zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
mám taketo rafky
Ja mám na cesťáku galúsky, čo nie je vždy až taká výhra a na cestnom zimáku plášte s dušami.
obycajny knot nechat trosku dlhsi , drzi a nemam to na prvom plasti
(Zatial som mlieko nedaval prave preto ze som sa chcel vyhnut bordelu ked bude niekde unikat vzduch)
Ten medzikus je kuzeloviteho tvaru aby lepsie tesnilo. Skusal som aj bez neho ale ten "obdlznik" podla mna vytvaral vacsiu sancu na unik vzduchu. ( Ale neskusal som otestovat) ten medzi kus sa mi proste pozdava viac.
Nie je tam klasicka diera na tenky ventil. Nevedel som ze ta redukcia sluzi na AV ventil.