- bezdusaky, tazke plaste ostali + inserty
- karbonove kluky + powermeter
- titanove skrutky
- vymen brzd za XT 4 piest
- karbonove riaditka od PRO trail/enduro
- sedlo
- poskracoval som lanka a hadicky na spravnu dlzku
- ked pojdem este na nejake simple jazdenie, tak budem davat pevnu karbon sedlovku s lahkym sedlom - to je dalsich viac ako 0.5kg dole
Vaha nebola priorita, stale to je 12 +/-, ale celkovy konfort. Je to fakt raketa, az sa musim krotit, ze by som niekde neoral.
Musim sa naucit inak jazdit, toto to uz vyzaduje.
Sedel som aj na 2022 verzii, ale toto je uplne ina dimenzia.
Ja by som kludne isiel do nejakej lacnejsej verzie, neviem kolko ti rozpocet dovoli, potom pozrerat predbezne nejake akcie, bazar atd.
Nie je vsetko len vaha, 1kg hore dole to ani nepocitis.
Na inzeratoch su ine kusky co su tam dlho a ne a ne sa predat
ale ano mudre slova páni... Tak som nad tym neuvazoval az kym na kamarat co predava biky nenaviedol na lepsi smer... uz mam chrobáka v hlave ze asi dam lahsie kolesa ako dt swiss 1900 a carbonovy cockpit, to by bola necela tisicka ak nahodou predam stare diely, po vela hodinách googlenia mi to príde asi najvhodnejsie riesenie, nakolko keby ze priplatim tak kupim.v podstate to iste co mam len to bude novsie, tak radsej odlahcim to co mam a este min dalsiu sezonu to vydrzi a dobre a drahé kolesa si potom pripadne dam na dalsi novy bike...
chcel som ten bajk len trochu odlahčiť - za rozumné peniaze a nehnať to do extremov ... to sa mi podarilo si myslím
ale ak by som napr. chcel menit vidlicu alebo chcel carbonové kolesa tak tak by sa to už predražilo rapidne (dalších zhruba 1000€)
(v profile mám bicykel aj vypisané komponenty aj popis/blog)
RE: tak som to počítal a upgrady ma stály zhruba 750€ (po odčítaní predaných dielov) takže viac než slušné
neviem či som správne pochopil - ak máš ušetrenú (len) tisícku (CF6 by si predal cca za 1800-2000€) tak za 3000€ o nič lepší bajk nekúpiš, úž vôbec nie lahší a lepšie vybavený - to by musel byť fakt v nejakej slušnej zlave ... alebo si našetriť ešte jednu-dve tisícky ďalšie
preto je za tu ticícku skôr výhodnejšie investovať do súčasného bajku a to do spomínaných lahších kolies, možno lahších pláštov (neviem aké máš teraz a čo prevažne jazdíš) , carbon riaditok/cocpitu, lahšej kazety/prevodníku atd.
ja som napríklad tak na Neurone ušetril 1,6kg (z 14,6 na 13kg) a dalo by s viac ale to už ide hodne do peňazi (takto som investoval necelú tisícku, vlastne menej - ak rátam peniaze za predané diely)
posledný komentár: 28. 7. 2025 o 17:36
posledný komentár: 15. 4. 2025 o 22:25
posledný komentár: 3. 4. 2025 o 20:23