DO AKÉHO AUTA SA pohodlne ZMESTÍ BIKE? najlepšie na stojato bez predného kolesa
prosím nepísať komentáre viezol som ho už aj vo felícií mám na mysli niečo ako seat alhambra alebo citroen c3 *****sso
Ďakujem za odpovede.
p.s. ospravedlňujem sa za preklepy píšem to z trenažéra
https://auto.idnes.cz/kolo-jizdni-kolo-bicykl-tazne-zarizeni-nosic-zahradka-pricnik-hagusy-12n-/autoservis.aspx?c=A180530_155246_autoservis_fdv
Ta modra vo vybave Stepway sa mi vyslovene paci,no za 12000 si uz radsej kupim ojazdene BMW F11...
Na fore je viacero spokojnych pouzivatelov MCV 1 generacie (atmo benziny). Motor 1.6 (este ten Renaultacky) je v pohode a osobne s vykonom nemam problem. Terajsie 1.6 SCE (Nissanacke) su vykonovo na tom podobne.
Pri vacsom najazde urcite zvazit LPG verziu.
Hlavne nedostatky (asi aktualne aj pre Dokker, Lodgy 1.6 ):
-len 5stupnova prevodka, dialnicna dlha 6 chyba
-zadne sedadla nie su oddelene a posuvatelne
Steepway prevedenie sa paci aj mne, ale neoplati sa to - len pekna farba a plasty (MCV II Steepway ma aj zvyseny podvozok, tieto nie)
https://www.mtbiker.sk/forum/post1325669.html#p1325669
Lodgy vs. Dokker tazko povedat.
Lodgy dlhsie, nizsie - civilnejsie auto, vhodne na prepravu bikov dnu.
Dokker ma zase posuvatelne bocne dvere, zadne dvojkridlove a vacsia vyska sa moze hodit pri kempovani.
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
Otazne je, ako sa sprava ta aktualna novsia 1.6 SCe co je povodom uplne iny motor od Nissanu (menili to kvoli Euro6).
Spotrebu a hluk moze sposobovat aj ta chybajuca dialnicna 6tka. Spotreba a hluk pri vyssich rychlostiach bola/je? vseobecne slaba stranka tychto aut, ale osobne s tym problem nemam - LPG + dialnicu jazdim len okolo 110kmh realnych.
Dalsie moznosti su turbo motory resp. nafta - nepoznam, ja som LPG atmo klasik