chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
JurajTalcik a co mas proti zmesi pacestar. Mam 90 kg a zadne koleso drzalo v kriticky situaciach. Ten trial star je dost maky a dere sa naozaj strasne rýchlo. Mam teraz hans damfy a chcem prejst na miniony alebo highrollery. Ale skor asi HRII aj ked hovoris ze minion drzí lepsie v klopenkach. Neviem ktorý si mám vybrat alebo nakombinovat. Bikeparky dávam len výnimočne skor celoddenné vyjazdy. Taktiež zmes 3C MAXX TERRA asi dopredu a dual dozadu?
a co tak IKON, ja mam teraz kombinaciu ARDENT vpredu,IKON vzadu. Samozrejme do mokra to nie je uplne ideal ale da sa. HR A DHR by som dal len ozaj keby som jazdil nieco technickejsie
Tiez nosim vzadu IKON 2,2 v predu mam Conti mountain king 2,4...
Spokojnost, ale casom ten MK2 chcem vymenit za nieco lahsie/rychlejsie.. Ardent race. Na moje jazdenie (za mokra moc nejazdim) to je OK.
Ach skoda ze nemas fotku lebo uz mi dosla fantazia :- ) Este som videl siping stredneho behuna sice s podobnym ucelom ako pri bocnych ale ani za nic si neviem spomenut co tam robil.
Inak ja by som taketo veci nerobil, jednak je to otrava ten plast nicis predcasne (on ho po konkretnom zavode vyhodi), a jednak mal dovod preco to na konkretne podmienky pouzil. Urcite to nerobil ako univerzalny upgrade plasta :- ) Ten plast je dobry tak ako je na zamyslane pouzivanie.
Tak keby Pacestar bol ozaj taky dobry vo vlhku, tak by ani Trailstar ani Vertstar asi nevyrabali, nie :- ). Jasne ze sa s tym da jasne fajn, vsetko sa da pri dobrej technike a opatrnosti dat skoro s hociakym plastom s vynimkou slicku bez bocnych stuplov.
Ale pri Trailstare je ta opora proste vyssie, nemusis davat az tak pozor, nieco ti ten plast odpusti pre prebehnuti napr. mokrych korenoch. Schwalbe pacestar dopredu moc neodporuca, s vynimkou jazdenia v suchom. To ze vam to drzi proste nie je argument ze tam ten plast patri. Lebo to je relativne, jazdili ste ten isty usek back-to-back s trailstarom ? A potom je otazka aj aku stopu a ako rychlo..
Vpredu sa trailstar urcite nedere lepsie nez pacestar, tu nikde nie su podmienky typu juzna california aby ten valivy benefit navyse bol niekde vobec citelny, mozno na asfalte. Ale tak hadam sa nekupuju 2.35 trail plaste podla vykonu a vydrze na asfalte :- ).
Ale jasne, vo vysledku vzdy plati 'your mileage may vary'. Ja som odporucal zmes konkretne podla mojich osobnych preferencii a pre zaciatocnika. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
Tie 3C zmesy podla toho ak ich zozenies, neni to nejaka potreba klude dual dozadu, aj single 60d-tku.HR je urcite univerzalnejsi nez DHF, to uz je ten medzistupen pred DHR2, pri oboch uvidis dost velky rozdiel oproti Hans Dampfom lebo to je dost odlisny plast, ale samotne HR/DHR2/DHF uz taky rozdiel nepocitis. Tam je strasne vela zaujimavych kombinacii teraz, nie je ziadna najlepsia, vsetko osobne preferencie. Ja mam chut na leto (neznasam blato, a ak nie je, moc ho nejazdim) dat dozadu semislick s vysokymi bokmi (Rock Razor alebo Minion SS), a potom mozes kludne mat vpredu skoro lubovolne agresivny plast, kludne DHR2 alebo HR2 v 2.35 (alebo 2.5 WT ak mas taky rafik). Alebo DHR2/HR2 dopredu a Ardent/Agressor (podla toho ci viac suche alebo vsetky podmienky) dozadu pre nieco obdobne rychle ale do vsetkych podmienok a s lepsim brzdenim.
U nas podla mna nikde clovek moc mimo DH nevyuzije plast typu DHR2/HR2 vzadu, to uz je strasna kotva cely bajk potom.
Hmm, sorry, moc som sa rozpisal, ale to su tie all-night noci za kompom v praci. Pisem len ako odporucanie na zamyslenie, vzdy plati ze kazdy ma rad nieco ine a ine mu vyhovuje.
Ja som mal barro mountain ust tubeless s makkou 40a zmesou a potom som mal barro mud-special do blata a to tiez bolo hovno.
Barro mountain ma divny vzorok, jazdil som ho, ale necitil som sa na nom uplne isto. Mal som jeden cas geax argo, docela uzky a tazky, posudit jeho jazdne vlastnosti viem akurat , ze drzal zjazdeny do kopca, co ma prekvapil. A na blato sa robil Geax Gato, ale ako pozeram Barromud bol asi naslednik .. ja som si Geaxy pochvaloval vzhladom na odolnost na sutrakoch a valivy odpor. Na hlinu uz bol imho lepsi Schwalbe. Ale to bolo davno, uz pneumatiky velmi neriesim. Jazdim pomaly, brzdia ma ine veci.
Fakt vyzera dobre. A Maxxis normalne trafil velkost, 2.3 co vyzera jak 2.3 :- D (Neviem ci v lete nema byt aj WT verzia)
Vyzera ako uplne idealna pneumatika do zadu co sa rychlostou bude blizit semislickom ako Razor/SS ale nezabije sa s tym clovek na blate a volaco to aj ubrzdi. Asi vymenim priatelkin Ardent za toto, nech ma nieco bytelnejsie na bikepark ale stale super slapave.
no ja som nedavno na zadok zobral totok https://www.bike-components.de/de/Maxxis/Minion-DHR-II-3C-MaxxTerra-Tubeless-Ready-27-5-Faltreifen-p46086/
zatial len prve dojmy , odvaluje lahsie ako trail king ,zda sa mi dokonca ze aj ako moutain king co som mal nachvilku naspät ako nahradu....proste na to ako vyzera ide az podozrivo lahko ,v terene drzi zatial na suchu fajn - uvidime ked trosku zoderiem a zamokra a este ladim aj nove rajdy -predok ,tak plnohodnotne zaberiem neskôr ...objem trosku mensi ako trail K ,ale pocitovo ok
Hehe, odvaluje lepsie ako MK a potom ta nachytame na vyjazde s katkom, vsak ? .. tento scenar je uz preflaknuty Ale ok, dost vtipkovania .. objem si porovnal 2.3 vs 2.25 alebo 2.4 vs 2.4 ?
2,4-2,4 galusky nevozim ...sak traktory mam v podpise ne ?! a samozrejme tlak nebol rovnaky ,maxo by sa teoreticky este dal prifuknut...jaj a este som zabudol ze mam duse ...az je "informacna hodnota" uplna
Dozadu, alebo aj dopredu ? Ja som v ramci testovania si zobral Maxis Ikon (ked teda geax uz dako upadol u nas), ze vyskusam poprvykrat aj Maxis (okrem jedneho testu CST, co je daky OEM vyrobca Maxisu, tam ma ten plast prekvapil, ze drzal skoro ako pribity, aj ked bol uzky, ale zas valivy odpor ja sfina). Ikon je teda fest tucny plast.
Marinada a máš ho v tej 3C zmesi?, ja mám 2C s dušou, no keď som ho jazdil ako bezdušák, tak som bol spokojnejší, jasné trochu nižší tlak, mal by som tu dušu zas vyhodiť, no kedy sa mi to zas bude chcieť robiť ? keď je radšej jazdím a ešte keď je takto pekne
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tiez nosim vzadu IKON 2,2 v predu mam Conti mountain king 2,4...
Spokojnost, ale casom ten MK2 chcem vymenit za nieco lahsie/rychlejsie.. Ardent race. Na moje jazdenie (za mokra moc nejazdim) to je OK.
Inak ja by som taketo veci nerobil, jednak je to otrava ten plast nicis predcasne (on ho po konkretnom zavode vyhodi), a jednak mal dovod preco to na konkretne podmienky pouzil. Urcite to nerobil ako univerzalny upgrade plasta :- ) Ten plast je dobry tak ako je na zamyslane pouzivanie.
Tak keby Pacestar bol ozaj taky dobry vo vlhku, tak by ani Trailstar ani Vertstar asi nevyrabali, nie :- ). Jasne ze sa s tym da jasne fajn, vsetko sa da pri dobrej technike a opatrnosti dat skoro s hociakym plastom s vynimkou slicku bez bocnych stuplov.
Ale pri Trailstare je ta opora proste vyssie, nemusis davat az tak pozor, nieco ti ten plast odpusti pre prebehnuti napr. mokrych korenoch. Schwalbe pacestar dopredu moc neodporuca, s vynimkou jazdenia v suchom. To ze vam to drzi proste nie je argument ze tam ten plast patri. Lebo to je relativne, jazdili ste ten isty usek back-to-back s trailstarom ? A potom je otazka aj aku stopu a ako rychlo..
Vpredu sa trailstar urcite nedere lepsie nez pacestar, tu nikde nie su podmienky typu juzna california aby ten valivy benefit navyse bol niekde vobec citelny, mozno na asfalte. Ale tak hadam sa nekupuju 2.35 trail plaste podla vykonu a vydrze na asfalte :- ).
Ale jasne, vo vysledku vzdy plati 'your mileage may vary'. Ja som odporucal zmes konkretne podla mojich osobnych preferencii a pre zaciatocnika. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
Tie 3C zmesy podla toho ak ich zozenies, neni to nejaka potreba klude dual dozadu, aj single 60d-tku.HR je urcite univerzalnejsi nez DHF, to uz je ten medzistupen pred DHR2, pri oboch uvidis dost velky rozdiel oproti Hans Dampfom lebo to je dost odlisny plast, ale samotne HR/DHR2/DHF uz taky rozdiel nepocitis. Tam je strasne vela zaujimavych kombinacii teraz, nie je ziadna najlepsia, vsetko osobne preferencie. Ja mam chut na leto (neznasam blato, a ak nie je, moc ho nejazdim) dat dozadu semislick s vysokymi bokmi (Rock Razor alebo Minion SS), a potom mozes kludne mat vpredu skoro lubovolne agresivny plast, kludne DHR2 alebo HR2 v 2.35 (alebo 2.5 WT ak mas taky rafik). Alebo DHR2/HR2 dopredu a Ardent/Agressor (podla toho ci viac suche alebo vsetky podmienky) dozadu pre nieco obdobne rychle ale do vsetkych podmienok a s lepsim brzdenim.
U nas podla mna nikde clovek moc mimo DH nevyuzije plast typu DHR2/HR2 vzadu, to uz je strasna kotva cely bajk potom.
Hmm, sorry, moc som sa rozpisal, ale to su tie all-night noci za kompom v praci. Pisem len ako odporucanie na zamyslenie, vzdy plati ze kazdy ma rad nieco ine a ine mu vyhovuje.
Barro mountain ma divny vzorok, jazdil som ho, ale necitil som sa na nom uplne isto. Mal som jeden cas geax argo, docela uzky a tazky, posudit jeho jazdne vlastnosti viem akurat , ze drzal zjazdeny do kopca, co ma prekvapil. A na blato sa robil Geax Gato, ale ako pozeram Barromud bol asi naslednik .. ja som si Geaxy pochvaloval vzhladom na odolnost na sutrakoch a valivy odpor. Na hlinu uz bol imho lepsi Schwalbe. Ale to bolo davno, uz pneumatiky velmi neriesim. Jazdim pomaly, brzdia ma ine veci.
http://www.mt-sport.sk/product/sk/plast-maxxis-tomahawk-26x2-30-kev-exo-tr-3c-maxx-terra-1
https://freehubmag.com/articles/maxxis-tomahawk-tire-review
https://freehubmag.com/articles/maxxis-tomahawk-tire-review
takýto zjezdený už dávam ku kontajneru
Vyzera ako uplne idealna pneumatika do zadu co sa rychlostou bude blizit semislickom ako Razor/SS ale nezabije sa s tym clovek na blate a volaco to aj ubrzdi. Asi vymenim priatelkin Ardent za toto, nech ma nieco bytelnejsie na bikepark ale stale super slapave.
zatial len prve dojmy , odvaluje lahsie ako trail king ,zda sa mi dokonca ze aj ako moutain king co som mal nachvilku naspät ako nahradu....proste na to ako vyzera ide az podozrivo lahko ,v terene drzi zatial na suchu fajn - uvidime ked trosku zoderiem a zamokra a este ladim aj nove rajdy -predok ,tak plnohodnotne zaberiem neskôr ...objem trosku mensi ako trail K ,ale pocitovo ok