MMS a videohovory sa neujali.
Nie každý vynález si ľudia oblúbia.
Dodnes som neprišiel na všetky funkcie čo má autorádio, ani podľa návodu. Hľadaj a preklikávaj mokrými rukami, či v rukaviciach, čím sa čo ovláda v menu displeja, ako spojazdniť navigáciu v angličtine, ako vôbec naštartovať. V hocijakom staršom spaľováku netreba vôbec rozmýšľať. Starú škodovku zvládlo ovládať aj decko. Vodič by sa mal venovať pohľadu z vozidla a držať volant. Však to má "budíkov" ako v dopravnom lietadle, palubná doska svieti ako vianočný stromček. Rozbliká sa nejaká signálka a ja zrazím kvôli tomu chodca. Polícia upozorňuje nepozerať do mobilov a na displeje palubnej dosky môžem? Kedysi som si vymenil všetko doma a teraz zamrzne displej, alebo to automobilka zamkne na diaľku, treba aktivovať funkcie cez mobilnú sieť, voľakde sa registrovať a dávať číslo karty, vadný senzor a auto sa nepohne. Prvá otázka pri volaní do servisu: Akú značku auta máte? Ani
servis nie je špecialista na všetko.
Genialita je v jednoduchosti - páka, kolo na hriadeli, kladka, šikmá rovina. Všetci tomu rozumejú, nemá sa čo pokaziť, fungovalo to, funguje to a bude to fungovat tisíce rokov. Pokiaľ čokoľvek riešite komplikovane, limituje to k debilite. Málo kto tomu rozumie, stáva sa to prostriedkom k podvodom a behom troch rokov je to už zastarané, prichádza sa s niečím novým, ešte zložitejším. Spotrebováva sa čím ďalej, tým viac materiálu a energií, otáčajú sa natlačené dlhové peniaze a sypú do Vás Green deal. Realita dnešného života.
5)...Autá sa posúvajú k autonómnym, lietadla naopak k manuálnym. Najnovšie vyjadrenie National Transportation Safety Board nariaďuje dopravným pilotom, odlietať viac hodín manuálne, lebo prílišné spoliehanie sa na automatizáciu vedie k nehodám...
Ebajk.
Vyhody a nevyhody elektrobicyklov