Brzdia dobre. Urcite lepsie ako ktorekolvek mechaniky (aj avid). Pouzitelne su skor na XC - na enduro treba zvacsit kotuce (160 nestaci) a vymenit dot4 za 5.1 (vyssi stupen varenia) potom ubrzdia vsetko v pohode. V porovnani s hydrami ktore som mal moznos vyskusat je to taky zlaty stred - lepsie ako sole alebo 525 no juicy7 alebo gustava m to nepripomina
No ja mam Giant MPH (zrejme 1,nakolko je to bike 2004) a som zatial spokojny,ale viac ti k tomu povedat nemozem,nakolko su to moje prve kotuce,ktore jazdim.Ale celkovo sa mi zdaju dobre a spolahlive.Ta vymena brzd.kvapaliny tiez nieje zly napad,asi to zrealizujem Akurat co sa mi nepaci je vzhlad kotucov,ale to je estetika a na mph3 budu urcite uz krajsie
No ja mam Giant MPH (zrejme 1,nakolko je to bike 2004) a som zatial spokojny,ale viac ti k tomu povedat nemozem,nakolko su to moje prve kotuce,ktore jazdim.Ale celkovo sa mi zdaju dobre a spolahlive.Ta vymena brzd.kvapaliny tiez nieje zly napad,asi to zrealizujem Akurat co sa mi nepaci je vzhlad kotucov,ale to je estetika a na mph3 budu urcite uz krajsie
ten vzhľad je asi rovnaký lebo ked si pozriem staršie VELO tak vyzeraju tak isto ako tieto nové.
mam brzdy GIANT MPH-3 uz treti rok a som s nimi velmi spokojny.raz bola
vymenena brzdova kapalina,brzdove dosticky som zatial nemenil.pri prvej
prehliadke bicykla ma upozornil mechnik na moznost nastavenia vzdialenosti
brzdovych dosticiek aj pocas jazdy, tym ze ich priblizujem ku kotucu reakcna
schopnost sa tym zlepsuje.kedze jazdim XC maratony tak to ocenujem.
s inymi brzdami ich porovnavat nemozem,mal som predtym len obycajne
V-brake.
Inac som trochu sprtal ohladom tej vymeny brzd.kvapaliny na dot 5.1 a je to dobry ulet,to by malo vyznam tak pri motorkach,kde sa dosahuju ovela vacsie rychlosti a disk sa inac prehrieva,ale na bike a klasicke XC?Mozno tak Downhill
No teraz sa môžem mýliť a je to čisto môj osobný názor, ale ak je na brzde napísané používajte DOT 4 alebo DOT 3 nesmie sa použiť kvapalina s vyšším číslom napr. DOT 5.
Ak je na brzde napísané používajte DOT 5 samozrejme sa nič nestane ak tam dám DOT 4.
brzdové kvapaliny DOT 3 - 5 zo rozdelené podľa bodu varu DOT 5 má najššií a používa sa u super bajkou, dalšia možnosť je minerálna brzdová kvapalina ale použivaj tu ktorú doporučuje výrobca, je to agresívna látka
tieto brzdy ma zaujímajú sú na biku XTC 4 mám síce záujem kupiť XTC 3 ale človek nikdy nevie
No teraz sa môžem mýliť a je to čisto môj osobný názor, ale ak je na brzde napísané používajte DOT 4 alebo DOT 3 nesmie sa použiť kvapalina s vyšším číslom napr. DOT 5.
Ak je na brzde napísané používajte DOT 5 samozrejme sa nič nestane ak tam dám DOT 4.
Je to presne naopak. Čím vyššie číslo, tým vyšší bod varu. Keď je predpísané DOT 4, nemôžem tam dať DOT 3, lebo DOT 3 má nižší bod varu.
Okrem toho medzi DOT 5 a DOT 5.1 je rozdiel v zložení kvapaliny. DOT 5 sa v niektorých prípadoch nedoporučuje kvôli tomu, že obsahuje silikón. DOT 3, 4, 5.1 sú na báze polyglykolového éteru.
Silikónová brzdová kvapalina má nevýhodu v tom, že je stlačiteľná a brzda sa môže zdať mäkká. Navyše sa o niečo horšie znáša s vlhkosťou. Možno existujú aj iné dôvody, prečo ju niektorí výrobcovia nedoporučujú.
Ale o tom by nám možno lepšie vedel napísať Giro. On je tuším odborník na chémiu.
no rozhodne sa tam oplati naliat tu 5.1 nemyslim ze by sa ta brzda tolko nezohriala aby to nebolo poznat inac ked som sa potom snoril ja tak mi pomohlo nemecke giant forum kde rozoberali funkcnost MPHciek a vsetci - spokojnost - tu 5.1 mam tiez odtial
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ten vzhľad je asi rovnaký lebo ked si pozriem staršie VELO tak vyzeraju tak isto ako tieto nové.
vymenena brzdova kapalina,brzdove dosticky som zatial nemenil.pri prvej
prehliadke bicykla ma upozornil mechnik na moznost nastavenia vzdialenosti
brzdovych dosticiek aj pocas jazdy, tym ze ich priblizujem ku kotucu reakcna
schopnost sa tym zlepsuje.kedze jazdim XC maratony tak to ocenujem.
s inymi brzdami ich porovnavat nemozem,mal som predtym len obycajne
V-brake.
Ak je na brzde napísané používajte DOT 5 samozrejme sa nič nestane ak tam dám DOT 4.
tieto brzdy ma zaujímajú sú na biku XTC 4 mám síce záujem kupiť XTC 3 ale človek nikdy nevie
a je tam hned na zaciatku,ze “DOT 4 or DOT 5.1” brake fluid
Ak je na brzde napísané používajte DOT 5 samozrejme sa nič nestane ak tam dám DOT 4.
Je to presne naopak. Čím vyššie číslo, tým vyšší bod varu. Keď je predpísané DOT 4, nemôžem tam dať DOT 3, lebo DOT 3 má nižší bod varu.
Okrem toho medzi DOT 5 a DOT 5.1 je rozdiel v zložení kvapaliny. DOT 5 sa v niektorých prípadoch nedoporučuje kvôli tomu, že obsahuje silikón. DOT 3, 4, 5.1 sú na báze polyglykolového éteru.
Silikónová brzdová kvapalina má nevýhodu v tom, že je stlačiteľná a brzda sa môže zdať mäkká. Navyše sa o niečo horšie znáša s vlhkosťou. Možno existujú aj iné dôvody, prečo ju niektorí výrobcovia nedoporučujú.
Ale o tom by nám možno lepšie vedel napísať Giro. On je tuším odborník na chémiu.