Po dohode s moderátorom zakladám túto tému.Možno to niekomu pomože pri skladní biku.Sem môžete dávať fotky a reálne váhy komponentov ktoré máte,poznáte a tak podobne.
v pohode, mam tie iste len 660mm a 80g uz vyse roka, niekolko tisic km a k tomu cez 20 pretekov vratane salzky, horala, spisskych extreme aj endura na branisku. rajdy splnaju a presahuju ISO 4210, pri destrukcnych testoch vydrzali 350 kg zataz, takze vsetko all safe ak sa clovek zmesti do 90 kg limitu. akurat to chce poriadnejsie zaslepky nez ake sa dodavaju k extralite gripom.. alebo potom nepadat
Dal som všade pastu bola zabalená pri riadidlách, za mňa ESI a aj tieto extralite alebo PROlogo sú top gripy nízke hmotnosti a vždy ich nahadzujem tak že na riadidlá nastriekam nejaký alko čistič ktorý po chvíľke vyprchá a neni šanca aby sa pretočili či uz karbón alebo hliník
frohn.jaano vypadavanie nejde, ale zaslepky su take tenke, ze samotne rajdy neochrania pri pade vobec jachmelesi su v porovnani s extralite o dost hrubsie, tie uz by mali nejake narazy absorbovat. ja som potom presiel naspat na gumene lock-on od speslu a presne ako pises, pretacanie bol druhy problem a nech som skusal cokolvek, stale som ich vedel na riadidlach pretocit, co 95% casu nejak extra nevadilo, ale pri skokoch som sa citil dost neisto..
spesl ma celkom lahke, vahu riadidiel dorovnali ale bolo to len docasne riesenie, ktore budem musiet vyriesit, lebo prevozmi na nosici na taznom som ich celkom dokatoval sedlom druheho biku... tak rozmyslam ci skusit nejake ine penove alebo tam drbnut silikonove
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
DT Swiss XR391 TLR
DT Swiss 240s Boost 6INTL 15mm a 12mm (Microspline)
DT Swiss Competition Race
DT Swiss Squorx Pro Head
Jullo A to su ake serioznejsie? Mne pridu ESI z tych robustnejsich.
Okrem padov treba dat pozor este na momenty. Brzdove paky a radenia iba do 1Nm s pastou.
jachmelesi su v porovnani s extralite o dost hrubsie, tie uz by mali nejake narazy absorbovat. ja som potom presiel naspat na gumene lock-on od speslu a presne ako pises, pretacanie bol druhy problem a nech som skusal cokolvek, stale som ich vedel na riadidlach pretocit, co 95% casu nejak extra nevadilo, ale pri skokoch som sa citil dost neisto..