mitocross napísal:
Ale za tie peniaze sluzi dobre a je to priestranne.

:y:
Na fore je viacero spokojnych pouzivatelov MCV 1 generacie (atmo benziny). Motor 1.6 (este ten Renaultacky) je v pohode a osobne s vykonom nemam problem. Terajsie 1.6 SCE (Nissanacke) su vykonovo na tom podobne.
Pri vacsom najazde urcite zvazit LPG verziu.

Hlavne nedostatky (asi aktualne aj pre Dokker, Lodgy 1.6 ):
-len 5stupnova prevodka, dialnicna dlha 6 chyba
-zadne sedadla nie su oddelene a posuvatelne

Steepway prevedenie sa paci aj mne, ale neoplati sa to - len pekna farba a plasty (MCV II Steepway ma aj zvyseny podvozok, tieto nie)
https://www.mtbiker.sk/forum/post1325669.html#p1325669

Lodgy vs. Dokker tazko povedat.
Lodgy dlhsie, nizsie - civilnejsie auto, vhodne na prepravu bikov dnu.
Dokker ma zase posuvatelne bocne dvere, zadne dvojkridlove a vacsia vyska sa moze hodit pri kempovani.
01.06.2018 - 07:12:06
01
Stara 1.6 v Dokkeri nad 100 km/h neprijemne rezonuje a huci kvoli karoserii. Na dialnici je vysoka spotreba. S inym motorom to bude urcite lepsie, ale aj drahsie a blizi sa to uz inym autam,ktore by mohli zaujemcovi vyhovovat tiez.
01.06.2018 - 09:09:35
01
Pozeram , ze v starsich Dokkeroch/Lodgy bol naozaj este "overeny" Renaultacky 8 ventil K7M z minuleho tisicrocia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
Otazne je, ako sa sprava ta aktualna novsia 1.6 SCe co je povodom uplne iny motor od Nissanu (menili to kvoli Euro6).
Spotrebu a hluk moze sposobovat aj ta chybajuca dialnicna 6tka. Spotreba a hluk pri vyssich rychlostiach bola/je? vseobecne slaba stranka tychto aut, ale osobne s tym problem nemam - LPG + dialnicu jazdim len okolo 110kmh realnych.
Dalsie moznosti su turbo motory resp. nafta - nepoznam, ja som LPG atmo klasik :)
01.06.2018 - 09:39:04
00
1.6sce by mal byt overeny motor, ktory uz dost davno jazdil v nissane quashqai a juke...rasto chvala myslim porovnaval staru 1.6 a sce v dusteri...skus pohladat...ked si dobre pamatam mal z novsej 1.6 ovela lepsi pocit..
01.06.2018 - 10:07:33
00
Zdravím, máte niekto alebo mali ste nejaký sedan? Chystám sa kúpiť Volvo S60 alebo S80 prvej generácie a rád by som vedel, či máte niekto skúsenosti s nakladaním biku do sedanu (samozrejme kolesá dole), ide to v pohode alebo to radšej riešiť nosičom na strechu?
18.06.2018 - 11:49:44
00
Doteraz som vozil bike v kufri, a to som mal celkom velke kombi (Passat). Teraz som kupil nosic na strechu a uz by som bike do kufra nedaval (spina, zabrate miesto, bezpecnost). Za mna nosic.
18.06.2018 - 12:29:03
00
Opýtam sa, má niekto skúsenosť, že ak dá požičaný nosič na ťažné a zapojí to, blbne mu v aute elektrina? Napr, nejdú smerovky. Pritom nosič - Thule, to na inom aute nerobí. Zvažujem kúpu ale chcela som si to požičať, no toto ma "odrádza". Dík
18.06.2018 - 12:53:43
00
kukni ci zasuvka pri taznom zodpoveda pripojke k nosicu ,niekedy treba redukciu aby boli spravne kontakty....
18.06.2018 - 13:31:47
00
čo konkrétne myslíš, zapnúť to šlo, svetlá na nosiči išli, len na aute smerovky nešli .....
18.06.2018 - 13:35:22
00
A ked to odpojis zase vsetko funguje?
18.06.2018 - 13:43:06
00
všetko myslíš, "auto"? ...hej, sme to vtedy s kamošom skúmali, zapájali, odpájali, kukali na to, počítali kolíky v tej zásuvke, nechápali sme. Tak sme šli dvomi autami a narvali biky dnu nakoniec
18.06.2018 - 13:45:58
00
Tazne tam je od vyroby, alebo ho dakto dorabal?
18.06.2018 - 13:50:52
00
A nefunguju zadne alebo predne svetla?
18.06.2018 - 13:53:13
00
redukcia - vlozka s kontaktmi vlozi sa do zasuvky netrci a nasledne pripojis nosic ...pocet kolikov atd. moze sediet ale spravny kontakt urobi az ta vlozka-redukcia davali sme teraz taku ked sme cestovali...dalsie moznosti co pisu chalani ...
18.06.2018 - 13:58:21
01
ťažné dorobené ... nefungovali smerovky ... ok, takže treba skúšať redukciu, čiže ak si chcem požičať nosič, ideállne to skúšať dosť včas vopred či to pôjde. Ok, dík
18.06.2018 - 14:14:43
00
keyboard_arrow_up