Lokalizácia
Formulár sa odosiela
trvacnejsia ako lak.. je to zoxidovany povrch kovu do ktoreho porov zanesies farbu a potom ich uzavries v horucej vode.. neolupe sa, neobucha ale moze sa samozrejme poskrabat ak bude hlbka skrabanca vacsia ako hlbka zoxidovanej vrstvicky.
Zobraziť komentár 11.03.2010 - 22:48:06
00
Mna by zaujimalo kde si si dal robit ten elox... a kolko ta stali tieto drobnosti co si dal eloxovat... tiez rozmyslam nad niecim podobnym.. inkasie ta modra je :y:
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 07:06:29
00
http://www.bikehazard.cz/

vladol:
ja som si tak zvykol na anodizaciu, ze uz druhy bike mam v ano.
Je to lahsie ako praskova farba, podstatne odolnejsie, lepsie to vyzera.
Malou nevyhodou je blednutie farby pri intezivnom UV ziareni, ked nebol pigment dobre stabilizovany. Je to dobre pozorovatelne pri ciernych ramoch a samozrejme zalezi s akou starostivostou je anodicka oxidacia prevedena (podstatne je dobre odmastenie pred aplikaciou-ostavaju potom flaky). Vyhodou je, ze nie su vidno take tie male oderky, skrabanceky ako u praskovej farby. Samozrejme poskrabat sa da vsetko a ja som tak uz viackrat ucinil, ale vzdy islo io skaly, kde ti nepomoze ziadna povrchovka.
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 07:58:38
00
romanx: a neda sa na to aplikovat nejaky UV lak? ... napr v spreji, co sa dava na velko plosne fotografie, aby ich slnko "nevytahalo" :)
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 08:11:28
00
ram strati smrnc takej hrubozrnejsej struktury a odlesky. Neviem posudit ako je to s odolnostou voci vode a pod....
Prvy Blur co som mal bol cierny a bolo na nom poznat vyblednutie (mar_tin moze dosvedcit).
Druhy Blur mam v medenej anodizacii a po roku ani tuk. Nie je to vobec badatelne v porovnani s tym ciernym. Preto moje odporucanie znie ak ano ram, tak bledsie odtiene.
Mozno bol ale moj prvy Blur (este handmade USA) anodizovany v piatok na fajront a odflakli to... :P
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 08:21:29
00
kacir! upalit! spochybnil kvalitu Svateho Kriza!
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 08:48:25
00
ja viem tolko veci na SC (Blur LT, XC v1 a v2), ale necham si ich pre seba.
Poznam meno zvaraca a kontrolneho technika, ktory vyrobil moj prvy Blur. Ak by nieco ruplo, viem na koho sa obratit :punch:
Ako strojar si vsimam niekedy aj take prkotiny... :lol: Kazdopadne na LT2 poodstranovali to, co som najviac vytykal LT1.
Neboj, pre mna je ale svaty kriz aj tak zatial top, ostavam verny znacke. ;)
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 09:01:52
00
jj, na Heckleri mam tiez vyrazene inicialy zvaraca a na sprievodnej etikete boli komplet mena aj s fotkami :) ale to bolo v 99-tom a to sa este robili rucne v USA v nejakej garazi
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 09:31:41
00
jj, stare dobre casy. Novy mam uz z Taiwanu a poznam len meno a ksicht kontrolneho technika z USA. Uz je to taka "masovka". :(


Naposledy upravil romanx dňa 12.03.2010 - 10:08:00, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 12.03.2010 - 09:34:34
00
skoda,ze tu fotku Taiwanskeho zvaraca nedavaju rovno na ram :lol:
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 09:40:04
00
Warzone: inak som bol rad, ze made in Taiwan vypalili laserom na spodnu ramovu trubku, blizko klukam. :). Stary mal vypalenu americku vlajku spolu s Made in USA na sedlovej hned pod zamkom.

BLT2: builder Marc Stefani, taky 30 rocny biely floutek :D
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 10:10:14
00
Drobnosti z cykloobchod.sk:

Prílohy:

IMG_0249.JPG
IMG_0249.JPG 52.02 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.03.2010 - 10:18:54
00
http://www.bikehazard.cz/

vladol:
ja som si tak zvykol na anodizaciu, ze uz druhy bike mam v ano.
Je to lahsie ako praskova farba, podstatne odolnejsie, lepsie to vyzera.
Malou nevyhodou je blednutie farby pri intezivnom UV ziareni, ked nebol pigment dobre stabilizovany. Je to dobre pozorovatelne pri ciernych ramoch a samozrejme zalezi s akou starostivostou je anodicka oxidacia prevedena (podstatne je dobre odmastenie pred aplikaciou-ostavaju potom flaky). Vyhodou je, ze nie su vidno take tie male oderky, skrabanceky ako u praskovej farby. Samozrejme poskrabat sa da vsetko a ja som tak uz viackrat ucinil, ale vzdy islo io skaly, kde ti nepomoze ziadna povrchovka.

anodizacia ramu mi je jasna, sam som mal davnejsie anodizovany ram, skor som sa pytal napr na pedale, kde je to asi najcitlivejsie. napr. moje transition pedale sa zacali osuchavat uz po prvej jazde, ale tam je asi iba farba...
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 11:59:41
00
tu je tazko dedukovat ako dlho to vydrzi. Principialne pri kvalitne odvedenej praci by mala byt vydrz vacsia ako u laku. Zalezi ale vela na dokladnosti prevedenia...Na pedaloch ale pojde aj tak pomerne rychlo dole. Piesok, oderky od kamenov. Ked zlezie farba, este stale ostava tenka oxidicka vrstva Al2O3, ktora je vysoko oteruvzdorna a chrani samotnu Al-zliatinu.
Toz vyskusaj, uvidis...
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 12:33:01
00
tiez mam transition pedale, nestras ma :) a je to elox.. tusim su tam aj nejake rozdiely v spracovani, napr hard anodized je tusim pri nizkej teplote, vrstva je hrubsia a odolnejsia ako pri normalnej anodizacii... v zahranici anodizacia = elox, aspon tak som to pochopil ked som mal este plany ze si to spravim doma :)
Zobraziť komentár 12.03.2010 - 12:39:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up