17% Bianchi Nitron 9.4 XT/Deore 1x12 29 bicykel, celeste/čierna
1 499 €
-17%
MOC 2 499 €
Akcia -18% SRAM X-SYNC 2 SL Boost prevodník, 30T, 1x12, offset 3 mm, Lunar Grey
88,99 €
-18%
MOC 155 €
Výpredaj -22% absoluteBLACK OVAL SRAM BCD110 prevodník, vonkajší, 2x11
99,99 €
-22%
MOC 129 €
Som hobby jazdec a potrebujem co najuniverzalnejsi bycikel. Chcem jazdit hory ale aby som sa velmi netrapil na ceste. Rozpočet do 700€. Viem ze by som chcel vela muziky za malo penazi ale skuste poradit. Ako som tak pozeral tak sa mi pacil Kellys Spider 50.
Za odpovede vopred Dakujem.
Ak ale pod hory myslis lesnu cestu kadial prejde aj "sluzobny" osobak, tak si kup gravel bike. To je kompromis co by ta mohol bavit. V terene ta vytrase, ale budes rychly a na ceste nebudes s dobrou kondickou vela stracat za ziletkami. Alebo si povedz ze budes MTBiker a cestu ber ako nutne zlo a vyhybaj sa jej kde sa da V tom pripade ten Spider nie je zla volba. Ale podla terenu by som mozno hladal nejku modernejsiu geo s potencialom na upgrade. Gibon ? KONA Big Honzo?
Tuhost a hmotnost beriem, ale to sa potom vratme k pevnym vidlam a V-brzdam, lebo tie su najlahsie.
Tento argument je ako tvrdit, ze stara zigula bola lepsia, ako nove auta..... kto ta nuti si kupovat teda to nove? voz sa na 26tkach a 3x8 aj do smrti, nikomu z nás to isto vadiť nebude
Sem-tam sa treba držať pravidla, ak nemáš povedať niečo múdre a k veci, radšej mlč...
Tuhost a hmotnost beriem, ale to sa potom vratme k pevnym vidlam a V-brzdam, lebo tie su najlahsie.
Ty si nechal na 29 tie iste prevody, ako si mal na 26?
Inak tu nejde o absolutnu tuhost, Tu ide o to, ze ak chces tuhost 26" s 32mm nohami, tak potrebuje boost 29" s 36 nohami. A ta bude o 1000g tazsia a o 1000E drahsia, Ale nevravim, ze nebude lepsia. Jazdil som 26" na V-ckach s pevnou vidlou, Dnes mi to pripada ako tazka BMX. Neda sa to ani porovnat s modernou 29"
Sem-tam sa treba držať pravidla, ak nemáš povedať niečo múdre a k veci, radšej mlč...
To ma jednu chybu, nezozenies na to kvalitne diely. Ja som sa snazil jazdit favorit na 2x7 a viackoleckom . A Neuveris dnesne viackolecka su take blato, ze sa rozsipavaju po 200km. Hlavove zlozenie na zavitovu vidlu detto. Povodne diely vydrzali 20 rokov nove na tom vydrzali 2 tyzdne, U mtb kvalitnu 26" vidlu uz dnes nekupis, nezozenies na nu ani nahradne diely. A k zigulaku.... no odtial po tial, Mal som daciu 1310 break, to auto bolo v mnohych aspektoch ovela ovela lepsie ako cokolvek co dnes kupis. Nie na rychlost, ale na praktickost a prevadzkove naklady, s[polahlivost. Len zase prestali vyrtabat diely. Teraz jazdim auto rv 1998 a zase mam problem, ze neviem zohnat diely. I ked je to najspolahlivejsie a najlacnejsie auto na udrzbu v zo 4 v rodine. Najviac je pokazene samozrejem to najnovsie. Cize toklo k tomu naco mensis. Lebo musis ekonomika sa musi tocit, dane sa musia platit, cyklopriemysel musi zarabat. BTW: Stary ocelovy favorit na 23mm plastoch bol viac aero ako moderny cestny bike (nemyslim aero bike),
Mimochodom 10s kazeta stoji nech 25€ Deore a 35€ SLX. Tolko kedysi stavali aj 8s, alebo 9s kazety.
12s SLX stoji 70 a nie 250.
Vidlicu takisto kupim 26" v pohode aj vyssie rady.
Ano ceny sedia ale zabudol si uviest ze zivotnost3x 8-9 alebo 2x8-9 rychlostneho systemu je 4x dlhsia ako 1x10-11 alebo 2x10-11rychlostneho. S 12 nemam skusenost.
250 stoja sram kazety.
Posli mi prosim link na nejaku novu foxu alebo rockshock s 32mm nohami neboost na 26" kolesa. Kamarat uz dlho zhana.
Este som zabudol ze na 29" potrebujes aspon 180mm kotuce na 26" stacia 140mm
A doplnam novinku dnes sa mi rozpadlo nove moderne BSA HTII stredove zlozenie po 2770km po suchom asfalte. Stvorhran slovenskej vyroby na starom favorite vydrzal 12 000km a potom zhrdazavel, tak som ho vymenil, ale nepraskal ako ta 105 po roku. PS mama 75kg.