uplne seriozne porovnaie pre a proti u oboch v com je lepsi jeden voci druhemu.
diki.
http://www.superior.cz/cz/kolekce-2009/mtb-profi/bike.html?id=159
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/REACTION_id_30634_.htm#anker
posledný komentár: 6. 11. 2014 o 20:44
ja nikomu nevnucujem svoj postoj HT a tak by to malo byt. ja sam viem co mi nejlepsie sedi. tymto sa nebranim celoperu niekedy v buducnosti, ale naozaj v blizkej dobe nie.
mnoho co malo ht za 40-50t tak preslo v tejto cenovej relacii na celopero, nech mi nikto z nich netvrdi, ze maju celopero kvalitnejsie osadene ako mali HT.
p.s.: kimlo s tebou suhlasim a dodavam, ze ja by som uz do nizsej sady ako XT alebo X9 nesiel ale skor kombinacia XT/XTR alebo X9/X0 no mozno v buducnu sram XX.
nebudem predsa kupovat fulla len kvoli tomu, ze je to IN
a ked teraz vozim XT/XTR na hardovy, tak na fulla v rovnakom osadeni prachy vyhadzovat nemienim... to uz si radsej kupim motorku
povodne som chcel supa XP 970 s carbonovym ramom, ale nakolko najmensi je vo velkosti 18 a pri mojej vyske je vhodnejsi mensi ram. tak mi ostalo pozret sa po hlinikovych ramoch. nastastie sup ma presne totoznu vybavu aj desing u modeloch 970 a 930. rozdiel je iba v tom, ze 930 ma hlinikovy ram.
moje skusenosti po najazdeni nieco cez 5000km su super, nebanujem.
p.s.: kde si bike kupoval ?
Pár zmien vo výbave medzi 930 a 950 okrem rámu je, napr. kľuky. Ja som mal šťastie, keďže podľa tabuľky Superioru na mňa 20" rám vychádza presne.
Bike som kupoval ako posledný na Slovensku v športservise v BA, za ktorý aj jazdím.
pisal som ze som sa rozhodoval medzi 930 vs. 970 a tam je rozdiel v rame vybava je totozna.