Zdravím, pri dnešnom servisovaní bicykla som ho mal pretočený hore nohami (kolesami), niečo som robil atď... všimol som si že na ľavej nohe je povolená matička kt. ako keby drží ventil na mieste tak som ju začal doťahovať, spravil som dve-tri otáčky (ešte to nebolo dotiahnuté) a zrazu som počul syčať vzduch tak som to dotiahol po koniec a ventil mi ostal v ruke. Potrebujem poradiť, či sa to dá vymeniť v domácich podmienkach (samotný ventil) poprípade kde v PD to dokážu vymeniť?
Na reklamáciu to nechcem posielať lebo vidla je z ČR a to by bolo nadlho.
vykrut ventil von s toho odlomeneho kusku a zakrut ho do toho co este ostal, hadam ti ta matica este chyti zavit ale ciapocku uz na to asi nenakrutis
ak si dobre pamatam tak cela ta "rurka" je sucast vzduchoveho piestu takze by si ho musel v kranom pripade vymenit cely
Tak nakoniec som sa to rozhodol vyriešiť obyčajným plášťovým tubeless ventilkom asi cca. tento http://www.minibikemania.sk/ventil-na-disk-tubeless-kratky-kovovy-p-2742.html
V mieste kde som to vyznačil to odpílim, zväčším dieru a nejak to tam pozliepam, utesním.
Keď to bude hotové hodím sem nejaký referát, možno sa to niekomu zíde lebo tie ventilky sú z hliníky, jeden pád a je to K.O. Len tak mimochodom, ak by to nevyšlo kde zoženiem náhradnú patrónu?
vyskusaj bikeservis.com, videl som ze maju nejake nahradne diely pre SR Suntou a okrem ineho aj tlmiace patrony ale ci budu vediet zohnat aj vzdchovu sa ich musis opytat
a kvoli comu by si to este chcel utesnovat? ta guma na ventile sama o sebe ma mat funkciu tesnenia, cize ak to bude z oboch stran patrony doliehat, tak nie je dovod pre dalsie tesnenie
Ak si to ešte neodvŕtal, tak ma napadli 2 menej deštruktívne riešenia:
1. ak nie je poškodené sedlo pre ventilku (podľa fotky to vyzerá, ze sa to odlomilo nad ním), tak si nechaj vysústružiť trubku s vnútorným závitom na autoventil (možno by sa dala použiť kovová čiapka autoventilu) a tým spoj odlomenú časť so zvyškom a zaisti nejakým loctitom do závitu.
2. ak postačuje vnútorný priemer ventilu čo ostal na tlmiči, tak do neho zvnútra narezať závit pre komletný galuskový ventil (priemer 6mm a stand. závit myslím), a do neho naskrutkovať nejaký odrezaný gal.ventil a zatesniť nejakým lepidlom. Toto by malo tú výhodu, že pri rozoberaní vidlice by si to nemusel rozoberať . Cez obyč. redukciu by si to mohol tlakovať bežnou pumpou na vidlice.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ak si dobre pamatam tak cela ta "rurka" je sucast vzduchoveho piestu takze by si ho musel v kranom pripade vymenit cely
V mieste kde som to vyznačil to odpílim, zväčším dieru a nejak to tam pozliepam, utesním.
Keď to bude hotové hodím sem nejaký referát, možno sa to niekomu zíde lebo tie ventilky sú z hliníky, jeden pád a je to K.O. Len tak mimochodom, ak by to nevyšlo kde zoženiem náhradnú patrónu?
1. ak nie je poškodené sedlo pre ventilku (podľa fotky to vyzerá, ze sa to odlomilo nad ním), tak si nechaj vysústružiť trubku s vnútorným závitom na autoventil (možno by sa dala použiť kovová čiapka autoventilu) a tým spoj odlomenú časť so zvyškom a zaisti nejakým loctitom do závitu.
2. ak postačuje vnútorný priemer ventilu čo ostal na tlmiči, tak do neho zvnútra narezať závit pre komletný galuskový ventil (priemer 6mm a stand. závit myslím), a do neho naskrutkovať nejaký odrezaný gal.ventil a zatesniť nejakým lepidlom. Toto by malo tú výhodu, že pri rozoberaní vidlice by si to nemusel rozoberať