Marinada napísal:
Obcas to dostane shupu no. Ochrana je fajn ale vie to byt dvojsecna zbran :lol: Vytrhat tu retaz odtial bolo dost na psychiku. Stalo sa mi to len raz a za dost specifickych podmienok.

keby si zhodil kľuky máš to za minútu vybraté a aj zložené... ;)
08.04.2020 - 09:53:21
01
Hosť napísal:
keby si zhodil kľuky máš to za minútu vybraté a aj zložené... ;)


Hej ale v terene kluky nezhodíš aj keby máš ten 8mm klúč. Velmi mala páka.
Nieje to nič atraktívne ten úsek. Musíš vytlačiť na kopec a potom strmo dole 300m.
Je to technicky velmi náročné , treba si to najprv pozriet nie ako ja sa do toho vrhnut.
Treba držať rovnú lajnu, neísť príliš rýchlo lebo Vás ako mna na tých šutroch rozhodi a zapichnete to do kameňa ale ani pomaly aby Vás neprehodilo a nezaseklo tiež.
08.04.2020 - 10:07:08
00
no ak si si všimol dobre, on má XT kľuky, na ktoré ti treba len 5ku imbus a jednu montpáku...to je všetko...minule som tak kámošovi zaťahoval prešmyk...za 5 minút sme pokračovali ďalej ;)
08.04.2020 - 10:11:10
01
Jeden o koze a druhy o voze...
08.04.2020 - 10:20:29
01
Hosť napísal:
no ak si si všimol dobre, on má XT kľuky, na ktoré ti treba len 5ku imbus a jednu montpáku...to je všetko...minule som tak kámošovi zaťahoval prešmyk...za 5 minút sme pokračovali ďalej ;)


to som si nevšimol:). Ja mam sram dub a tam mi to neslo povolit s tou imbusovou sadou co nosím na výjazdy
08.04.2020 - 10:20:37
00
to je ok, ale na teba som ani nereagoval...prevodník môžeš ohnúť aj kameňom :)
08.04.2020 - 10:24:13
00
No jo, keby mam naradie tak rozpojim retaz napriklad. Ale viete ako to chodi. Idem len na chvilu tak naco batoh :D
08.04.2020 - 10:50:00
04
Je Made in Germany - bol priamo z Nemecka z Conti posielany. Prerazeny nebol, ten sram na rafiku je uz dlho pred tym ako som daval tento plast.
Povolila proste patka - vyrobna vada.

lto napísal:
je tam niekde kde bol vyrobeny ? Vietnam, ci Nemecko ? /teda hlavne ten predtym, tento druhy vyzera, ze asi fakt dostal ostrym sutrom/
08.04.2020 - 10:59:36
00
double Ja mam tak isto Sramy a dotahujem ich nie podla predpisaneho momentu, ale prave multiklucom, rovnako ako aj pedale. Nicomu to nevadi, nepovoluje to, ziaden vakel. Velka vyhoda je, ze to potom rovnako aj multiklucom povolis.
08.04.2020 - 11:13:10
00
Patka plášťa ti "náhodou" povolila presne v mieste prevaleného ráfku dovnútra.
08.04.2020 - 11:13:55
02
:!: Nie nahodou. Citaj.. Vyrobna vada. :lol:
08.04.2020 - 11:36:20
00
Mate svoju pravdu aj ked ste to nevideli. OK. Preco asi prvy plast bez vahania vymenili. A to bol na druhom kolese. Rafik je v priadku, je na nom oskrety lak a to je tam uz dlhu dobu. Zaroven patka na plasti je poskodena na ovela vacsom useku 5-6cm. To ze je takto vyduta uz len dokoncila vlozena dusa a dojazd domov.

Prílohy:

20200408_164608.jpg
20200408_164608.jpg 805.38 KiB thumb_up0thumb_down

20200408_164519.jpg
20200408_164519.jpg 506.91 KiB thumb_up0thumb_down

08.04.2020 - 16:55:55
00
Presne. Tiez som s rafikom nic nemal a patka povolila na dvoch plastoch. Mali vyrobnu vadu, uplne bola oslabena a derava na vacsej dlzke.
08.04.2020 - 17:02:21
01
Niekedy to oslabenie po vacsej dlzke sposobi aj plášť ktory sa trocha posuva po rafiku pri zabere a brzdeni. Tam a spat. Tam a spat. A tisickrat. Hoci len o par milimetrov.
Postupne ho to presne v tomto mieste "prereze". Najma pri nizkych tlakoch, kedy to trenie moze byt vacsie aj vo vertikalnom smere nielen v horizontalnom.
Ale mozno mas pravdu, nehadam sa, len naznacujem inu moznu pricinu.
08.04.2020 - 18:42:33
00
presne takto som si nacal patku - suter nechal sram na rafiku - ako mas na fotke - a chytil trosku aj plast a patku - no maxxis to vydrzal, len tadial trosku presiaklo mlieko. dalej sa to netrhalo tak som neriesil a plast dojazdil.
08.04.2020 - 19:52:47
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up