Taktiež rozmýšľam nad jeho verziou s 29palcovými kolesami.
Je vhodné na tomto bicykli skákať? povedzme nejaky buny hop a podobne ?,
Viem že na skákanie slúžia celoodperované bicykle , tiež či sa môže aj downhill a pod.
Presne aký teren sa odporúča pre tento bicykel?
Tiež by som chcel poradiť na koľko barov by som mal nafúkať kolesá a vzduchovu vidlicu podla váhy človeka, niekto píše ,že do lesa menej barov a na cestu viac. hmotnosť mam 60kg.
A čo sa týka tej vidlice tak na to vraj treba špecialnu pumpu na dofukanie.
Ak by bol niekto ochotný zodpovedať tieto otázky pre niekoho možno primitívne no som začiatočník skúsenosti nemám a za každu pomoc ďakujem
Na vzduchovu vidlu potrebujes pumpicku, stoji cca 15 eur. Alebo ti to fuknu aj v hociktorom bike shope.
Predtym ako kupis tak sa na nom skus povozit nech vies ci ti vyhovuje posed.
Full - full suspension - celoodpruzeny bike
Vsetko je to o tom co chces na biku jazdit. Ake mas proporcie atd.
Neviem kde si sa docital ze skakat sa ma len na fulle, je to blbost.
Ak ju das dole, tak vies na nej spravit aj ten spravny bunny hop. Kukni youtube videa.
Musim ist, vela zdaru.
imajoros prepac nechcem ta urazit, ale pytal sa na radu od skusenejsich ale podla tvojich odpovedi to nevyzera ze k nim patris.
Skusim sa vyjadrit teda ja k prvotnym otazkam.
Bajk je primerany cene. Neurazi, ale ani nenadchne. Pre zacinajuceho cyklistu bude stacit, casom uvidis co by si potreboval. Na jazdenie po spevnenych a nespevnenych cestach je navrhnuty, samozrejme na nom spravis aj bunyhop, dokonca aj s vysunutou sedlovkou ak ho dokazes spravne spravit. Na nejake vacsie skoky ten ram nieje stavany.
29 palcovych kolies by som sa nebal, skor je to dnes uz taky standard.
Fukanie kolies je ciste individualna vec. Vacsi tlak v pneumatikach znamena mensi valivy odpor, horsiu trakciu a nizsi komfort. Mensi tlak zase vacsi valivy odpor a lepsiu prilnavost k terenu a tym lepsiu trakciu.