Podobne, kazdy inac vnima teplo/zimu, ale včera rano som videl pani snehuliacku, tak teraz pozeram na teplotu z vyjazdu, bola peknych 19-21 (max 22, az po stretnuti)
... dnes ma dosť prekvapilo až zarazilo keď som oproti stretal chlapíka na biku a celý navlečený v dlhom akoby bolo pod 10° až keď sme sa mínali tak som pochopil
Co sa cudujes? Keby si isiel cez 30 km/hod. a len tak naprazdno krutil nozickami, aby ti motor nevypinalo, tak by ti tiez bolo zima. Keby museli makat za vlastne, tak aj pri 15 stupnoch by mali krátke-kratke.
No ti poviem, také bleskové divadlo som už dávno nevidel. Okolo Popradu sa všade blýskalo, no hrmenie nebolo počuť. Zvláštne. V rámci oslavy letného slnovratu sme ležali v záhrade (na drevených lehátkach) a pozorovali to divadlo. Také zimomriavky som už dávno nemal. Škoda že ma nenapadlo vytiahnúť aj ebike. Možno by sa regeneračne z-ionizoval ...
Co sa cudujes? Keby si isiel cez 30 km/hod. a len tak naprazdno krutil nozickami, aby ti motor nevypinalo, tak by ti tiez bolo zima. Keby museli makat za vlastne, tak aj pri 15 stupnoch by mali krátke-kratke.
Neviem ci si na dakom ebiku sedel, ale nestaci len tocit nozickami. Je tam tlakovy spinac ktori ti davkuje asistenciu podla toho ako tlacis do pedalov. Viac tlacis, viac ti pomoze ak len na prazdno tocis , vobec ti nepomaha. Aspon moj CTM Switch s EP8 tak funguje ma to mod ECO, Trail, Boost. Mozno ine funguju inak to netusim lebo som na inom nebol.
Toto mi za tie roky tvrdilo celkom dost ludi, ze nestaci tocit nozickami. Tak si za tie roky pravidelne poziciavam ebajky ked je prilezitost, na bikefeste a testovackach. No a stale mam pocit ze staci tocit nozickami ked to porovnam s bicyklom, a to i na eco mode. Na booste, ked to taha este jedneho bajkera za mnou na lane do kopca, tak musi trosku tocit nozickami i on. Stale je to o tom ze pri normalnom jazdeni je to len o toceni nozickami. Uznavam ale ze ludia co nemaju nabehane tolko na biku z toho mozu mat pocit ako keby museli strasne dupat.
Na každom biku stačí točiť nožičkami Ale je pravda že netrénovaný výletník na ebiku môže mať rovnaký pocit námahy ako rozbehaný biobiker.
Ešte jedna obrovská výhoda ebajku je že Ebike starším ľuďom mentálne uberá vek. Takže aj 80-ročný pánko sa zrazu na ebiku cíti ako 35-ročný a keď sa pri tom pocite pozabudne, tak začne žmurkať na 25-ročné korčuliarky ...
Tlakový snímač potvrdzujem aj na Bafangu M500, je to hodne poznať. Taktiež to vidno aj na grafe výkonu čo má systém na display-i. Čiže dávkuje výkon od napr. 100w(neviem aké je nastavené minimum) po maximum povolené na danom stupni. Takže aj keď mám napr. 5-ty - najsilnejší stupeň a idem po rovine, tak m to pomáha. len koľko treba. Ale zase v akcelerácii na rovine je ten 5-ty stupeň moc silný a zbytočný, keďže tam okamžite pustí krátkodobo 750w. Takže na rovine stačí stupeň 1 alebo 2 ak je protivietor.
Bafang M400 myslím ten senzor nemá.
Ak sa ťahá biobiker za ebikom tak jasné že musí šlapať aj on, ja mu dodávam len prípomoc. Najvhodnejšia je guma z Obi s priemerom 10mm. predávajú ju na metre. Osvedčila sa mi dĺžka okolo 2,8m od môjho sedla po riaditka ťahaného bicykla. Gumené lano je dobré označiť reflexnými prvkami aby bolo vidno že tam je a aj ťahaný cyklista ľahšie udržuje napnutosť lana, lebo ho lepšie vidí. Guma má výhodu že lepšie vykrýva nerovnomernosť pohybu celej sústavy.
Ešte jedna obrovská výhoda ebajku je že Ebike starším ľuďom mentálne uberá vek. Takže aj 80-ročný pánko sa zrazu na ebiku cíti ako 35-ročný a keď sa pri tom pocite pozabudne, tak začne žmurkať na 25-ročné korčuliarky ...
Nieco o tom viem. Pruser je v tom, ze ak nahodou by dotycna reagovala kladne nespomenul by som si co to znamena a ak ano tak by som sa strasne zlakol.
Marcel, a nevytlacilo ti slzu do oka ked si pozoroval tie blesky? Tolko premarnenej elektrickej energie pri tych vybojoch, to e-"bajkera" musi naozaj zaboliet.
A najviac asi vtedy ked sa na booste snazi ujst pred burkou, vsade okolo same blesky, vôňa ozonu, elektrony idu zdiviet, az ich je citit vo vzduchu a .... v baterke suchoty (slovom posledne dva elektorny). Našľaktrafenie.
O M500 som len cital ked som riesil kupu a pochopil som to tak, ze ma 5 stupnov asistencie. Ep8 ma sice len tri ale su "variabilne" a rozsah sa reguluje tlakom v pedaloch vdaka comu sa vozi aspon ciastocne " za svoje" preto som to aj kupil. Mam to len mesiac ale este sa mi nestalo aby motor pomahal ak len na prazdno tocim pedalmi a nezatlacim aj ja, je to proste odstavene.
Minikin - Je to presne ako na diskotéke, na ktorej ťa ale žiadna baba nechce ... Každopádne ebiker pred búrkou neuteká, búrka je predsa jeho milenka
Lubor1 - na M500 sa dá nastaviť buď 3, 5 alebo 9 stupňov. Kde vlastne max a min sú rovnaké, zbytok je interpolovaný medzi počet stupňov. 5 stupňov je optimum.
Skúsim točiť trochu dole kopcom či to niečo bude dávať, ale keďže je Bafang skôr všeobecný blbuvzdorný systém, tak tam asi nejaká základná pomoc pri točení bude a do maxima to asi pridáva podľa tlaku. Má to aj stupeň 0, kde je prípomoc vypnutá.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Co sa cudujes? Keby si isiel cez 30 km/hod. a len tak naprazdno krutil nozickami, aby ti motor nevypinalo, tak by ti tiez bolo zima. Keby museli makat za vlastne, tak aj pri 15 stupnoch by mali krátke-kratke.
Neviem ci si na dakom ebiku sedel, ale nestaci len tocit nozickami. Je tam tlakovy spinac ktori ti davkuje asistenciu podla toho ako tlacis do pedalov. Viac tlacis, viac ti pomoze ak len na prazdno tocis , vobec ti nepomaha. Aspon moj CTM Switch s EP8 tak funguje ma to mod ECO, Trail, Boost. Mozno ine funguju inak to netusim lebo som na inom nebol.
Ešte jedna obrovská výhoda ebajku je že Ebike starším ľuďom mentálne uberá vek. Takže aj 80-ročný pánko sa zrazu na ebiku cíti ako 35-ročný a keď sa pri tom pocite pozabudne, tak začne žmurkať na 25-ročné korčuliarky ...
Tlakový snímač potvrdzujem aj na Bafangu M500, je to hodne poznať. Taktiež to vidno aj na grafe výkonu čo má systém na display-i. Čiže dávkuje výkon od napr. 100w(neviem aké je nastavené minimum) po maximum povolené na danom stupni. Takže aj keď mám napr. 5-ty - najsilnejší stupeň a idem po rovine, tak m to pomáha. len koľko treba. Ale zase v akcelerácii na rovine je ten 5-ty stupeň moc silný a zbytočný, keďže tam okamžite pustí krátkodobo 750w. Takže na rovine stačí stupeň 1 alebo 2 ak je protivietor.
Bafang M400 myslím ten senzor nemá.
Ak sa ťahá biobiker za ebikom tak jasné že musí šlapať aj on, ja mu dodávam len prípomoc. Najvhodnejšia je guma z Obi s priemerom 10mm. predávajú ju na metre. Osvedčila sa mi dĺžka okolo 2,8m od môjho sedla po riaditka ťahaného bicykla. Gumené lano je dobré označiť reflexnými prvkami aby bolo vidno že tam je a aj ťahaný cyklista ľahšie udržuje napnutosť lana, lebo ho lepšie vidí. Guma má výhodu že lepšie vykrýva nerovnomernosť pohybu celej sústavy.
Nieco o tom viem. Pruser je v tom, ze ak nahodou by dotycna reagovala kladne nespomenul by som si co to znamena a ak ano tak by som sa strasne zlakol.
A najviac asi vtedy ked sa na booste snazi ujst pred burkou, vsade okolo same blesky, vôňa ozonu, elektrony idu zdiviet, az ich je citit vo vzduchu a .... v baterke suchoty (slovom posledne dva elektorny). Našľaktrafenie.
Lubor1 - na M500 sa dá nastaviť buď 3, 5 alebo 9 stupňov. Kde vlastne max a min sú rovnaké, zbytok je interpolovaný medzi počet stupňov. 5 stupňov je optimum.
Skúsim točiť trochu dole kopcom či to niečo bude dávať, ale keďže je Bafang skôr všeobecný blbuvzdorný systém, tak tam asi nejaká základná pomoc pri točení bude a do maxima to asi pridáva podľa tlaku. Má to aj stupeň 0, kde je prípomoc vypnutá.
Tak tak a horíte vzrušením keď vás vaša milenka pohladí⚡⚡😄
bum
Píšem, že biobikeristi. Biobikerista je biobikerský fundamentalista.
Fašista, islamista, kresťanista, ... biobikerista a ďalší isti.
Píšem, že biobikeristi. Biobikerista je biobikerský fundamentalista.
Fašista, islamista, kresťanista, ... biobikerista a ďalší isti.
Koľko máš promile?