http://www.pinkbike.com/news/Zerode-bikes-first-look-2011.html
lp1.pinkbike.org
lp1.pinkbike.org
A naozaj je od tohto dizajnu zadnej stavby jednoduchsi uz len neprepakovany jednocap ala Orange. Umiestnenie tlmica ma viacero vyhod a nejake nevyhody, ale ram to je urcite perfektny.
Mna znovu neskutocne laka kupit ten bergamont, cakat na nahradu rok asi nevydrzim.Aj ked viem ake ma nevyhody a netusim ci sa cez ne dokazem preniest.
Umiesnenie prevodoveho ustrojenstva je takto podla mna takmer idealne. Pocitaj http://www.zerode.co.nz/education.php mozno zmenis nazor.
neskoncil som sice technicku univerzitu, ale dost nechapem k comu to komplikovane zadne odpruzenie s nestastne umiestnenym tlmicom presahujucim cez spodnu cast ramu, ktory mi pripomina starsi model Giant Glory/Reign X, lenze ten tam mal aspon dodatocne navarenu ochranu na tlmic, co tiez vyzralo ugly, ale svoj ucel to urcite plnilo, no a k tomu "prevodovemu ustrojenstvu" sa radsej ani nevyjadrujem, myslim ze motorka by bola lahsia na udrzbu ako hento...
existuje kopec DH ramov co maju ovela jednoduchsie poriesene zadne odpruzenie, isto aj lepsiu funkcnost a prijatelnejsiu cenu...
ale ako sa vravi: 100 ludi - 100 chuti, mne na tom biku sedi akurat ta FOX vidla, tot vsjo, zabite ma...
GBoxx1/2 boli slepe ulice vyvoja resp. niekto zistil kadial cesta nevedie. Pracuje sa na GBoxx3 ale ta bude nevedno kedy, aka a za kolko.
Rohloff pracuje na novej lahkej verzii Speedhubu. Alfine11 bude vhodny aj na AM/EN, ale Speedhubu sa nevyrovna. Pre DH je asi vhodnejsi Alfine, ale len kvoli nizsej hmotnosti.
No bol som asi nekriticky retaz je dost blizko ale mam to aj na svojom ze horna stavba je docela otvorena a dole retaz a voditko chyta bordel, je pravda ze pevnak s Vckami odfiltruje ovela viac, zalezi s cim porovnavas.
Mozno dalsi namet na karbonovy doplnok vo tvare blatnika ktory by siel do strany a kryl by retaz aj od bocnej strany pneu. V tomto je Gboxx lepsi lebo retazova linka je hodne siroka a odpoveda najmensiemu kolecku na 150mm naboji a naviac neni potreba ziadne voditka.
Dalsia nevyhoda vseho hore uvedeneho je pre ma neakceptovatelna sirka osky tedy Qfaktor ktory odpoveda 100mm domceku.
Takze asi na rok oprasim podobny koncept, ked franta spojazdni dilnu u baraku a najde si cas konecne.
Inak zerode je parada ze to dotiahli do konca v pekne komerne putavej ramovej podobe. Oslovi to urcite viac ludi ako ocelove prototypy. Jazdit DH tak ho v tejto chvili objednavam na novu sezonu.
Head angle 65
Seat tube angle 57.3
Top tube length 23
Chain stays 16.25
BB height 14"
Head tube dia 1.5
Seat tube dia 30.9
Travel 9.15"
Wheel spacing 150mm
strasne ami paci pouzitie shimano alfien namiesto inych mega predrazenych prevodoviek.
fakt som zvedavy na ceny...