Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Neprekrucuj moje slova ! jedna vec je dosledny kupca a vec druha vymyselnik ktory si mysli ze kupuje novy voz a vadi mu aj skrabanec oko zamku startovania.
Rovno s tym EGR ventilom si nechcel aj rozrezat vyfuk a pozriet filter pevnych castic ?(ak by to bolo diiiiizel) a zmerat volu ventilov, pozret spojku ci nieje farebna, stav ojnic, rozpilit RJ ci tam nieje voda alebo patronu v airbagu ? Ved to je nonsens kukat take veci na aute za par tisic, poslal by som ta palo slusne doriti, sorry ako.
Nechapem na co narazas. Nepoznas ma tak sa o mne nevyjadruj. Zasrane EGR sa na tom motore sprava specificky- trhanim pri akceleracii.
Auto za par tisic? Isli vtedy za nejakych 7-8litrov. Na skoro 10rocne auta to je cena, pri ktorej vela veci neodpustim a musi to byt v stave primeranom veku a kilometrom, co tie kusky ktore som videl urcite neboli.
Staci nam vidiet to co pises a vieme si spravit obraz. Uz je mi jasne ze dokazes z jedneho cuknutia diagnostikovat cely motor a z druheho opotrebovanie prevodvky Ved ja proti tebe nic nemam, tak sa neurazaj na internetoch .
Paľo 1707 “ kvitne od 2003 snáď všetko “ ... ďalšie múdra . Na jeseň som predával Hyundai Tucson 8,5 ročný 2.0 benzín a nebolo na ňom nič hrdzavé . Tiež som tomu neveril ... avensis po pár mesiacoch hrdzavel / 6 ročne / - chybne upevnenie nerezoveho doplnku na 5. dverách
"Snad vsetko" neznamena uplne vsetko ale bolo to len poukazanie na to ze niektore modely kvitnu aj napriek tomu ze by to clovek od nich praveze necakal. Preto ma neprekvapuje ked vidim na nejakom novom aute koroziu. Niekedy su rozdiely aj kus od kusu. Ak mas stastie na ten spravny tak nie je problem.
neverican velmi chcem verit ze to NBcko nieje to, ktore si myslim ze by to mohlo byt (kompresor, rozsirena s nevkusne ***** prednou castou a majitelom no koment) disky su rovnake ale limec je vylesteny
Len si neprispieval, tvoje kukadlo s nádhernými kolesmi z Neveríc si pamätám To NB je už fakt ztuznené U nás sa premáva pekná žltá MX5-ka (moja farba). Musím zistiť kto to je a povoziť sa
neverican velmi chcem verit ze to NBcko nieje to, ktore si myslim ze by to mohlo byt (kompresor, rozsirena s nevkusne ***** prednou castou a majitelom no koment) disky su rovnake ale limec je vylesteny
presne to ! veď s Jančim sme aj boli po to... inak vtedy som ti uňho nechal aj nejakú drobnosť - odovzdal ti? A ten predok...Radek z Plzne chcel byť za každú cenu iný...
neverican jaaaj, dufam ze to das do poriadku dotiahni to niekam na zraz a odvezies ma, celkom ma zaujima ako to pojde oproti turbu. (podla reci majitela to mohlo mat vykon v rozmedzi seriovky a Apolla 14 a jazdne vlastnosti minimalne LMP prototipu )
Inak teda Jano nic nespominal, ale vsak vies, niekedy nevie kde mu hlava stoji ked ma stale ten telefon na uchu a dielnu plnu roboty
Už mesiac na tom doma pracujem, potom to ide ešte Jančimu na servis. Čo sa týka výkonu, tak je tam RJ EFI a ladil to p.Brázdila LSC - na kalibrovanej stolici 190poníkov na kolesách. Podvozok Ohlins a brzdy D2 8piestiky 330mm, rozšírenie o 20cm atď...takže aj na okruhoch sa to nestratilo...
Plánoval som účasť na otváraní striech, ale chlapec mi ochorel...
S turbom sú možné väčšie výkony a je to asi jednoduchšia a lacnejšia cesta, ale má to nevýhodu v lagu. Tu nie sú žiadne kopance, motor ťahá od spodu plynulo - ako by tam bola nejaká V6 3,0...
Nechapem na co narazas. Nepoznas ma tak sa o mne nevyjadruj. Zasrane EGR sa na tom motore sprava specificky- trhanim pri akceleracii.
Auto za par tisic? Isli vtedy za nejakych 7-8litrov. Na skoro 10rocne auta to je cena, pri ktorej vela veci neodpustim a musi to byt v stave primeranom veku a kilometrom, co tie kusky ktore som videl urcite neboli.
Ufo som kupil pred 3 mesiacmi. Egr idem cistit prave teraz, ale len v ramci udrzby. Jemne trhanie pri akceleracii zmizlo, ked som pred tyzdnov porobil vole ventilov. Mam podozrenie, ze na to v Honda servise srali.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Rovno s tym EGR ventilom si nechcel aj rozrezat vyfuk a pozriet filter pevnych castic ?(ak by to bolo diiiiizel) a zmerat volu ventilov, pozret spojku ci nieje farebna, stav ojnic, rozpilit RJ ci tam nieje voda alebo patronu v airbagu ? Ved to je nonsens kukat take veci na aute za par tisic, poslal by som ta palo slusne doriti, sorry ako.
Nechapem na co narazas. Nepoznas ma tak sa o mne nevyjadruj. Zasrane EGR sa na tom motore sprava specificky- trhanim pri akceleracii.
Auto za par tisic? Isli vtedy za nejakych 7-8litrov. Na skoro 10rocne auta to je cena, pri ktorej vela veci neodpustim a musi to byt v stave primeranom veku a kilometrom, co tie kusky ktore som videl urcite neboli.
"Som rád, že sa tu zišli praznivci mx5, škoda, že zatiaľ len jeden vlastník
Tak Robo tu určite nie je sám s MX5, dokonca aktuálne mi pribudla druhá do rodiny...
Len si neprispieval, tvoje kukadlo s nádhernými kolesmi z Neveríc si pamätám
presne to ! veď s Jančim sme aj boli po to... inak vtedy som ti uňho nechal aj nejakú drobnosť - odovzdal ti? A ten predok...Radek z Plzne chcel byť za každú cenu iný...
Inak teda Jano nic nespominal, ale vsak vies, niekedy nevie kde mu hlava stoji ked ma stale ten telefon na uchu a dielnu plnu roboty
Plánoval som účasť na otváraní striech, ale chlapec mi ochorel...
S turbom sú možné väčšie výkony a je to asi jednoduchšia a lacnejšia cesta, ale má to nevýhodu v lagu. Tu nie sú žiadne kopance, motor ťahá od spodu plynulo - ako by tam bola nejaká V6 3,0...
rad by som sa previezol to nepopieram
Auto za par tisic? Isli vtedy za nejakych 7-8litrov. Na skoro 10rocne auta to je cena, pri ktorej vela veci neodpustim a musi to byt v stave primeranom veku a kilometrom, co tie kusky ktore som videl urcite neboli.
Ufo som kupil pred 3 mesiacmi. Egr idem cistit prave teraz, ale len v ramci udrzby. Jemne trhanie pri akceleracii zmizlo, ked som pred tyzdnov porobil vole ventilov. Mam podozrenie, ze na to v Honda servise srali.