http://www.mongoose.com/usa/eng/mtn/Products/Mountain-Pavement/Dual-Suspension/Details/2771-M10BOO-BootR
http://www.socaltrailriders.org/forum/workshop/45969-avid-elixir-lever-assembly-code-caliper.html
http://www.rotorburn.com/forums/showthread.php?197548-How-to-make-your-own-Avid-Code-5-brakes!
Čo môžem k rozdielu dodať, prechádzal som z posledného modelu Juicy 7 na prvý model Elixir R a rodziel v celkovej sile brzdy, v jej odolnosti voči prehrievaniu a v ovládateľnosti je všetko v prospech Elixir.
Ak vymeníš páku Code za Elixir, tak tipujem trochu chod brzdy podobnejší Elixire, výdrž bude samozrejme vyššia.
Inac povedane, brzdny ucinok moze byt slabsi, pretoze sady brzd su konstrukcne navrhnute tak aby pomer piesta packy a brzdica bol vyrovnany a dostatocny. Pri zmene jedneho komponentu sa ten pomer narusi a vysledny tlak moze byt nizsi alebo aj vyssi. Kazdopadne ani jedno riesenie nieje idealne. Do uvahy pripadaju iba moznosti pri zamene napr AVID Elixir 5 za CR, alebo Formula K 18 za K 24.