Som sa presiel na postu pre Manitou Swinger 165/38mm. Ked som ho dal na vahu mi skoro az slzy vyhrkli ;(

Prílohy:

4way.JPG
4way.JPG 307.24 KiB thumb_up0thumb_down

13.07.2010 - 19:02:10
00
Maxxis CrossMark eXC 26x2,1 475g a 485g, som prijemne prekvapeny vahou

Len aby si nebol neprijemne prekvapeny valivym odporom. :D Mne sa nejak nepozdavali uz na asfalte a to mam tu tvrdsiu zmes...
13.07.2010 - 19:53:25
00
drotenu verziu som uz zjazdil, hadam len rozdiel v patke nespravi tak vela, i ked toto by mala byt maksia zmes...uvidime, kupil som ich primarne na jazdu do prace ;)
13.07.2010 - 19:57:00
00
Som sa presiel na postu pre Manitou Swinger 165/38mm. Ked som ho dal na vahu mi skoro az slzy vyhrkli ;(

Preco prave tento typ ? :o ..165/38mm mam SPV ckovy swinger s vahou 205g

sogi:
vacsinou sa drotene robia s tvrdsou zmesou ... no ale na jazdu do prace .. hmm, to aby ti drzalo na obrubnikoch, ze .. ej ty fiskus :!:
13.07.2010 - 19:59:04
00
Primarne do mesta? Tak to si mal kupit toto:

http://www.suncycle.sk/product_info.php?cPath=22_67_232&products_id=3437
13.07.2010 - 20:05:32
00
Preco prave tento typ ? :o ..165/38mm mam SPV ckovy swinger s vahou 205g

Oproti 3 way ma navyse nastavenie objemu SPV komory cim sa da nastavit aj progresivita co je pre mna na G-zere dost podstatne, navyse dufam, ze piggy-back trosku znizi teplotu oleja oproti DTcku, ktore sa mi obcas pri dotyku zdalo uz moc teple.
13.07.2010 - 21:31:52
00
Aha .. jasne :y: .. ale ta teplota .. vau .. davas drsne zjazdy ? :o
13.07.2010 - 21:39:29
00
vacsinou sa drotene robia s tvrdsou zmesou ... no ale na jazdu do prace .. hmm, to aby ti drzalo na obrubnikoch, ze .. ej ty fiskus :!:


Skusim to objasnit:
1. Maxxis Crossmark 2,1", drotena patka, 60TPI, zmes 70a
2. Maxxis Crossmark 2,1", kevlarova patka, 60TPI, zmes 70a
3. Maxxis Crossmark 2,1" eXCeption Series, kevlarova patka, 120TPI, zmes 62a
13.07.2010 - 22:01:29
00
sogi:
vacsinou sa drotene robia s tvrdsou zmesou ... no ale na jazdu do prace .. hmm, to aby ti drzalo na obrubnikoch, ze .. ej ty fiskus :!:


Lubo, kto so mnou isiel po meste vie ;o) hehe raz si vstupim do svedomia, dufam....

Jezus: ee, dakujem, ja som primarne na les, len teraz po prestahovani mam do prace uz viac km a tak musi byt nieco univerzalnejsie, primarne na hardpack aby sa to znieslo s asfaltom ale dal sa pojazdit aj suchy teren v lese
13.07.2010 - 22:04:19
00
šogi, ty si tak maximálne raz vstúpiš pod kolesá autobusu ako Ťa poznám a nie do svedomia.
13.07.2010 - 22:10:21
00
Aha .. jasne :y: .. ale ta teplota .. vau .. davas drsne zjazdy ? :o

To ani nie ale 165 tlmic pri 12,5cm zdvihu je dost namahany a hlavne ak chodi stale v plnom rozsahu ako mi chodilo DT. Kamarat v tom istom zjazde na bajku so 190mm tlmicom a 10cm zdvihu mal tlmic skoro na teplote okoliteho prostredia a mojho bol problem sa chytit (pisem stale o piestnici).
13.07.2010 - 23:09:35
00
Aha .. 12.5 zvih, tak to hej :o
14.07.2010 - 10:21:44
00
Skusim to objasnit:
1. Maxxis Crossmark 2,1", drotena patka, 60TPI, zmes 70a
2. Maxxis Crossmark 2,1", kevlarova patka, 60TPI, zmes 70a
3. Maxxis Crossmark 2,1" eXCeption Series, kevlarova patka, 120TPI, zmes 62a


Na Maxxis stranke eXCeption verziu ani nemaju? Alebo ktora z nich je eXCeption? Ta lahsia?

Size, TPI, Bead, Durometer
26X2.10, 60, WIRE, 70
26X2.10, 60, FOLDABLE, 70
26X2.10, 120, FOLDABLE, 62 - 545 gramov
26X2.10, 120, FOLDABLE, 62 - 510 gramov

http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/CrossMark.aspx
14.07.2010 - 11:51:56
00
Trocha červeného eloxu :P

Prílohy:

IMG_4079.JPG
IMG_4079.JPG 199.48 KiB thumb_up0thumb_down

14.07.2010 - 12:50:10
00
až teraz sa začne HC

Prílohy:

P140710_16.10.JPG
P140710_16.10.JPG 160.46 KiB thumb_up0thumb_down

14.07.2010 - 16:46:08
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up