Pamätám si dobu, keď sa sa zavádzali prvé e-maily. Mail je anglický výraz pre doručovanie pošty. Kde-kto sa smial že načo mu bude email. No a za nejaký čas je e-mail bežnou súčasťou života. Bežná pošta je pre nostalgických, dôchodcov či len tak retro, maximálne doporučené zásielky. Už aj úrady sa jej snažia vyhnúť elektronickými schránkami. Tak je to aj s klasickými bicyklami. Za chvíľu to bude retro móda a vzniknú malé kluby tradičného bicyklovania, ktoré sa tejto tradície nebudú chcieť vzdať. Mladá generácia bude s údivom a úctou sledovať, ako a prečo si niektorí jedinci v minulosti takto sťažovali život.
Je však jasné že v prvom rade ide o zábavu a vyvetranie si hlavy. Preto je jedno čo robíte a ako to robíte. A keď to robí niekto inak ako vy? Proste ho nechajte tak. Je to jeho vec. Nič nieje dobré alebo zlé. Iba postoj ľudí určuje ktorú možnosť si vyberie. Je to vlastný prejav osobnosti. Doslovne je to mentálny podpis.
marseluspp ja si to nemyslim. Je to nieco podobne ako v hodinkovom priemysle ked sa zacala doba quartzova (akurat ze quartz hodinky su oproti elektrobikom lacnejsie). Hodinkove firmy ktore sa zaoberali mechanickymi strojcekami zacali krachovat a vela z nich aj zaniklo a naopak firmy ktore stavili na elektroniku zacali rozkvitat. Dnes sa vela ludi vracia prave k mechanickym strojcekom ktore su dokonca aj viac cenene ako quartzove. Stale tu budu ludia ktory sa budu chciet vymanit z doby elektrickej, plnej vsakovakych displejov, reproduktorov a elektromotorcekov a budu si chciet uzivat prirodu, bez akejkolvek dopomoci a zavislosti na elektrickej energi.
To iste aj LP platne. V UK sa predaj zvysil o 50%.
Ešte stále existuje mnoho skalných fanúšikov vinylov, pre ktorých je pôvodný zvuk, spojený s praskaním v drážkach, tým pravým orechovým. Naši vývojári tvrdia, že stredné frekvenčné vlny vinylov sú pre človeka najlepšie počúvateľné. Ten zvuk je podobný tomu, ktorý počúvame napríklad na koncerte," priblížil. „Naopak, vysokofrekvenčný zvuk CD pôsobí na mnohých príliš chladne.“
Hlavne je to uplne od veci prirovnanie. Asi ako porovnavat vyslap na Lomnicak s vyvezenim sa lanovkou. Ano obaja ste boli na cerstvom vzduchu na Lomnicaku, ale nie, nie je to to iste.
Smutne je prave to, ze niektori sa zufalo snazia davat medzi tie aktivity rovna sa a este sa citia strasne urazeni, ked vznikne recesisticka tema, kde si z nich ludia robia prdel
Polo + double - vasimi prirovnaniami ste akurat odobrili to co marselupp napisal. Ale podla mna to vobec nie je to iste a neda sa to porovnavat. Je to totiz o sporte a tak ako je mnozstvo sportovcov dnes, tak tych sportovcov bude aj v buducnosti. Na svete su napriklad miliony bezcov a pritom mame ovela pokrocilejsie metody presunu. Tak preco to robia, preco bezia? No pretoze su sportovci!
MMS a videohovory sa neujali.
Nie každý vynález si ľudia oblúbia.
Dodnes som neprišiel na všetky funkcie čo má autorádio, ani podľa návodu. Hľadaj a preklikávaj mokrými rukami, či v rukaviciach, čím sa čo ovláda v menu displeja, ako spojazdniť navigáciu v angličtine, ako vôbec naštartovať. V hocijakom staršom spaľováku netreba vôbec rozmýšľať. Starú škodovku zvládlo ovládať aj decko. Vodič by sa mal venovať pohľadu z vozidla a držať volant. Však to má "budíkov" ako v dopravnom lietadle, palubná doska svieti ako vianočný stromček. Rozbliká sa nejaká signálka a ja zrazím kvôli tomu chodca. Polícia upozorňuje nepozerať do mobilov a na displeje palubnej dosky môžem? Kedysi som si vymenil všetko doma a teraz zamrzne displej, alebo to automobilka zamkne na diaľku, treba aktivovať funkcie cez mobilnú sieť, voľakde sa registrovať a dávať číslo karty, vadný senzor a auto sa nepohne. Prvá otázka pri volaní do servisu: Akú značku auta máte? Ani servis nie je špecialista na všetko.
Genialita je v jednoduchosti - páka, kolo na hriadeli, kladka, šikmá rovina. Všetci tomu rozumejú, nemá sa čo pokaziť, fungovalo to, funguje to a bude to fungovat tisíce rokov. Pokiaľ čokoľvek riešite komplikovane, limituje to k debilite. Málo kto tomu rozumie, stáva sa to prostriedkom k podvodom a behom troch rokov je to už zastarané, prichádza sa s niečím novým, ešte zložitejším. Spotrebováva sa čím ďalej, tým viac materiálu a energií, otáčajú sa natlačené dlhové peniaze a sypú do Vás Green deal. Realita dnešného života.
5)...Autá sa posúvajú k autonómnym, lietadla naopak k manuálnym. Najnovšie vyjadrenie National Transportation Safety Board nariaďuje dopravným pilotom, odlietať viac hodín manuálne, lebo prílišné spoliehanie sa na automatizáciu vedie k nehodám...
Jediný dôvod prečo jazdím na ebiku je - lebo chcem. Výhody/nevýhody... sú pre každého iné.
Veľkou výhodou je, že až teraz som si uvedomil aké perfektné sú kvalitné komponenty. Vzduchová vidla je úžasná vec. Radenie sram, hoci sx je parádne. Verím tomu že keby som mal ľahké kvalitné bio celopéro,možno by so ebike nechcel. Na biu som nedavno menil nové plášte schw.rocket ron 26x2.25 kevlar a zdá sa mi že bike fičí oveľa lahšie a bike je komfortnejší a to je stará šunka. Inak na zimu parádny plášť.
Jedinú nevýhodu ebiku zatiaľ evidujem - nakladanie do vlaku. Do auta (sharan 2009) ho naložim vpohode s odobratým predným kolesom po šikmej doske - proste ho tam nacúvam.
KLUB TRADIČNÉHO BICYKLOVANIA prudko predbehol v každej oblasti označenie BIOBAJKER
(amerikanizmus podporovaný kapitalistickým súdruhom šorošíkom, ktorý už od napamäti kazí našu mládež a zdravý vývoj spoločnosti)
zatiaľ JEDNOTKA tejto plodnej a každého obohacujúcej diskusie
čo sa týka jazdy pod vplyvom, tak v tomto kolobežka ( nie elektro ) prekoná všetko, nie je tam žiadne obmedzenie čo sa týka konzumácie alkoholických lahôdok
Tradiční športoví cyklisti porušujú vyhlášku minimálne, iba malé percento. Opilci jazdia na starých ukrajinach a tých do toho nerátam. To motor je zodpovedny za to že z gauča vytiahol ľudí čo sa nevedia správať na ceste. U ekolobežiek je to ešte častejšie.
Srsen, áno máš pravdu. Legistatíva je vždy pozadu a rieši sa až pri množstve nehôd.
Zrazí ťa dôchodca na liberte nebude to také zlé ako niekto v 40km/h na 25kg ebiku. Čím nebezpečnejší stroj, tým väčší postih.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Je však jasné že v prvom rade ide o zábavu a vyvetranie si hlavy. Preto je jedno čo robíte a ako to robíte. A keď to robí niekto inak ako vy? Proste ho nechajte tak. Je to jeho vec. Nič nieje dobré alebo zlé. Iba postoj ľudí určuje ktorú možnosť si vyberie. Je to vlastný prejav osobnosti. Doslovne je to mentálny podpis.
Ešte stále existuje mnoho skalných fanúšikov vinylov, pre ktorých je pôvodný zvuk, spojený s praskaním v drážkach, tým pravým orechovým. Naši vývojári tvrdia, že stredné frekvenčné vlny vinylov sú pre človeka najlepšie počúvateľné. Ten zvuk je podobný tomu, ktorý počúvame napríklad na koncerte," priblížil. „Naopak, vysokofrekvenčný zvuk CD pôsobí na mnohých príliš chladne.“
Smutne je prave to, ze niektori sa zufalo snazia davat medzi tie aktivity rovna sa a este sa citia strasne urazeni, ked vznikne recesisticka tema, kde si z nich ludia robia prdel
Nie každý vynález si ľudia oblúbia.
Dodnes som neprišiel na všetky funkcie čo má autorádio, ani podľa návodu. Hľadaj a preklikávaj mokrými rukami, či v rukaviciach, čím sa čo ovláda v menu displeja, ako spojazdniť navigáciu v angličtine, ako vôbec naštartovať. V hocijakom staršom spaľováku netreba vôbec rozmýšľať. Starú škodovku zvládlo ovládať aj decko. Vodič by sa mal venovať pohľadu z vozidla a držať volant. Však to má "budíkov" ako v dopravnom lietadle, palubná doska svieti ako vianočný stromček. Rozbliká sa nejaká signálka a ja zrazím kvôli tomu chodca. Polícia upozorňuje nepozerať do mobilov a na displeje palubnej dosky môžem? Kedysi som si vymenil všetko doma a teraz zamrzne displej, alebo to automobilka zamkne na diaľku, treba aktivovať funkcie cez mobilnú sieť, voľakde sa registrovať a dávať číslo karty, vadný senzor a auto sa nepohne. Prvá otázka pri volaní do servisu: Akú značku auta máte? Ani servis nie je špecialista na všetko.
Genialita je v jednoduchosti - páka, kolo na hriadeli, kladka, šikmá rovina. Všetci tomu rozumejú, nemá sa čo pokaziť, fungovalo to, funguje to a bude to fungovat tisíce rokov. Pokiaľ čokoľvek riešite komplikovane, limituje to k debilite. Málo kto tomu rozumie, stáva sa to prostriedkom k podvodom a behom troch rokov je to už zastarané, prichádza sa s niečím novým, ešte zložitejším. Spotrebováva sa čím ďalej, tým viac materiálu a energií, otáčajú sa natlačené dlhové peniaze a sypú do Vás Green deal. Realita dnešného života.
5)...Autá sa posúvajú k autonómnym, lietadla naopak k manuálnym. Najnovšie vyjadrenie National Transportation Safety Board nariaďuje dopravným pilotom, odlietať viac hodín manuálne, lebo prílišné spoliehanie sa na automatizáciu vedie k nehodám...
Ebajk.
Vyhody a nevyhody elektrobicyklov
Veľkou výhodou je, že až teraz som si uvedomil aké perfektné sú kvalitné komponenty. Vzduchová vidla je úžasná vec. Radenie sram, hoci sx je parádne. Verím tomu že keby som mal ľahké kvalitné bio celopéro,možno by so ebike nechcel. Na biu som nedavno menil nové plášte schw.rocket ron 26x2.25 kevlar a zdá sa mi že bike fičí oveľa lahšie a bike je komfortnejší a to je stará šunka. Inak na zimu parádny plášť.
Jedinú nevýhodu ebiku zatiaľ evidujem - nakladanie do vlaku. Do auta (sharan 2009) ho naložim vpohode s odobratým predným kolesom po šikmej doske - proste ho tam nacúvam.
(amerikanizmus podporovaný kapitalistickým súdruhom šorošíkom, ktorý už od napamäti kazí našu mládež a zdravý vývoj spoločnosti)
zatiaľ JEDNOTKA tejto plodnej a každého obohacujúcej diskusie
kua kua, čo to máš za model, ja nemám spiatočku (ani Sharan)
https://www.autozive.cz/jel-na-kolobezce-opily-policie-nemela-slitovani
https://www.autozive.cz/jel-na-kolobezce-opily-policie-nemela-slitovani
AHA tak že členovia klubu tradičného bicyklovanie môžu ??? pod vplyvom
Srsen, áno máš pravdu. Legistatíva je vždy pozadu a rieši sa až pri množstve nehôd.
Zrazí ťa dôchodca na liberte nebude to také zlé ako niekto v 40km/h na 25kg ebiku. Čím nebezpečnejší stroj, tým väčší postih.
tu je moja
ďalší dobrý "zvrat" v označovaní:
športoví cyklisti
a čo skupina nešportoví cyklisti, ALE zároveň členovia klubu tradičného bicyklovania ?
(začinalo to tu vetou:cyklistika je len jedna)
ide to dobrým smerom, už sa teším na zajtra, ...
tu je moja
Veľmi zaujímavá kolobežka. Takú som ešte nevidel.