s dodržiavaním máš síce pravdu, ale ako policajt pri kontrole na valcoch zistí pri akej rýchlosti vypne motor ak nie je na bajku displej?
a veľmi ma zaujíma prečo nám vkladáš do prstov slová, ktoré sme nenapísali. žiadne valce tu nikto nehejtoval, rovnako sem nikto nenapísal že má chipnutý bajk, ale podľa teba ich máme všetci. nebolo by odveci niekedy porozmýšľať skôr ako niečo napíšeš.
Robiť cyklotrasy netreba, načo, šoféri sú už ohľaduplný... Treba nakúpiť prístroje za miliardy a dávať ich kalibrovať za milióny a vytvoriť nový odbor polície, ktorý bude kontrolovať, či majú alebo nemajú odblokovaný ebajk, lebo toto je podstatné.
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Ešte som nikdy nevidel ebikera ísť bez šlapania. To bude nejaký jeden ci dvaja čo sa vám tu motajú stale popod nohy.
Čipnutie je forma neškodného tuningu. Je to ako dať si redbull či kávu. A je to oveľa menej nebezpečné ako jazdiť na bicykli pod vplyvom alkoholu. Takže ak si dáte pivko, či dva a jazdite na bicykli a potom sa tu pohoršujete nad čipnutymi bajkmi tak ste pokrytci. A verím tomu že vas takých je tu veľa.
Miestnym hejterom vôbec nejde o čipnutie tu ide o celkovú nenávist voči ebikom. To že sa vyhovárajú na rýchlosť , oblečenie nezdravenie a výhovorky ako to platí len pre mladých zdravých je len zásterka aby si ospravedlnili tu zášť.
Ebike nie je strašidlo treba sa báť vypatlaných a arogantných.jazdcov čo jazdia ako na ebikoch ale aj bio bikoch v rovnakej miere .
To je z mojej strany všetko k tejto téme.
S vasimi myslienkovymi konstrukciami chodte do politiky. Tam zapadnete.
Vlakno je pre elektrohejterov, ostatni vstup na vlastne riziko.
Je to aj v nadpise, no napriek tomu tema pritahuje ebabetarov, co nervozne poletuju nablizku jak komare.
Ešte som nikdy nevidel ebikera ísť bez šlapania.
Čipnutie je forma neškodného tuningu.
Pachatel obhajuje dovody trestneho cinu, to tu mame ako z ucebnice
Robiť cyklotrasy netreba, načo, šoféri sú už ohľaduplný... Treba nakúpiť prístroje za miliardy a dávať ich kalibrovať za milióny a vytvoriť nový odbor polície, ktorý bude kontrolovať, či majú alebo nemajú odblokovaný ebajk, lebo toto je podstatné.
Keby soferi nechlastali a vzdy jazdili podla pravidiel, kolko milionov by sa usetrilo na radaroch+dregeroch. Plus ich periodicka kalibracia a vymena.
Chapes na co narazam ? Preco asi su zvysene hliadky na velku noc... Lebo ludia vedia ze nemaju soferovat ozraty a prekracovat rychlost, ale napriek tomu tak robia (porusuju zakon). Pravidelne sa to musi kontrolovat, keby nie tak na cestach mame armagedon... Strach z trestu a pokut tvori rovnovahu, aby armagedon tu nebol.
Darmo mas zakon, ked nijak nekontrolujes jeho dodrziavanie. Ludia vzdy budu skusat co im prejde,
Dnes čím tlstejší ZŤP cyklista tým rýchlejšie to mastil v 12% stúpaní. Neskutočnú kondičku majú títo tukoši. A to neboli žiadne staré ročníky. Mladší odomňa, alebo rovnako okolo 40 rokov.
VTV no veru... ale škoda že ja stretávam väčšinu vypatlancov na e-bikoch... taký príklad dnes...na úzkej cykloceste obieha iného cyklistu a je mu u riti že oproti niekto ide šak uhnite všetci,idem JA!!! ... druhý na takom blbom mieste kde ja vždy púšťam oprotiidúcich lebo z druhej strany sa tam ide na figu na zúženom mieste ale on sa tam natrepe ... a poniektorí by sa mali aspoň naučiť ovládať tie stroje,prichádzal som k jednému čo sa vliekol po rovine,otočil sa a začal tak balansovať že som len čakal kedy sa na mňa zvalí s tým buldozérom... ale inak..nenávisť??? do toho štádia to u mňa zatiaľ nedošlo
Musí to byť frustrujúce keď sa okolo teba preženie zťp biker na zťp bicykli ?
Práveže je to inšpirujúce sa zlepšovať a výkonnostne posúvať. Samozrejme, že nedosiahnem dávať do kopca tie stovky wattov čo im vyvážajú ťažké prdele. Napísal som to iba ako reakciu na to ako sa tu obhajuje jazda na ZŤP, že aj tam si človek zamaká. No musím sa opäť smiať na to výkone. Čím väčší cvalík, tým extrémnejšia podpora v kopcoch. To už sú len športové výkony. A ak sa náhodou vyskytne na čele takého tukoša kvapka potu, tak energia sa našťastie dá doplniť zopár pivami a smažákom k tomu. Však hľadák pri výkone netreba podceňovať.
Ale musis uznat, ze niektorym chlapom ten e-bike sekne, neviem si predstavit 120-130 kg na obycajom, cestak by sa asi zboril. Minule nas tiez jeden nebezpecne obiehal na uzkom traily ale za 30 metrov letel o zem, serpentina a dal moc wattov, asi by sa mu hodila aj trakcna kontrola na turbo mode.
Veľmi mocne sa mýliš... Zmeniť nemotorové vozidlo na motorové, bez patričných povolení a papierov, nie je neškodný tuning.
Zároveň používanie motorového vozidla na cyklistických chodníkoch a lesných cestách je zakázané a pri prichytení patrične pokutované. Opäť žiadny neškodný tuning.
Je to jednoznačne porušovanie zákona. A začína to rovno v predajniach - pri predaji sa ťa opýtajú, či to chceš za 200 Eur prečipovať, aby si mohol jazdiť rýchlejšie. To si nevymýšľam, je to skúsenosť otca mojej kolegyne. Samozrejme, že dal tie dve stovky a po dvoch mesiacoch jazdenia odpočíva - zlomená kľučka, nezvládol zjazd v lese. Kedysi sa trochu vozil, ale nikdy na MTB ani v lese. A pritom, kúpu pedelecu som kolegyni schválil a doporučil - jej otec je dôchodca, po infarkte, potrebuje sa hýbať.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
a veľmi ma zaujíma prečo nám vkladáš do prstov slová, ktoré sme nenapísali. žiadne valce tu nikto nehejtoval, rovnako sem nikto nenapísal že má chipnutý bajk, ale podľa teba ich máme všetci. nebolo by odveci niekedy porozmýšľať skôr ako niečo napíšeš.
Čipnutie je forma neškodného tuningu. Je to ako dať si redbull či kávu. A je to oveľa menej nebezpečné ako jazdiť na bicykli pod vplyvom alkoholu. Takže ak si dáte pivko, či dva a jazdite na bicykli a potom sa tu pohoršujete nad čipnutymi bajkmi tak ste pokrytci. A verím tomu že vas takých je tu veľa.
Ebike nie je strašidlo treba sa báť vypatlaných a arogantných.jazdcov čo jazdia ako na ebikoch ale aj bio bikoch v rovnakej miere .
To je z mojej strany všetko k tejto téme.
Vlakno je pre elektrohejterov, ostatni vstup na vlastne riziko.
Je to aj v nadpise, no napriek tomu tema pritahuje ebabetarov, co nervozne poletuju nablizku jak komare.
Čipnutie je forma neškodného tuningu.
Pachatel obhajuje dovody trestneho cinu, to tu mame ako z ucebnice
Keby soferi nechlastali a vzdy jazdili podla pravidiel, kolko milionov by sa usetrilo na radaroch+dregeroch. Plus ich periodicka kalibracia a vymena.
Chapes na co narazam ? Preco asi su zvysene hliadky na velku noc... Lebo ludia vedia ze nemaju soferovat ozraty a prekracovat rychlost, ale napriek tomu tak robia (porusuju zakon). Pravidelne sa to musi kontrolovat, keby nie tak na cestach mame armagedon... Strach z trestu a pokut tvori rovnovahu, aby armagedon tu nebol.
Darmo mas zakon, ked nijak nekontrolujes jeho dodrziavanie. Ludia vzdy budu skusat co im prejde,
Práveže je to inšpirujúce sa zlepšovať a výkonnostne posúvať. Samozrejme, že nedosiahnem dávať do kopca tie stovky wattov čo im vyvážajú ťažké prdele. Napísal som to iba ako reakciu na to ako sa tu obhajuje jazda na ZŤP, že aj tam si človek zamaká. No musím sa opäť smiať na to výkone. Čím väčší cvalík, tým extrémnejšia podpora v kopcoch. To už sú len športové výkony. A ak sa náhodou vyskytne na čele takého tukoša kvapka potu, tak energia sa našťastie dá doplniť zopár pivami a smažákom k tomu. Však hľadák pri výkone netreba podceňovať.
https://youtube.com/shorts/Bi-Q9VKpwLc?feature=share3
https://youtube.com/shorts/Bi-Q9VKpwLc?feature=share3
Presne na toho som myslel. A nevedel som ho na IG nájsť.
Veľmi mocne sa mýliš... Zmeniť nemotorové vozidlo na motorové, bez patričných povolení a papierov, nie je neškodný tuning.
Zároveň používanie motorového vozidla na cyklistických chodníkoch a lesných cestách je zakázané a pri prichytení patrične pokutované. Opäť žiadny neškodný tuning.
Je to jednoznačne porušovanie zákona. A začína to rovno v predajniach - pri predaji sa ťa opýtajú, či to chceš za 200 Eur prečipovať, aby si mohol jazdiť rýchlejšie. To si nevymýšľam, je to skúsenosť otca mojej kolegyne. Samozrejme, že dal tie dve stovky a po dvoch mesiacoch jazdenia odpočíva - zlomená kľučka, nezvládol zjazd v lese. Kedysi sa trochu vozil, ale nikdy na MTB ani v lese. A pritom, kúpu pedelecu som kolegyni schválil a doporučil - jej otec je dôchodca, po infarkte, potrebuje sa hýbať.
Čítal som že vedia prečipovať ebiky tak že sa to dá kombináciou tlačítok zapnúť aj vypnúť. Hackeri idú s dobou.
Inak keď vás obehol ebiker, len vám to dokazuje že je stále priestor na zlepšovanie. Berte to ako výzvu a frflanie nechajte doma …
Dnes sa veľa cesťákov išlo schovať do lesa. Ja tiež ?