niekto niečo nedomyslel ....
uvidime
https://www.tydenikhrot.cz/clanek/rozvodna-sit-je-pripravena-ani-milion-elektroaut-ji-nestrhne
posledný komentár: Predvčerom o 23:22
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
posledný komentár: Predvčerom o 23:22
posledný komentár: 11. 2. 2020 o 7:23
Vyssi dojazd ma tu vyhodu, ze mozem lacno nabit doma, ak mam tu moznost, resp vo firme, pre sluzobne auta. Na sidlisku ale "doma" nenabijem, cize za mna a pre mna by sa mali automobilky sustredit skor na rychlejsie nabijanie, pretoze ten dojazd uz +/- zvladaju.
dobre napisane. idealne co najdlhsia krivka okolo 300kw (v zime auto predohrev) a dojazd nemoze byt problem pre ludi co si potrebuju oddychnut/na toaletu/najest
Cize 100+ kWh bateria kedze okreskami asi 300 km nepojdes a v meste je taky dojazd zbytocny.
Ukrajina dosiahla v novembri 39 % podiel elektromobilov. Konkrétne: BYD, ktorá vlastní 20 % celkového miestneho trhu . To nie je 40 % miestneho trhu s elektromobilmi , ale 20 % CELKOVÉHO trhu. 😁
https://cleantechnica.com/2025/12/09/ukraine-39-bev-share/
Záchranná služba ZAMED v Komárne nasadila ako lekárske auto v rendezvous systéme BEV Škodu Enyaq.
To je zaujímavé, čakal som, že ak niekde spalováky prežijú rok 2050, tak okrem iného určite v záchranných zložkách. Ale ZAMED tvrdí, že to testoval a kombinácia dojazdu a možností nabíjania úplne vyhovuje.
Ja som najprv precital ze kombinacia dojazdu a moznosti zabijania :)
je ich už viac aj zachraniek aj napr v mestskej policií, každemu kto v takych službach niekedy pracoval musí byt jasne že to je priam ideal