To bol samo dorobený motor. To sa nedivte. Ale keď sa ebike narodí ako čistokrvný stroj,je to neprekonatelná krása v pohybe. Ajo mladý mustang v nekonečnej prérii divokého zapadu…
Takze to beries tak, ze pridanie motora narusa filozofiu bicykla. Netvrdim, ze nie, aj ked druhy a sposoby vyuzitia bicyklov uz su velmi davno za starosvetskym "poctivym vyslapom x km do dialky a do vysky".
V podstate ale vobec nejde o detaily negativneho vnimania pridania motora. Ide o to, ci to vnimanie take ma aj clovek, ktory si to vyskusal. Myslim, ze ludia sa bicykluju hlavne kvoli pocitu z jazdy a ten motor v tomto smere pomaha velmi.
Po vyskusani potom moze byt aj to zosmiesnovanie a kritika relevantnejsie nez to, co sa tu vyskytuje ?. U mna je napr. velkym negativom cena a rozsirenost cipovania, lebo drviva vacsina tych bikeov na to nema brzdy a hlavne uzivatelov, ktori by vedeli jazdit spravne po cestach s niecim tak rychlym.
Presne. Na ebikoch sú zanedbané brzdy. Nechápem prečo setria práve na tom. Za tú cenu by to malo mať lepšiu výbavu. Na druhej strane priemernému dôchodcovi , ako cieľovej skupine, na cyklochodníku to stačí.
Ivan, to je spiatočnícky pohľad, to už tu bolo. Ja to vidím tak že jedného dňa sa zdroj energie na ebiku kapacitne zdesaťnásobí a biocyklistika s poslednou existujúcou starou generáciou postupne vymrie. Ako dinosauri.
ivan, tiez sa iba vyhybas odpovedi ?. A tiez kritikou, ktora je uz pomerne pritiahnuta za vlasy. Skus niekedy nejaky ebike a potom budes vidiet aj pozitiva a aj realne negativa a smer vyvoja (na hayabusu naozaj z ebikeu nikto nepresedla ?).
Každopádne to 333 vidím ako hádzanie hrachu na stenu.
Je to slepá viera biošov. Akoby si farára chcel presvedčiť že sex so ženou je skutočne svelá vec. Zatiaľ čo to farár verejne odmieta, potajomky sexuálne obťažuje miništrantov. Takže je viac ako pravdepodobné že Ivan vlastne má ebike, len ho utajuje a hanbí sa ho priznať a hrá veľké divadlo čistokrvného biobikera pred tými čo ho poznajú.
A podľa presadzovania spaľovacích motorom na biku, sa mi zdá že už taký kedysi mal a bol lepší ako ebike.
Takže vlastne I-van by sa mal volať E-van . Dokonca Evan sa po anglicky čita ako Ivan
Jedného dňa sme sa s priateľkou rozhodli že sa pridáme k jednej akcii ktorú organizovala predajňa bikov. Taký výletík na bikoch spojený s pešou turistikou. Skrátím to .....v skupinka asi cca 25 ľudí mala takmer 2/3 ebiky a tí ostatní športovci takže sme boli na chvoste pelotónu a museli na nás čakať pretože sme im nestíhali .
Podotýkam že v skupine boli ľudia rúznej vekovej kategórie....od detí až po ľudí pred dôchodkom.
Od tej istej skupiny som si stiahol gpx do môjho garminu.....boli sa po práci povoziť na bikoch v dosť neskorú večernú hodinu po okolitých lesoch a lúkach. Tak som si gpx stiahol a v iný deň keď sme mali s priateľkou čas sme sa vydali po ich stopách....ich nájazd km a čas za aký to "dali" bol priaznivý a nič nenasvedčovalo že by to mohlo byť zlé . Zasa to skrátim......nám tá jazda trvala viac než 3 hodiny ....čiže raz toľko čo im podľa záznamu a info o trati z webu. Tak som začal pátrať , skúmať fotky z webu a zbierať info z okolia .....a samozrejme som sa dopátral zasa k výsledku že viac než 2/3 ich malo zasa ebiky ....takže to zhrniem....keby sme chceli spoločne s nimi absolvovať nejaký výjazd na klasickom biku tak by sme im jednoducho nestíhali . Takže ebiky dosť miešajú karty a budú miešať .
Kôli problémom s kĺbami a kolenom si chcem takisto jeden zaobstarať ale to je ešte hudba budúcnosti
swdev333 : no ved prave, bicykel, ktory ti pridava dostatocne dlhu dobu 500w je motorka jak vysita. Jedno, ze musis tocit pedalmi, to je len detail. Staci nimi otocit. Druha vec, aj najnizsia podpora byva prisilna. Je treba totiz si uvedomit, ze 50kg zena ma rovnako silnu podporu , ako 130kg chlap napriek nasobicu. Radost z jazdy je bezna zalezitost u motoriek, ktore cez pekny den sa idu previezt volakde len tak. To nikto nespochybnuje. Ale to so sportom nema nic spolocne a to je predmetom hejtovania kedze sa tu casto vyskytuje potreba zdoraznovat, ako velmi sa namahaju na ebikoch ( podobne sa tvrdi, ze zjazdovanie je tak narocne ako slapanie do kopca ). Nehovorim, ze sa neda aj na tom dobre spotit, ale ak by ten motor pridaval povedzme 100-150w, tak ok, to by bolo asi tak akurat. Dajme tomu 200w pre tych tazsich. Ale nie 500
ivan, tiez sa iba vyhybas odpovedi ?. A tiez kritikou, ktora je uz pomerne pritiahnuta za vlasy. Skus niekedy nejaky ebike a potom budes vidiet aj pozitiva a aj realne negativa a smer vyvoja (na hayabusu naozaj z ebikeu nikto nepresedla ?).
riadne pritiahnute tie prispevky za vlasy, co ? a všetci v nich sa vyhybaju odpovedi na rozdiel od e-bikerov ktori namiesto aby poriadne tlačili do pedalov tak len odpovedaju
marseluspp, tiez mi pride trochu prehnane to vyhybanie sa ebikeom ako cert krizu a vselijake mylne predsudky. Ale asi ku vsetkemu sa najdu extremni odporcovia, pre ktorych fakt argumenty neplatia... Myslel som, ze sa ozve aspon zopar menej radikalnych odmietacov a napisu nieco ine ako hovadiny o ZŤP, zakaze vstupu motorkam, atd. A beriem to tak, ze na zdravsiu kritiku si to vacsi odporcovia musia vyskusat, inak to je skor o domyslani. No zda sa, ze su tu len kritici s vidlami, ktori by nikdy na taky diablov vynalez nesadli a potom v podstate opacna strana fanusikov.
ivan, o kvalitach trolejbusy tu nepochybuje asi nikto, ale to je pre vacsinu uz stroj uplne inej urovne, t.j. trolejbusa, aj hayabusa nie su realnou konkurenciou ebikeov, tak ako ebikey nie su priamou konkurenciou klasickych bikeov. Je to moderna varianta, nie nahrada. Stale je vela oblasti, kde by bicykel s motorom bol nevhodny. A ani to nie je o supereni v rychlosti.
Ja som len chcel vediet, ci tu su zaryti odporcovia maleho bzuciaceho motora v bicykli aj po vyskusani, lebo viacere prispevky su tu zjavne skor o nepochopeni, nez kritike.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
kedze cipnuty ebike=motorka..
V podstate ale vobec nejde o detaily negativneho vnimania pridania motora. Ide o to, ci to vnimanie take ma aj clovek, ktory si to vyskusal. Myslim, ze ludia sa bicykluju hlavne kvoli pocitu z jazdy a ten motor v tomto smere pomaha velmi.
Po vyskusani potom moze byt aj to zosmiesnovanie a kritika relevantnejsie nez to, co sa tu vyskytuje ?. U mna je napr. velkym negativom cena a rozsirenost cipovania, lebo drviva vacsina tych bikeov na to nema brzdy a hlavne uzivatelov, ktori by vedeli jazdit spravne po cestach s niecim tak rychlym.
Ivan, to je spiatočnícky pohľad, to už tu bolo. Ja to vidím tak že jedného dňa sa zdroj energie na ebiku kapacitne zdesaťnásobí a biocyklistika s poslednou existujúcou starou generáciou postupne vymrie. Ako dinosauri.
Každopádne to 333 vidím ako hádzanie hrachu na stenu.
Je to slepá viera biošov. Akoby si farára chcel presvedčiť že sex so ženou je skutočne svelá vec. Zatiaľ čo to farár verejne odmieta, potajomky sexuálne obťažuje miništrantov. Takže je viac ako pravdepodobné že Ivan vlastne má ebike, len ho utajuje a hanbí sa ho priznať a hrá veľké divadlo čistokrvného biobikera pred tými čo ho poznajú.
A podľa presadzovania spaľovacích motorom na biku, sa mi zdá že už taký kedysi mal a bol lepší ako ebike.
Takže vlastne I-van by sa mal volať E-van
Podotýkam že v skupine boli ľudia rúznej vekovej kategórie....od detí až po ľudí pred dôchodkom.
Od tej istej skupiny som si stiahol gpx do môjho garminu.....boli sa po práci povoziť na bikoch v dosť neskorú večernú hodinu po okolitých lesoch a lúkach. Tak som si gpx stiahol a v iný deň keď sme mali s priateľkou čas sme sa vydali po ich stopách....ich nájazd km a čas za aký to "dali" bol priaznivý a nič nenasvedčovalo že by to mohlo byť zlé
Kôli problémom s kĺbami a kolenom si chcem takisto jeden zaobstarať ale to je ešte hudba budúcnosti
riadne pritiahnute tie prispevky za vlasy, co ?
ivan, o kvalitach trolejbusy tu nepochybuje asi nikto, ale to je pre vacsinu uz stroj uplne inej urovne, t.j. trolejbusa, aj hayabusa nie su realnou konkurenciou ebikeov, tak ako ebikey nie su priamou konkurenciou klasickych bikeov. Je to moderna varianta, nie nahrada. Stale je vela oblasti, kde by bicykel s motorom bol nevhodny. A ani to nie je o supereni v rychlosti.
Ja som len chcel vediet, ci tu su zaryti odporcovia maleho bzuciaceho motora v bicykli aj po vyskusani, lebo viacere prispevky su tu zjavne skor o nepochopeni, nez kritike.