JoKo Som takmer starý ako ty -2r.,najazdím tolko čo ty tak mi vysvetli prečo by som si mal drať už aj tak zodraté klby na bio ked si môžem v pohode zajazdiť na elektre. Ja v tom nevidím žiadny zmysel zatial som nepotreboval žiadnu operáciu a dúfam, že to tak aj zostane. Ja si tu pomníčky z chorôb a operácii stavať nemusím.
Je velký rozdiel jazdiť cestu a mtb. Celý život som jazdil na ceste posledné roky som sa dal na mtb a ver mi, že prvých výjazdoch do lesa som chcel hodiť bajk zo skaly vrátiť sa. Je to úplne iné. A dnes banujem, že som na mtb neprešiel skôr.
Nie nie slabonohy motocyklista, legislativna seda zona na ktoru sa odvolavas vznikla este v patdesiatych rokoch minuleho storocia v case hospodarskej konjuktury a celospolocenskeho dopytu po lacnej doprave robotnickej vrstvy za pracou a volnocasovymi aktivitami. Doteraz preziva v podobe zakonnych uvolneni pre niektore typy motorovych vozidiel, napriklad znama Babeta, alebo aj dnesne casto legislativne nariadenia nesplnajuce elektromotocykle.
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Nerozumieme si asi ... ide tu o minutú vlastnú energiu. Biobiker na nejakú hodnotu vlastnej energie prejde napríklad 50km, zatiaľ čo ebiker minie toľko isto, ale prejde 80km, lebo mu pomáha motor. To znamená že pri tej istej minutej bioenergii zažije ebiker viac kilometrov ako bioš. A to je úžasné.
Od konca minulého roka sa snažím len nejazdiť, ale dávať jazdám aj nejaký zmysel - dalo by sa to nazvať aj tréning (aj keď nemám plán v slova zmysle).
Čo som sa odvtedy naučil je to, že je totálna stupidita, merať jazdy na kilometre. Jediné čo sa ráta je čas a výkon/RPE.
To že za rovnaký čas aj výkon prejdem na analógovom biku menej ako by som dal na e, je mi jedno. Bike budem poháňať len vlastnou silou.
Nie nie slabonohy motocyklista, legislativna seda zona na ktoru sa odvolavas vznikla este v patdesiatych rokoch minuleho storocia v case hospodarskej konjuktury a celospolocenskeho dopytu po lacnej doprave robotnickej vrstvy za pracou a volnocasovymi aktivitami. Doteraz preziva v podobe zakonnych uvolneni pre niektore typy motorovych vozidiel, napriklad znama Babeta, alebo aj dnesne casto legislativne nariadenia nesplnajuce elektromotocykle.
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Poprosím tento tvoj zbytočný príspevok podložiť zákonom podla ktorého je tvoje tvrdenie pravdivé.
Zakon pise o 250w ako max. menovitom vykone, co je "Menovitý výkon je najväčší užitočný výkon, ktorý zaručuje výrobca". Ako vidno z tabulky, asi ziaden vyrobca toto nesplnuje, vsetko je 450w+ , takze dejure jazdite na niecom, co nesplnuje tuto podmienku
Zabudol si na najdôležitejší faktor výjazdov - zábava a zážitok. Merať výkon je ako porovnávať si pipíka. Jedného dňa z toho človek vyrastie ...
Dokážeš si predstaviť aj to, že sú ľudia, ktorí majú práve zážitok z toho, že niečo dosiahli len vlastnými silami? Aha, nie.
Edit: Merať výkon je ako merať si penis? Dobre som sa zasmial. Výkon je jediná objektívna cesta ako nejakým spôsobom zisťovať, či sa človek zlepšuje alebo nie.
Presne tak, keď si minieš prídel elektriky zamladi, na staré kolená budeš odpojený
Si padol na hlavu, ked si bol maly?
Uplne zboznujem slowatch, co momentalne zacali spochybnovat zakony a nariadenia. Ludia si myslia, ze zakony neplatia, lebo to nepisali oni. Lenze tomu sa hovori anarchia!
Nie nie slabonohy motocyklista, legislativna seda zona na ktoru sa odvolavas vznikla este v patdesiatych rokoch minuleho storocia v case hospodarskej konjuktury a celospolocenskeho dopytu po lacnej doprave robotnickej vrstvy za pracou a volnocasovymi aktivitami. Doteraz preziva v podobe zakonnych uvolneni pre niektore typy motorovych vozidiel, napriklad znama Babeta, alebo aj dnesne casto legislativne nariadenia nesplnajuce elektromotocykle.
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Taras sprostosti a si obycajny zaprdeny spiatocnik. To je cele.
Zakon pise o 250w ako max. menovitom vykone, co je "Menovitý výkon je najväčší užitočný výkon, ktorý zaručuje výrobca". Ako vidno z tabulky, asi ziaden vyrobca toto nesplnuje, vsetko je 450w+ , takze dejure jazdite na niecom, co nesplnuje tuto podmienku
Hlavne netaraj a nastuduj si ako je tych nominalnych 250W definovanych.
ja nie, ty máš chybu v hlave - a aj na tom zariadení s motorom, máš chybu v hlave kedže na otázku co si robil na tom zariadení odpovieš hlúposť - že si sa bol bicyklovať, správne keby si nemal chybu v hlave mal by si hovoriť že sa chodíš elektrobicyklovať
ja nie, ty máš chybu v hlave - a aj na tom zariadení s motorom, máš chybu v hlave kedže na otázku co si robil na tom zariadení odpovieš hlúposť - že si sa bol bicyklovať, správne keby si nemal chybu v hlave mal by si hovoriť že sa chodíš elektrobicyklovať
A ty mas 12 rokov, lebo podla tohto, co si vypotil, to vyzera presne na takuto mentalnu vybavu.
Klameš
Podľa zákona o cestnej premávke (8/2009 Z.z.) je elektrický bicykel nemotorovým vozidlom. Avšak len v prípade, ak jeho trvalý menovitý výkon nepresiahne 0,25 kW. Pomoc elektrického motora sa musí progresívne znižovať a dôjde k jej odpojeniu ak bicykel dosiahne rýchlosť 25 km/h alebo cyklista prestane šliapať do pedálov. V takom prípade sa pre tieto „ebajky“ vzťahujú rovnaké podmienky, ako pre bicykle štandardné, vrátane povinnej výbavy.
No dobre fešák...
Keď už je verejne známe že všetci ebikeri majú cipnute, lebo bez čipu by ten šrot nechceli...
Tak čo na to odpovieš?....
No dobre fešák...
Keď už je verejne známe že všetci ebikeri majú cipnute, lebo bez čipu by ten šrot nechceli...
Tak čo na to odpovieš?....
Tak za prvé ja pre teba nie som žiadny fešák. Ak maš potrebu si nejakého hladať tak hladaj inde.
Za druhé čo si ty predstavuješ pod pojmom chip?
Za tretie ty nie si kompetentný to riešiť nie si žiadny kontrolný orgán. Alebo žeby áno len bez kontrolného?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Je velký rozdiel jazdiť cestu a mtb. Celý život som jazdil na ceste posledné roky som sa dal na mtb a ver mi, že prvých výjazdoch do lesa som chcel hodiť bajk zo skaly vrátiť sa. Je to úplne iné. A dnes banujem, že som na mtb neprešiel skôr.
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Čo som sa odvtedy naučil je to, že je totálna stupidita, merať jazdy na kilometre. Jediné čo sa ráta je čas a výkon/RPE.
To že za rovnaký čas aj výkon prejdem na analógovom biku menej ako by som dal na e, je mi jedno. Bike budem poháňať len vlastnou silou.
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Poprosím tento tvoj zbytočný príspevok podložiť zákonom podla ktorého je tvoje tvrdenie pravdivé.
Dokážeš si predstaviť aj to, že sú ľudia, ktorí majú práve zážitok z toho, že niečo dosiahli len vlastnými silami? Aha, nie.
Edit: Merať výkon je ako merať si penis? Dobre som sa zasmial. Výkon je jediná objektívna cesta ako nejakým spôsobom zisťovať, či sa človek zlepšuje alebo nie.
Si padol na hlavu, ked si bol maly?
Uplne zboznujem slowatch, co momentalne zacali spochybnovat zakony a nariadenia. Ludia si myslia, ze zakony neplatia, lebo to nepisali oni. Lenze tomu sa hovori anarchia!
Vobec to neznamena ze jednostope vozidlo s motorom je bicykel, stale zostava motocyklom ktory ma z legislativnych dovodov namontovane pedale, aby formalne a na pohlad naplnil legislativne poziadavky, presne tak ako to bolo historicky pri povodnych modeloch charakteristickych svojim zvukom aj smradom ... ;-]
Taras sprostosti a si obycajny zaprdeny spiatocnik. To je cele.
Momentalne sa na Svk uz predava novych ebajkov 50% a zevraj vyroby vo svete momentalne vyrabaju z 10 bajkov 9 ebajkov.
Hlavne netaraj a nastuduj si ako je tych nominalnych 250W definovanych.
ja nie, ty máš chybu v hlave - a aj na tom zariadení s motorom, máš chybu v hlave kedže na otázku co si robil na tom zariadení odpovieš hlúposť - že si sa bol bicyklovať, správne keby si nemal chybu v hlave mal by si hovoriť že sa chodíš elektrobicyklovať
A ty mas 12 rokov, lebo podla tohto, co si vypotil, to vyzera presne na takuto mentalnu vybavu.
Podľa zákona o cestnej premávke (8/2009 Z.z.) je elektrický bicykel nemotorovým vozidlom. Avšak len v prípade, ak jeho trvalý menovitý výkon nepresiahne 0,25 kW. Pomoc elektrického motora sa musí progresívne znižovať a dôjde k jej odpojeniu ak bicykel dosiahne rýchlosť 25 km/h alebo cyklista prestane šliapať do pedálov. V takom prípade sa pre tieto „ebajky“ vzťahujú rovnaké podmienky, ako pre bicykle štandardné, vrátane povinnej výbavy.
No dobre fešák...
Keď už je verejne známe že všetci ebikeri majú cipnute, lebo bez čipu by ten šrot nechceli...
Tak čo na to odpovieš?....
a co potíš ty so svojou mentálnou výbavou je len na 3 roky, iba nie s pomocnými kolieskami ale s pomocným motorom
Keď už je verejne známe že všetci ebikeri majú cipnute, lebo bez čipu by ten šrot nechceli...
Tak čo na to odpovieš?....
Tak za prvé ja pre teba nie som žiadny fešák. Ak maš potrebu si nejakého hladať tak hladaj inde.
Za druhé čo si ty predstavuješ pod pojmom chip?
Za tretie ty nie si kompetentný to riešiť nie si žiadny kontrolný orgán. Alebo žeby áno len bez kontrolného?