Co tak sa zahrat na chirurga a niecim to zosit?
11.05.2013 - 20:46:15
00
Millfox napísal:
Co tak sa zahrat na chirurga a niecim to zosit?

Zial, nezahoji sa to... :D
Skor by som skusil pneuservis. Ked maju technologiu protektorovania, toto bude pre nich hracka. Pripadne aplikovat nejaky hotmelt...

"An athlete cannot run with money in his pockets. He must run with hope in his heart and dreams in his head." Emil Zatopek

11.05.2013 - 20:54:57
00
stačí odstrihnúť kus bočnice z nejakého iného MTB plášťa a podlepiť to, na väčšie rezy to treba aj prešiť. Myslím že niečo také už robil aj matvej11 na michelinoch. Dúfam že si všimne tag a hodí sem nejakú foto na ukážku ;)
11.05.2013 - 21:14:16
00
presne ako pises.. ak to ma drzat treba podlepit bocnicou stareho plasta a presit potom sa to nepotrha a nevyduje a vydrzi pokial plaste nezoderies, uz som tak zachranil 2 plaste a drzali 2000km
11.05.2013 - 22:18:27
00
tmax napísal:
Je rozdiel medzi 9 a 10? Vraj tie nové už nemajú hornú kladku uchytenú na 2 miestach.


9 koliečkové prehadzky - podľa ročníka výroby, na tréningovom mám staršiu vyvaklanú X-9 s excentricky uchytenou hornou kladkou, ale novšie (neviem ročník či 2009 alebo 2010) už robili X-9 s oboma kladkami na centrálne uchytenie (pasujú tam Campagnolo kladky s bronzovým klzným ložiskom) a o rok neskôr aj na X-7. Mám obe ako rezervy na oba horské, čo mám. Neplánujem v najbližších rokoch prechádzať na 10 koliečkový systém, nemám žiaden dôvod. ;)

Ako je to s prehadzkami na 10 k. systém neviem, nezisťoval som.
11.05.2013 - 22:36:17
00
tak moj zasity plast vydrzal az do dojazdenia. staci silnejsia nit, kus bocnice stareho plasta, kobercova paska a rez sa da kvalitne opravit. dusou by som to neriesil. nic zlozite je tu vela podobnych demolacii.

iii ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ®

12.05.2013 - 11:38:17
00
:D


Naposledy upravil gigant dňa 24.04.2014 - 20:22:58, celkovo upravené 1 krát.

12.05.2013 - 15:37:39
00
maximálne to prdne a máš po ráfiku.. :) osobne by som na takýto plášť nesadol..radšej by som volil menšie zlo a kúpil nejaký lacnejší, pokiaľ bude viac dukátov na poriadny..
12.05.2013 - 15:51:00
00
Ja by som na takom prerezanom plášti teda nejazdil. ( :lol: )

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

12.05.2013 - 15:53:20
00
Pokial si to zvnutra podlepil bocnicou, tak by to drzat malo.
12.05.2013 - 15:53:52
00
ach jaj :D
12.05.2013 - 15:54:51
00
aj si ho zašil?

Nikdy neraď tomu kto si nechce dať poradiť.

12.05.2013 - 15:55:51
00
a ked povie tmax, ze nie, tak urcite nie :lol:
12.05.2013 - 16:16:53
00
Ako opravit plast sa tu riesilo uz x-krat, ale hladat to nejdem. Dam len odkaz na najjednoduchsie a najrychlejsie riesenie: http://www.parktool.com/product/emergency-tire-boot-tb-2

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

12.05.2013 - 16:24:18
00
fúha,taketo reakcie som nečakal.Lepšie by bolo sa vyjadrit k tomu konkretnejšie.Myslíte že by to mohlo prdnut počas jazdy?Ja som to koleso ešte nejazdil ale už ho mám nabité vyše 2 tyzdnov a v poho drží.Není to vobec odflaknuté a preto si ja myslím že zas take nebezpečné to nie je.Zašit som to nezašil kvoli tomu že to je papier to by nepomohlo,skor ta zaplata asi.
12.05.2013 - 18:25:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up