Ludia po rokoch jazdenia a pouzivania beznych shimano veci deore xt alebo saint som dostal na kupenom biku sram je tam gx seria ale radenie je lacnejsia verzia a teraz premyslam ci kupit gx ktomu(premivejsie prevedenie) alevo x01. ma to niekto realne doma alebo to videl? nemam stym skusenost a ked mam vsetko gx skusil by som aj radenie da nech to pasuje ku gx serii albo x01 bol moj sen ked som bol este student. aky rozdiel bude x01 vs gx? a ktora znacka ma co lepsie? je tam realny rozdiel? ja som miloval seriu saint ale uz nemam dh ale endure tak saint tam nepasuje
matko001 no na nemeckom eshope je tam ta cena velmi podobna na bike discount pozri si to alebo spravim screen a hodim to sem preto nad tym premyslam
zihadlo 5 realne to funguje? Ja som zasa chalan co ma rad take tie veci zoradene ako sa patri teda nikdy by som nedal makita baterku na dewalt a poodobne ?
zihadlo 5 Ahoj, bude teda fungovať GX prehadzovač a radenie XT? Toto ma zaujíma, lebo pri páčkach SRAM(mám GX) môžem radiť iba palcom, ale Shimano radí palcom smerom hore a ukazovákom dolu, čo sa mi zdá lepšie a bol som na to zvyknutý.
MartiSK Za cenu x01 páčky si kúpiš prehazku a radenie Shimano. A bude ti to na sramáckej kazete aj so sram reťazou radiť úplne na 100%. Vymenené na viacerých bikoch. A pôvodné sramy ešte predáš.
zihadlo 5 Ahoj, bude teda fungovať GX prehadzovač a radenie XT? Toto ma zaujíma, lebo pri páčkach SRAM(mám GX) môžem radiť iba palcom, ale Shimano radí palcom smerom hore a ukazovákom dolu, čo sa mi zdá lepšie a bol som na to zvyknutý.
Ano funguje to pri 12sp systemoch.
Roky jazdim xtr radenie s X01 šaltrom 12sp