Gusto0 Jo, kámo, tráviť voľný čas tu teda vedia. Všetci sú v prírode. Každý dom má dvojgaráž, ale autá parkujú vonku, pretože tie garáže sú plné snežných skútrov, kajakov, rybárskych neoprénov, konských sediel, bicyklov, štvorkoliek, offroad bugín... A ulice sú plné odstavených karavanov.
Príloha:
20201230_141442.jpg
517.05 KiB
-21.3288,64.0806
thumb_up11thumb_down
Cestných
bicyklov je tu oveľa viac ako horských alebo mestských. O cyklistickej infraštruktúre v (ehm) aglomerácii by som ti vedel vypisovať hodiny, je dokonalá - je úplne nezávislá od ciest a väčšinou aj chodníkov, všetky hlavné cestné ťahy a aj veľa vedľajších križuje mimoúrovňovo, atď. Že sú v zime prehrnuté už o piatej ráno (na rozdiel od ciest a chodníkov
) ani nehovoriac. Malý ako päťročný išiel na
bicykli z jedného predmestia do druhého úplne sám a mohol som si byť istý, že auto ani inú nebezpečnú situáciu ani nestretne:
Príloha:
20211209_144437.jpg
456.22 KiB
thumb_up5thumb_down
A to som ešte nespomenul, ako sa tu k cyklistom a slabším účastníkom cestnej premávky správajú s rešpektom. Vlastne ako sa tu s rešpektom jazdí celkovo. Autá zastavujú 15-20 metrov pred križovaním cyklochodníka s cestou - ja ešte ani neviem, že o pár desiatok metrov ďalej budem prechádzať cez cestu - lebo tadiaľ bajkujem prvýkrát - no autá už zastavujú. Nuž darmo, iná mentalita...
Koniec islandskej agitky