Čo vám tu už hrabe, že so zadným náhonom v zime stresovať či sa dostanem k domu ..... :D
23.03.2023 - 09:39:14
01
skynet napísal:
škoda, že tá ID2 nie je zadokolka...

iny priklad podvyzivenej zadokolky:
static.hnonline.sk
23.03.2023 - 17:38:07
00
Elektra nie su podvyzivene. Skor naopak
23.03.2023 - 20:39:24
01
quasimoto napísal:
Super, som rad tomu pokroku.

Samozrejme ze ma zatial Tesla velky naskok pred inymi znackami, ale inak aky bol podiel Tesly v Europe na BEV trhu vs ine znacky/koncerny?
Ked pises o minoritnych predajcoch?


vyzerá to na ďalší rekordný kvartál
let that sink in :lol:

Prílohy:

dsdsadsaaaaaaaaadsdsds.jpg
dsdsadsaaaaaaaaadsdsds.jpg 56.53 KiB thumb_up0thumb_down

24.03.2023 - 19:11:18
00
Asi chapeme slovo minoritny inak.

Tesla 19%

VW group cez 20%
Stellantis cca 10%
Hyundai /Kia cez 9%
Volvo/Polestar cez 8%.

A to ma tesla vyrazny casovy naskok a oproti europskym znackam mensie problemy s produkciou (dostupnostou komponentov).
24.03.2023 - 19:59:39
00
zaujimave statistiky pre giga Berlín - produkcia áut za týždeň v čase

• 2022.03.22 : First Model Y delivery
• 2022.06.18 : 1,000/w (+89 days)
• 2022.10.01 : 2,000/w (+106 days)
• 2022.12.18 : 3,000/w (+79 days)
• 2023.02.27 : 4,000/w (+72 days)
• 2023.03.25 : 5,000/w (+27 days)

Za 9 mesiacov dosiahla produkcia v Berlíne kapacitu 240 000/rok
Pričom odhadovana kapacita v 1. fáze bola 500 000/rok
Tesla podala environmentálnu žiadosť o rozšírenie svojej berlínskej továrne na zvýšenie výroby na 1 mio/rok

dalšie tovarne
California — 650,000 / year
Shanghai — 1,000,000 / year
Austin 260,000 / year

no byt dinosaurom tak "mam hodne ťežký spaní" :)

https://youtube.com/clip/Ugkx0Jv3kJgaaIy5wYLyKQQa7nKGIgDKzGHb
25.03.2023 - 21:29:35
00
https://fontech.startitup.sk/vw-do-elektromobilov-posadi-vyse-polovicu-slovenska-skoda-chysta-absolutny-trhak/
dalsi WV v plane, tentoraz za 17k € WV :) som zvedavy na realitu
26.03.2023 - 10:35:16
00
"vw-do-elektromobilov-posadi-vyse-polovicu-slovenska" - juj uz sa tesim, taketo rozdavanie, auto mi dost zostarlo. to mi pride sms-ka kedy mi to privezu pred barak? :-)
26.03.2023 - 22:33:41
03
Kedy armáda, policajti a záchranári a hasiči budú používať elektroautá
27.03.2023 - 09:04:27
00
Keď bude dostatočná energetická hustota batérií a rýchlosť nabíjania, osobitný benefit pre armádu bude možnosť lokálneho získavania energie bez zložitej logistiky nafty. Tá doba tu ešte nie je, ale príde.
Záchranky by technicky mohli používať elektromobily už teraz alebo vo veľmi blízkej dobe, ale bola by to drahšie a navyše veľmi komplikovaná zmena, takže zatiaľ to nie je nutné.
27.03.2023 - 09:11:53
00
corsair napísal:
Kedy armáda, policajti a záchranári a hasiči budú používať elektroautá

zatial elektroauta nepouziva skoro nikto. Preco by si chcel zacat tymito zlozkami?
27.03.2023 - 10:07:33
00
Aby to pri zásahu bolo napínavejšie
27.03.2023 - 10:29:06
05
Viete sem dat nejake dobre linky k solid state batteries ? Chcem si pozriet v akom stave je vyvoj a co sa da ocakavat. Vyhody a nevyhody.

Z toho, co som cital tak mozu urobit pekny skok v energetickej hustote -> cca 2-2,5x vacsiu ako existujuce. Zatial som sa ale k realnym produktom nedostal. Exisuje uz nieco ?

Pre porovnanie: terajsie baterky v tesle maju hustotu cca 0,25 kWh/kg. To znamena, ze 100 kWh bateria vazi 400 kg - bez konstrukcie. Keby sa to zrazilo na polovicu, a nebolo by to cenovo neprijatelne, tak to pomoze aj rozvoju elektromobility. Jeden z problemov - vaha, by sa vyrazne zmensil.
27.03.2023 - 16:13:19
00
Taketo baterie by pomohli najma letectvu. Tam je hmotnost baterii klucova.
Elektromobilita potrebuje skor sucasne parametre za nizsie ceny.

Mimochodom samotna Solid state technologia nestaci. Myslim, ze uz davnejsie existuju autobusy, ktore maju Solid state baterie a neviem o tom, ze by mali takyto revolucny charakter.
27.03.2023 - 17:03:06
00
perez napísal:
Aby to pri zásahu bolo napínavejšie

Pani zlatá, nemôžeme ísť hasiť k vám lebo sa nám nabíjajú autá! :rofl:
27.03.2023 - 18:06:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up