Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Ramon1,regeneruje ti castejsie len si o tom nevedel,kazdych cca 300-1000km.Ta hlaska co sa ti objavila znamena ze filter bol uz zaneseny a rozsvieti sa to ked napr. nedokonci regeneraciu.V lepsom pripade staci prevetrat auto v strednych otackach po dialnici aspon polhodinu a ked to nepomoze,tak regeneracia cez diagnostiku.
Ale sak , nemusíš mi to tu lopatisticky rozpisovať ako mi DPF regeneruje , kedy a či o tom viem alebo nie ... mne sú tieto súvislosti známe . Ale 👍 za snahu .
A to mi je už akáže filozofia . Sak by svietila často , skôr by sa vybila a elektrikárski autoopravovači budú mať čo žrať . Všetci by boli spokojní . Teda až na motoristov , ktorí by sa najprv vytesovali že konečne vedia kedy regeneruje , ale pri platení by už takí veselí neboli .
no mňa by skôr zaujímalo,kolko 100 000 km zvládne motor ten oplastovaný 1.5blue HDi nafúkaný turbom na 130 koní-pol melóna z prstom v nose asi nedá ako "pumpáč" od VW grup-áno,emisie má super,ale spotrebu takú istú,silne pochybujem,že má kovaný klukový hriadel,ojnice,piesty-ale o to tu určite nejde,treba vyrábať,nech to náhodou príliš vela nevydrží
dano5, keď chceš nove auto, ktoré odvezie pohodlne aspoň 6 ľudí ( iked v berlingu je to otázne, zadná lavica sedaciek je podľa mnohých užívateľov nanič), tak nejak na výber nemáš, ak chces auto do 25000. je škoda, že napr. Japonci ci korejci nevyrábajú dáke slušne mpv, pripadne civilnú dodávku, trebárs toyota by bola jasná voľba.
ono ani sharan, smax a galaxy nie sú spoľahlivosťou žiaden zázrak
podľa mňa sa ale segment mpv znova rozbehne, myslím, ze moda suv pomaly končí
ja sa divím tomu,ako sú populárne SUV,ale zároveň nechápem,že autá typu MPV miznú z ciest-preto sa vozím na Alhambre 2004,to auto má už 16 rokov,ale stále je to podla mňa etalón praktickosti,napr.potrebujem odviezť sporák na chatu,vyberiem zadný rad sedadiel a šup ho tam,alebo 3 bicykle na dovolenku+bikery zbalený na týždeň,auto je aj tak poloprázdne-idem kamošovi na chalupu,prespím v aute-rovná podlaha 210 cm,v aute nechávam len jedno sedadlo v strednom rade na pravo,odviezť koberec 2 m a pod... jasne že aj tieto autá už miznú z ciest,sú už proste ojazdené,horšie že náhrade za ne nie je,prípadne je,ale cenovo riadne pálky ...
Ja si naopak SUV neviem vynachváliť. Idem lyžovať na Martinky, bez problémov. Idem skialpovať na chatu pod Chlebom tak pekne až hore na Zajacovú. Idem na huby niekam na zapadnuté miesto po zvažnici alebo lúke, tiež úplne bez problémov.
A toto mi treba oveľa častejšie ako previezť sporák alebo 2 m koberec. Človek by si mal auto vybrať podľa zamýšľaného použitia a prostredia kde jazdí.
jasne,že aj SUV má svoje prednosti,preto ich tolko jazdí-ja som cielene hladal auto z velkým priestorom,nakoniec mi vyšlo že to bude jeden z trojice SAG,kúpil som lacno,povymieňal čo bolo treba a jazdím,inak sú aj 4 x 4 ,ale to som do výberu nedal,nepotrebujem,sneh bol túto zimu u nás asi 2 dni
Keby tak strasne ludia chceli terenne schopnosti od SUV aut, tak tu mame same range rovery alebo forestery, cize nalejme si cisteho vina, v drvivej vacsine staci vacsi posed a opticky velky kufor(prakticky nie) a neboli by na ceste tie kocariky so svetlou vyskou porovnatelnou s hatchbackom (a dost casto aj terennymi schopnostami), stvorkolka co ani nevie pribrzdit koleso bez trakcie na naprave atd, a to sa stava neraz aj premiovym znackam.
Ja proti SUV nic nemam, mne to je jedno, nech aj na tankoch ludia chodia.
Citam citam tuto debatu, pred casom som presedlal s Explorera - mid size SUV na MB combi. Kedze explorer je "nepredajny" dlhsiu dobu, cez vikend som potreboval nieco povozikovat, nieco pohadzat do kufra atd. tak som opacil po polroku, aky to bude pocit.
Za seba musim povedat, ze su to obycajne drobnosti, co nema MB, ale stale mi to vadi. Jazda super, ide to ako gula, se vsim vsudy, ale chyba mi prave praktickost kufra/auta. Otvaranie okna na kufri samostatne, tvar kufra celkovo - vyska sirka, a vyska nakladacej hrany. Castokrat vozim v kufri nabytok ako Dano5(aj ked posledne uz taham na boziku, ked treba), vela krat expedicne v aute aj spime, tiez nas vozilo kade tade ako volodaja. Dnuka spoko 2 bajky bez skladania + veci okolo toho...
Zaver je taky, ze ma to taha naspat k SUV. MPV som nikdy neopacil, ale aj to by mohla byt alternativa, keby bol 4x4, nejaky spolahlivy 6 valcek
Ja mám druhého Galaxy v poradí a pocit, keď sa vyspíš v suchu vedľa biku na plnohodnotne veľkej posteli je na nezaplatenie. Čiže cez deň ísť jazdiť, niekde prespať a ďalší deň ísť ďalej jazdiť. A keď náhodou nezjazdím, tak dokážem zhodiť obidve kolesá a dať jeden až dva biky pod plachtu, takže aj keď zaparkujkem v meste, tak nieje vidieť, že mám niečo v kufri.
Áno, je to veľká a ťažká obluda, ale presne také auto som chcel. Na jar som jazdil pár dní toyotou auris a to bolo všetko také malinké
Pravidelne. Keď nejde po diaľnici 188kmh podľa GPS, tak je niečo zle. (ale bývam hodinku a pol od Nemecka, takže som tento test mohol beztrestne robiť)
Moja automobilova geneza spocivala v zaciatkoch s Fordom Fiesta, potom som presiel na dvakrat tak velke auto (Alhambra) a potom som siel do trochu mensieho Passata a teraz mam Octaviu. Kazde auto ma nieco do seba.
Fiesta malicke auto, s ktorym sa dobre jazdi v meste, ale aj 4 sme sa zbalili do tohto auta a nejako sme isli
Alhambra mega priestorne auto, velmi prakticke, ale vela veci sa tam kazilo. Najhorsie je, ked na takom aute niekde praskne trubka klimatizacie, na diesloch ked sa pokazi bufik. Chvalabohu, mna bufik obisiel, kedze som mal sestvalec, takze som nebol za chladneho rana ako stihacka
Passat (B7) a Octavia (3) uz tak rozdielne nie su, co sa tyka napr priestoru. Passat ma mozno trochu vacsi kufor. Motory oba dvojlitre, VW manual, Skoda automat. Passat ma teraz vyse 322 tisic km, je po vymene spojky, zotrvacnika a EGR ventilu a zatial su ostatne veci povodne (klop klop). Octavia sa blizi ku 220 tisic km a na motore sa zatial nemenilo okrem beznej udrzby nic. Okolo 200k km som menil tlmice, lebo sa mi zdalo, ze to je nejake rozhojdane.
Este co sa tyka tej regeneracie, tak vela ludi ma nazor, ze ked chces regenerovat, musis tomu nalozit a neviem co. Nie, netreba. Aj v manuali je napisane, ze k regeneracii dochadza pri ustalenej jazde pri 1700-2500 otackach tusim na 4. alebo 5. prevodovom stupni, takze vytacanim na viac sa akurat zvysi zbytocne teplota a regeneracia neprebehne (u VW group). A moze to byt v pohode medzi dedinami na okresnej ceste, netreba ist na dialnicu. Ja to spozorujem, ked prevodovka preraduje na vyssie stupne pri vyssich otackach (normalne uz okolo 1500, pri regeneracii je to asi tych 1700 +-), plus samozrejme sa zvysi mierne aktualna spotreba.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Vektor,chapem?
ono ani sharan, smax a galaxy nie sú spoľahlivosťou žiaden zázrak
podľa mňa sa ale segment mpv znova rozbehne, myslím, ze moda suv pomaly končí
A toto mi treba oveľa častejšie ako previezť sporák alebo 2 m koberec. Človek by si mal auto vybrať podľa zamýšľaného použitia a prostredia kde jazdí.
Ja proti SUV nic nemam, mne to je jedno, nech aj na tankoch ludia chodia.
Za seba musim povedat, ze su to obycajne drobnosti, co nema MB, ale stale mi to vadi. Jazda super, ide to ako gula, se vsim vsudy, ale chyba mi prave praktickost kufra/auta. Otvaranie okna na kufri samostatne, tvar kufra celkovo - vyska sirka, a vyska nakladacej hrany. Castokrat vozim v kufri nabytok ako Dano5(aj ked posledne uz taham na boziku, ked treba), vela krat expedicne v aute aj spime, tiez nas vozilo kade tade ako volodaja. Dnuka spoko 2 bajky bez skladania + veci okolo toho...
Zaver je taky, ze ma to taha naspat k SUV. MPV som nikdy neopacil, ale aj to by mohla byt alternativa, keby bol 4x4, nejaky spolahlivy 6 valcek
Áno, je to veľká a ťažká obluda, ale presne také auto som chcel. Na jar som jazdil pár dní toyotou auris a to bolo všetko také malinké
Fiesta malicke auto, s ktorym sa dobre jazdi v meste, ale aj 4 sme sa zbalili do tohto auta a nejako sme isli
Alhambra mega priestorne auto, velmi prakticke, ale vela veci sa tam kazilo. Najhorsie je, ked na takom aute niekde praskne trubka klimatizacie, na diesloch ked sa pokazi bufik. Chvalabohu, mna bufik obisiel, kedze som mal sestvalec, takze som nebol za chladneho rana ako stihacka
Passat (B7) a Octavia (3) uz tak rozdielne nie su, co sa tyka napr priestoru. Passat ma mozno trochu vacsi kufor. Motory oba dvojlitre, VW manual, Skoda automat. Passat ma teraz vyse 322 tisic km, je po vymene spojky, zotrvacnika a EGR ventilu a zatial su ostatne veci povodne (klop klop). Octavia sa blizi ku 220 tisic km a na motore sa zatial nemenilo okrem beznej udrzby nic. Okolo 200k km som menil tlmice, lebo sa mi zdalo, ze to je nejake rozhojdane.
Este co sa tyka tej regeneracie, tak vela ludi ma nazor, ze ked chces regenerovat, musis tomu nalozit a neviem co. Nie, netreba. Aj v manuali je napisane, ze k regeneracii dochadza pri ustalenej jazde pri 1700-2500 otackach tusim na 4. alebo 5. prevodovom stupni, takze vytacanim na viac sa akurat zvysi zbytocne teplota a regeneracia neprebehne (u VW group). A moze to byt v pohode medzi dedinami na okresnej ceste, netreba ist na dialnicu. Ja to spozorujem, ked prevodovka preraduje na vyssie stupne pri vyssich otackach (normalne uz okolo 1500, pri regeneracii je to asi tych 1700 +-), plus samozrejme sa zvysi mierne aktualna spotreba.