Mam vazny problem....V auguste 08 som si kupil vidlu RS Tora 302 u-turn. Vsetko bolo v pohode, vidla na zaciatku drhla ale myslel som ze je to ok ze sa to zabehne. Nejak som tomu nevenoval pozornost....No bol som teraz v servise ze dam vidlu na prehliadku kedze este nebola. Mechanik ze v pohode dovez spravime. Lenze na moje aj jeho prekvapenie ked vidlu rozobral tak zistil ze vnutro vidlice nezodpoveda tomu co tam ma byt. Moc sa nevyznam co je vo vnutri vidlice ale vysvetlil mi nieco ze tam maju byt na sebe poukladane sede kruzky a po vnutornom obvode kruzkou ma byt material aby sa vidla nedrhla a na mazanie ze staci vazelina. Lenze v mojej vidlici je na miesto kruzkou jedna velka plastova trubica bez hocakeho materialu po vnutornom obvode a ze tym padom ked ide vidla do zdvihu tak vlastne skrie o tento plast......Chcem ist napisat do azurobiku ze co to ma byt. Pri nakupe totiz nebolo nic o tom ze nie je napr. ta vidla OEM tak som myslel ze je to original. Takze chcem spisat reklamaciu a uvidim co bude
nemal niekto podobnu skusenost?
Olej v tlmení je uzavretý vo vnútornej pravej nohe. Ak je ho tam dosť netreba s ním nič robiť. Stačí odklepnúť piestnice a doliať olej do spodných nôh, nič viac. Je to otázka 15 minút pri troche skúseností.
sedy papundelk? no neviem , najblizsie sa pozriem lepsie ale kusok pod tesneniami som naozal nic nevidel, teda az na vnutro vonkajsich noh:) bol som v tom ,ze to bude zrejme ulozene nizsie lebo na vykresoch to je...
Plastová trubica = semering?
Ak ano odpoveď je jednoduchá. Oem verzie RockShox /neviem či všetky modely/ majú semeringy iné ako verzie do predaja. Preto tá Tvoja vidla vyzerá tak ako vyzerá. A ak som to už dávnejšie pochopil správne tak práve OEM vidla RS má nevymenitelný semering.
To je všetko čo som chcel napísať. hehe
turbi: tým semeringom myslíš klzné puzdro? ja mám v týchto názvoch tesnení a iných vnútorností chaos, niekto povie semering, niekto gufero, kto sa má potom v tom vyznať... myslím, že najlepšie je to pomenovať klzné puzdro a stierací krúžok...
k tej tore: ja mám doma dve tory, jedna je retail 2006 (318 uturn) a druhá oem 2006 (302 soloair). obidve majú vnútornosti spodných nôh úplne rovnaké a vyzerajú tak, ako lapierrov recon. až na jeden detail, skoro všetky tory majú lacnejšiu verziu stieracích krúžkov, ktoré sú čierne a nie je pod nimi molitanový krúžok na olej. existujú však aj tory, ktoré majú stieraky sivej farby aj s tými molitanmi. nepodarilo sa mi však zistiť, od čoho to závisí. okrem toho som čítal informácie, že existujú oem verzie tory, ktoré majú miesto klasických kovových klzných puzdier len lacné plastové, ktoré sa navyše nedajú vymeniť. ja osobne som takú vidlicu nikdy nevidel ani na obrázku (mám na mysli rozobratú, resp foto vnútrajška spodného monobloku), čo ale neznamená, že taká neexistuje. zdá sa mi, že to info vypustil pred cca 2 rokmi niekto z exima tu na fóre, ale možno sa mýlim... každopádne do tory patrí olej a nie vazelína...
edit: tak som to našiel, trafil som sa skoro na deň presne (7. 2. 2007)
no tyka sa to urcite Dart a mali sme aj Toru s plastovymi vlozkami. Co sa tyka modeloveho roku 07, to neviem, lebo mi to zistime az ked vidlica pride na servis. Vsetky vidlice predavane ako AM - maloobchodny predaj su s hlinikovymi vlozkami, cize servisovatelne...
turbi: tým semeringom myslíš klzné puzdro? ja mám v týchto názvoch tesnení a iných vnútorností chaos, niekto povie semering, niekto gufero, kto sa má potom v tom vyznať... myslím, že najlepšie je to pomenovať klzné puzdro a stierací krúžok...
k tej tore: ja mám doma dve tory, jedna je retail 2006 (318 uturn) a druhá oem 2006 (302 soloair). obidve majú vnútornosti spodných nôh úplne rovnaké a vyzerajú tak, ako lapierrov recon. až na jeden detail, skoro všetky tory majú lacnejšiu verziu stieracích krúžkov, ktoré sú čierne a nie je pod nimi molitanový krúžok na olej. existujú však aj tory, ktoré majú stieraky sivej farby aj s tými molitanmi. nepodarilo sa mi však zistiť, od čoho to závisí. okrem toho som čítal informácie, že existujú oem verzie tory, ktoré majú miesto klasických kovových klzných puzdier len lacné plastové, ktoré sa navyše nedajú vymeniť. ja osobne som takú vidlicu nikdy nevidel ani na obrázku (mám na mysli rozobratú, resp foto vnútrajška spodného monobloku), čo ale neznamená, že taká neexistuje. zdá sa mi, že to info vypustil pred cca 2 rokmi niekto z exima tu na fóre, ale možno sa mýlim... každopádne do tory patrí olej a nie vazelína...
Hej, myslel som to klzne puzdro v nohe. S tým chaosom máš pravdu. hehe
Myslím že záhada je mojim a Martinovym príspevkom vyriešená. hehe
Jedine že by karty ešte zamiešal jeden Sráč. hehe
Koniec hlásenia.
A je to dost odborny servis myslim(ked im tam v servise visel cannondale rush a majitel sa on nebal.
u mňa visieva kadečo a vždy sa bojím .... biky a vidly sprosťaci
PS: nevedomosť .... ani ty si sa nebál
dve rovnaké vidly, rovnaký ročník naozaj nemusia byť rovnaké. Zrejme to vyzerá že si výrobca dáva vnútrajšky podla nálady a podla toho čo má momentálne skladom. Rozdiely v použitých guferách u RS šede vs. čierne je obrovský na kvalite chodu a odporu. Pre info šedé dávajú podstatne menší odpor ako čierne a netreba ich dodatočne upravovať. Na druhej strane sú viac náchylnejšie na poškodenie (makké)
plastové púzdra som už videl, ale tie bolo možné vyraziť von a dať nové. Nebol to RS, ale predpokladám že to bude rovnaké. vnútrajšok je vždy konus, takže ak ich tam dostali musia ísť aj von ....
Jedine že by karty ešte zamiešal jeden Sráč. hehe Koniec hlásenia.
No ohladom tej mojeje tori........volal som servisakovi a ze daval olej aj do spodnych noh.......a ku chodu vidlice: zda sa mi ze sa o nieco zjemnila pocas jazdy, ona v terene ide super citlivo a drhne iba ked ju pomalinky ked stojim stlacam.No budem to muset prezit ..a ako vravim dokedy nebola rozobrana som vobec ani nemyslel na to ze ide zle...je mozne ze by sa o nieco teraz zlepsil chod vidlice ked tam dolial novy olej aj ked ma vidla malo najazdenych (moj odhad tak 200km) ??
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Olej v tlmení je uzavretý vo vnútornej pravej nohe. Ak je ho tam dosť netreba s ním nič robiť. Stačí odklepnúť piestnice a doliať olej do spodných nôh, nič viac. Je to otázka 15 minút pri troche skúseností.
je to kusok pod tesneniami a je to taky sedy papundekl
edit ja ?? ja mam 302 u turn (pruzina ruleez)
Ak ano odpoveď je jednoduchá. Oem verzie RockShox /neviem či všetky modely/ majú semeringy iné ako verzie do predaja. Preto tá Tvoja vidla vyzerá tak ako vyzerá. A ak som to už dávnejšie pochopil správne tak práve OEM vidla RS má nevymenitelný semering.
To je všetko čo som chcel napísať. hehe
k tej tore: ja mám doma dve tory, jedna je retail 2006 (318 uturn) a druhá oem 2006 (302 soloair). obidve majú vnútornosti spodných nôh úplne rovnaké a vyzerajú tak, ako lapierrov recon. až na jeden detail, skoro všetky tory majú lacnejšiu verziu stieracích krúžkov, ktoré sú čierne a nie je pod nimi molitanový krúžok na olej. existujú však aj tory, ktoré majú stieraky sivej farby aj s tými molitanmi. nepodarilo sa mi však zistiť, od čoho to závisí. okrem toho som čítal informácie, že existujú oem verzie tory, ktoré majú miesto klasických kovových klzných puzdier len lacné plastové, ktoré sa navyše nedajú vymeniť. ja osobne som takú vidlicu nikdy nevidel ani na obrázku (mám na mysli rozobratú, resp foto vnútrajška spodného monobloku), čo ale neznamená, že taká neexistuje. zdá sa mi, že to info vypustil pred cca 2 rokmi niekto z exima tu na fóre, ale možno sa mýlim... každopádne do tory patrí olej a nie vazelína...
edit: tak som to našiel, trafil som sa skoro na deň presne (7. 2. 2007)
k tej tore: ja mám doma dve tory, jedna je retail 2006 (318 uturn) a druhá oem 2006 (302 soloair). obidve majú vnútornosti spodných nôh úplne rovnaké a vyzerajú tak, ako lapierrov recon. až na jeden detail, skoro všetky tory majú lacnejšiu verziu stieracích krúžkov, ktoré sú čierne a nie je pod nimi molitanový krúžok na olej. existujú však aj tory, ktoré majú stieraky sivej farby aj s tými molitanmi. nepodarilo sa mi však zistiť, od čoho to závisí. okrem toho som čítal informácie, že existujú oem verzie tory, ktoré majú miesto klasických kovových klzných puzdier len lacné plastové, ktoré sa navyše nedajú vymeniť. ja osobne som takú vidlicu nikdy nevidel ani na obrázku (mám na mysli rozobratú, resp foto vnútrajška spodného monobloku), čo ale neznamená, že taká neexistuje. zdá sa mi, že to info vypustil pred cca 2 rokmi niekto z exima tu na fóre, ale možno sa mýlim... každopádne do tory patrí olej a nie vazelína...
Myslím že záhada je mojim a Martinovym príspevkom vyriešená. hehe
Jedine že by karty ešte zamiešal jeden Sráč. hehe
Koniec hlásenia.
PS: nevedomosť .... ani ty si sa nebál
dve rovnaké vidly, rovnaký ročník naozaj nemusia byť rovnaké. Zrejme to vyzerá že si výrobca dáva vnútrajšky podla nálady a podla toho čo má momentálne skladom. Rozdiely v použitých guferách u RS šede vs. čierne je obrovský na kvalite chodu a odporu. Pre info šedé dávajú podstatne menší odpor ako čierne a netreba ich dodatočne upravovať. Na druhej strane sú viac náchylnejšie na poškodenie (makké)
plastové púzdra som už videl, ale tie bolo možné vyraziť von a dať nové. Nebol to RS, ale predpokladám že to bude rovnaké. vnútrajšok je vždy konus, takže ak ich tam dostali musia ísť aj von ....
nemyslim, ale az po Turbiho prispevku je jasne, ze tou "plastovou trubicou" boli myslene klzne puzdra