Nazdar bikeri potreboval by som poradiť z bezdušovkami. Ako sa na nich odstranujú defekty, čím sa lepia? Počul so že su na to nejaké opravné sady. Ako sa používaju, volajú a kde by som ich kúpil? Potrebujem vedieť o tom proste všetko, rád by som ich začal voziť na biku.
Co sa tyka bezdusoviek tak osobne ti to vobec nedoporucujem.problem je z defektom a lepenim.To co je na obrazku ti zalepi len maly defekt pri vacsom musis vlozit dusu.
Ak neplanujes mat velke diery od klincov a podobnych somarin vpohode staci nieco taketo http://www.notubes.com/tubeless_system.php?cPath=21_60 . Ja som skusal podobny sealant od tufa urceny na galusky a tiez fungoval celkom dobre. Nie velmi sa mi ale osvedcilo lepenie zaplatami, sice som pouzil origos lepidlo na tubeless ale zaplaty boli len klasicke, cize to tam nevydrzalo(neviem preco). Celkovo boli ale pre mna bezdusovky prinos a dufam, ze sa k nim niekedy vratim, na scotte uz pravdepodobne nie, ale na Konu(enduro) by mohli byt fajn(duse sekam furt jak blazen).
bezdusovky sa po pociatocnom osiali moc neuchytili ani v profi.Jednoducho ked ti to lepidlo cez ventil dieru nezalepi tak to musis prezut.Treba dat dole ventil a obuvanie bezdusovky nasucho som zazil v lese a nikdy viac.Zlomena montpaka a len nervy.
Katko: na XC sa snazim krotit, ale ked chcem trochu blbnut tak sa zas tolko nedivam, kde su nejake schodiky, sutre a som radsej ked cez ne prejdem bez dafektu.
zigo, a myslis, ze ked sekas duse, tak bezdusovky su pre teba? ja som nad tym u tiez rozmyslal, ale ked spravim taku dieru do bezdusovky ako do duse (5-15 mm ) tak ju v terene ako tak zalepim, ale co by som robil s tou bezdusovkou, to fakt neviem okrem toho, ze za dva tri mesiace by som mal ten tubeless plast na srot
...no keby si tam spravil taku dieru ako pises tak jedine dole ventil ktory nedas dole bez kliestov pretoze je to utesnene a potom hlavne to obuvanie.Doma sa to normalne obuva s mydlom.Pretoze to musi zaskocit do drazky...
No dík za informácie. Ja osobne som toho názoru že keď mám bezdušové rafky tak prečo to neskúsiť uvidím podarilo sa mi zohnať lacno plášte tak som ich tam nahodil. A s tými ventilkami to nie je až také hrozné. Utesnení ho mám len gumou ktorá je priamo na ňom a v pohode, zatial mi nefučí a dole ide tiež len rukou nemusím ho pačiť von.Uvidím ako sa to bude chovať v teréne a napíšem, ale su to pekne velké balóny tak by to malo niečo vydržať nie?
- Prvotné nafúkanie vyžaduje vysoký tlak /a rýchlosť/ aby sa plášť dobre usadil.
- V teréne plašť nezalepíš lebo sa problematickejšie hladá diera a zase potrebuješ kvalit. vysokoobjemovú pumpu na nafúkanie, takže na dojazd treba použiť dušu.
- plášte sú o niečo drahšie
- na drobné defekty môžeš použiť tmel /trebárs TUFO/
+ UST je odolnejší voći defektom a prerazeniu.
No tak s tou hmotnosťou by som pomlčal napríklad taký Hutchinson Python MRC 26x2,00 New Generation váži 563g + duša 80-100g a som tam kde môj bezdušový Maxxis Larsen TT 26x2,00 65Og pokiaľ nekúpiš ultra lahké plašte tak to nie je až taký veľký rozdiel vo váhe. Samozrejme pokiaľ ti nevadí par gramov naviac.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
http://www.schwalbe.com/gbl/en/bicycle/ ... beh%C3%B6r
problém bude asi v jazdcovi
mangi: pohrab sa v dalsich sekciach, je toho tu popisane dost o UST (napr. "new plaste")
http://*****saweb.google.sk/kpisarcik/MT ... 9057178210
(klikni tam na prezentáciu a malo by sa to spustiť)
- Prvotné nafúkanie vyžaduje vysoký tlak /a rýchlosť/ aby sa plášť dobre usadil.
- V teréne plašť nezalepíš lebo sa problematickejšie hladá diera a zase potrebuješ kvalit. vysokoobjemovú pumpu na nafúkanie, takže na dojazd treba použiť dušu.
- plášte sú o niečo drahšie
- na drobné defekty môžeš použiť tmel /trebárs TUFO/
+ UST je odolnejší voći defektom a prerazeniu.
+ mozu sa jazdit mierne podhustene, vyhoda pri endure