Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Mám na 2 dni prvé auto s komplet elektronikou a nemôžem povedať, že by mi to nejako vadilo. Akurát si bolo treba zvyknúť na užívateľské rozhranie ktoré je oproti bežným autám úplne iné - telefón som spároval za minútku, nastaviť spätné zrkadlá mi trvalo 20 minút hrabania sa v menu.
(Tesla 3)
plynove vzpery na kufor niekto riešil, uz to asi nie je len zimou, par krat mi to drblo uz po hlave a su otecene... ze ci je na to nejaka overena stránka nejakych univerzalnych.. pisem skor sem ako do Google tak ma pripadne neukamenujte 😂
Na stránke predajcu dielov si podľa svojho typu auta nájdeš diely karosérie a tam vzpery. A pre jedno auto môže byť aj viac vyrobcov rovnakej vzpery,a hoc aká nová bude lepšia ako vytecena.
mne nešlo o cenu, skôr aby som nekúpil črep, čo bude po dvoch rokoch KO, preto som chcel nejaké referencie... ale asi to je jedno teda, nájdem si to podľa modelu auta a vyberiem podľa sympatií ... 10 rokov to inak vydržalo od novoty.. ale aj keď na aute moc nejazdím - 80t km, tak pomaly každé sadnutie doň bolo spojené aj s otváraním kufra, tak som to možno skôr zodral ako bežná populácia... ešte si tam môžem kus palice odrezať, jak to majú dôchodcovia niektorí😂
Záleží od značky auta. Na bmw napríklad je istota Lesjöfors a možno tiež Stabilus. Značky ako Meyle, Magneti Marelli, Febi môžu a nemusia dlho vydržať a byť dostatočne silné. Je to skôr o náhode. Napríklad veľakrát diel označený ako Febi je originál s vybrúsenými číslami (nepíšem priamo o vzperách, ale platí to aj pri iných dieloch (napríklad termostaty), konkrétne so vzperami Febi nemám osobnú skúsenosť).
[quote="@1913422"]Ad ta Corolla - nerozumiem naco tomu robia zvyseny podvozok, ked to potom zabiju tym vedenim vyfuku a vratia to nim pomaly na uroven bezneho kombika.
Natrvalo sa neda vypnut z legalnych dovodov, u novsich aut.
V koncernu VW je ale tusim u kazdeho modelu tlacidlo na volante alebo na packe smerovky, ktorym sa clovek hned dostane k deaktivacii a nemusi ist cez infotainment.
Proste autor blogu zjavne auto poriadne nepozna.
Inak lane assist u koncernu VW je jeden z tych lepsich, spolu s MB, BMW. Jazdim s nim od 2014 a posledne generacie si ani neuvedomujem, nechavam stale zapnute.
Kazdopadne ostatne systemy ako prediktivna funkcia ACC a travel assist co spomina v blogu sa daju vypnut natrvalo. Cize nechapem rozhorcenie, ked to nechce.
Pri novom S-Crosse sa dá lane assist vypnuť natrvalo tlačítkom, len potom svieti kontrolka na prístrojovke. Ale to bude asi vynimka..
Podstatne su pri tychto legislativnych zmenach aj datumy homologizacie modelu.
Zmeny platia najprv v zmysle napr pre novo-homologovane modely od roku 2022, od 2024 potom pre vsetky novo predane auta.
Neviem uz kde som to videl, ale ak si dobre pamätam, tak paradoxne dvojkolka ma ten vyfuk vyssie ako stvorkolka. Na stvorkolke ho museli viest nizsie kvoli tomu pohonu zadnej napravy. Akoby nerozmyslali uz ked to auto kreslili...
je to hybrid, raz sa plazi po bruchu, raz ide po kolesach.
PS. IngVisitor samozrejme som to nemohol mysliet vazne bol to vtip
Ale stalo by za to vidiet efekt, ako by kufrove dvere pobozkali strechu
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
(Tesla 3)
Hod nejake foto, alebo link na inzerat ak uz je
Vzpery sú súčiastky ako trebars skrutky alebo žiarovky.
Ak vieš rozmery alebo typ auta ,zadáš do vyhladavaca.😉
https://www.comco.sk/autodiely/nissan/x-trail-t30/2-2-dci-19070/pneumaticka-pruzina-100826/
S tym by som opatrne, aby neprisiel k permanentnemu "mikrovetraniu".
JezusDnes naživo. Ako päsť na oko
Nazdar, stale som sa k tomu nedostal, potom ta tu oznacim
V koncernu VW je ale tusim u kazdeho modelu tlacidlo na volante alebo na packe smerovky, ktorym sa clovek hned dostane k deaktivacii a nemusi ist cez infotainment.
Proste autor blogu zjavne auto poriadne nepozna.
Inak lane assist u koncernu VW je jeden z tych lepsich, spolu s MB, BMW. Jazdim s nim od 2014 a posledne generacie si ani neuvedomujem, nechavam stale zapnute.
Kazdopadne ostatne systemy ako prediktivna funkcia ACC a travel assist co spomina v blogu sa daju vypnut natrvalo. Cize nechapem rozhorcenie, ked to nechce.
Pri novom S-Crosse sa dá lane assist vypnuť natrvalo tlačítkom, len potom svieti kontrolka na prístrojovke. Ale to bude asi vynimka..
Zmeny platia najprv v zmysle napr pre novo-homologovane modely od roku 2022, od 2024 potom pre vsetky novo predane auta.
Neviem uz kde som to videl, ale ak si dobre pamätam, tak paradoxne dvojkolka ma ten vyfuk vyssie ako stvorkolka. Na stvorkolke ho museli viest nizsie kvoli tomu pohonu zadnej napravy. Akoby nerozmyslali uz ked to auto kreslili...
PS. IngVisitor samozrejme som to nemohol mysliet vazne
Ale stalo by za to vidiet efekt, ako by kufrove dvere pobozkali strechu