Kde všade v okolí BB existujú DH/FR trate, jediné o čom viem je Bike Park Malinô Brdo, Donovaly a niečo v Podkoniciach. Budem veľmi rád ak pridáte nejaké info o trariach ktoré poznáte
Cau,
minuly tyzden (28.7. 2013) som pojazdil bike park Donovaly - chalani este dorabali nejake skoky, ladili zakruty a p. Trasa pekne rychla, cast v lese hodne technicka.
Je super, ze chalani vytvorili v tej najtazsej casti 2 drahy roznej obtiaznosti (lahsia/ tazsia), ale aj tak som na 1 mieste musel prenasat
Dole pri udolnej stanici lanovky na Novu holu je mozne pozicat si FR/ DH bike + komplet vybavu za par eur.
caavte:) Som z BB no a chcela by som si zlepsit techniku v zjazdoch a naucit sa pumpovat dade kde je pump track, tak by som rada sla do niakeho bike parku tu v okoli...do uvahy prichadzaju hlavne tie donovaly nakolko sa tam da cez vikend dostat cyklobusom. No a moja otazka znie, nepridal by sa niekto, ze by som mala partaka? Bolo by super keby som sa mohla aj nieco poducit od dakoho skusenejsieho
neviem ako tie Donovaly ale minuly tyzden som bol prvy krat na Malinom Brde a za mna velka spokojnost, viac trati, da sa povyberat podla obtiaznosti, celodenny listok na lanovku je 19€ a technika sa tam veru pilovat da.
zajtra idem turistikovat, ale v nedelu ta mozem zobrat na nejake lokalne Bystricke traily
neviem ako tie Donovaly ale minuly tyzden som bol prvy krat na Malinom Brde a za mna velka spokojnost, viac trati, da sa povyberat podla obtiaznosti, celodenny listok na lanovku je 19€ a technika sa tam veru pilovat da.
zajtra idem turistikovat, ale v nedelu ta mozem zobrat na nejake lokalne Bystricke traily
tak parada, moc rada sa k tebe pridam teraz ale idem akurat na tyzden prec turistikovat aj ja do Vlcich hor, ale potom by sme dakam spolu mohli, rada spoznam nove miesta na bikovanie