https://www.mtbiker.sk/clanky/9746/skusenosti-s-12-rychlostnou-sadou-sram-eagle-na-co-je-to-vlastne-dobre.html#komentare-116200
Ale vyzerá to tak,že po nájazde niekolko sto km začínajú isté problémy-konkrétne to vyzerá na problém z najlacnejšou kazetou Eagle označenej ako GX , zdá sa,že to množstvo nitov po určitom počte km povolí,prejavuje sa to zo začiatku silným puknutím v zábere,je to ozaj silné puknutie,ktoré zazvoní celým rámom (toto robí mne,zatial len na 4 a 5 najväčšom pastorku,mám najazdené len cca 300 km) najprv som to pripisoval,že sa deje niečo v náboji,ale včera som sa previezol na inom biku,kde je táto kazeta a má už cca 1000 km,tam už puká stále,ako starý kočík
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kazety-a-pastorky/mtb-10-11-12-prevodov/sram-eagle-gx-xg-1275-12sp-kazeta-10-50z.html
Viem ešte o ďalšom,ktorý má cca 400 km a tiež mu to pukne,to sú teda tri kazety z pukaním-napíšte kto má ešte túto kazetu,kolko km a či tiež v zábere puká.
Ak sa to ukáže ako sériová vada,budem reklamovať,neskladal som bike preto,aby som pukal celým lesom ako stará herka
posledný komentár: 19. 1. 2024 o 20:36
Špecifikuj prosím bližšie.
Inak povedané na kkt kazeta ??
Skús posunúť reťaz na zuboch o jeden článok. Spravidla to pomôže.
Ak je správne, tak pri spätnom pohybe nebude skákať ...
Potom očisti poriadne orech a napatli vazelinou pred montážou kazety,
tiež mi to robila GX aj XX1.... na nejaký čas to pomože, kým sa tam zas nedostane prach,bordel
Potom očisti poriadne orech a napatli vazelinou pred montážou kazety,
tiež mi to robila GX aj XX1.... na nejaký čas to pomože, kým sa tam zas nedostane prach,bordel
Dakujem za radu, aký "olej čo stuhne" odporúčaš?
Východzí bod = vzdialenosť mám nastavenú podľa toho sramáckeho bieleho meradla (pod sagom samozrejme), no stále to nie je ono.
Mám B-skrutku vytáčať, aby sa šalter približoval ku kazete alebo zakrúcať, aby sa šalter vzďaľoval od kazety?
Jednoducho ktorým smerom sa vybrať a robiť to mikro doladenie?
Ďakujem.