Tak už len nevysadať. To znamená, že by to muselo byť auto uspôsobené na bývanie :D
14.01.2023 - 00:00:23
00
Marli napísal:
Otazka vkusu, pekna konformna nevytrcajuca klasika (nadcasova), za mna urcite lepsie ako tie radobySUV snaziace sa zaujat (iba) karoseriou


Keď sa na to pozriem iba spredu, tak ešte ako tak dobre. Ale inak nič moc. Outback je oproti tomuto pekne auto. Aby ste si nemysleli, že som antisubaru :D
14.01.2023 - 00:03:24
00
misoR napísal:
Keby to nebolo tak škaredé

Tiez ma to prekvapilo. Zjavne trpim spomienkovym optimizmom, lebo o Foresterovi som kedysi snival. Ale o prvej generacii, ktora mala jednoduchy, ucelny a nadcasovy dizajn. Zial kazdou dalsou generaciou to auto oskaredievalo. Ale na aktualny Outback to podla mna co sa tyka skaredosti resp. "lacnoty" nema. To je strasna masa lacnych, akoze ochrannych nelakovanych plastov, tiahnucich sa od naraznikov cez blatniky az po sialene masivne a otrasne plastove stresne lyziny. Na produktovych fotkach Outback nevyzera zle, ale nazivo a ked to auto nie je cerstvo umyte to je hroza. Za mna velke sklamanie kam sa Subaru za tie roky "posunulo". No ale dizajn nastastie nejazdi, podvozok to ma velmi dobry a EyeSight je velke plus, takze zit sa s tym da (casom si clovek zvykne). :)

Prílohy:

subaru-forester-1997.jpg
subaru-forester-1997.jpg 252.9 KiB thumb_up1thumb_down

14.01.2023 - 00:10:10
00
Tohto Forestera mal manžel mojej tety. Myslím, že ho má ešte stále. V zelenej metalickej farbe. Veľmi sa chválil, že ho doviezol z Litvy, keď bol na rybačke. Potom mal tmavomodrý outback podobného roku výroby. Nakoniec ho predal a kúpil p408 actovw/cross/neviem (verzia s o plastová nými blatnikmi, kedze mal veľmi dobrú ponuku.
14.01.2023 - 00:22:35
00
misoR napísal:
Tak už len nevysadať. To znamená, že by to muselo byť auto uspôsobené na bývanie :D

Musis garazovat predsa! :D

Jezus, tie masivne lyziny ale stoja za moznost namontovat si na strechu stan ako na Defendra!
14.01.2023 - 01:36:00
00
Ale hlavne , tá “ zahrádka “ / Vaculík (copyright) / , nemá ergonómiou a funkcionalitou obdobu . Za mna jedine moje budúce auto do rodiny je LC / Outback . S plastami problem nemám .
14.01.2023 - 07:05:18
00
JoNesbo vždy to tak je... Aj v súčasnej dobe nie je problém kúpiť Audi A6 (C6) s 3.0l dieslom za 5000€ výber je pomerne rozsiahli. Určite sa do tých sedačiek lepšie prdí, ako vo Fabii 2. generácie, ktorá sa predáva za podobnú cenu. Problém je akurát ten, že aj keď je A6 stále pomerne normálne auto, v tom čase už sa predávala od 50 000€ hore. Lenže aj náhradné diely a servis stoja aj v súčasnosti ako by to bolo 50 000€ auto. To veľa ľuďom netrkne. Napríklad aj kúpiť Imprezu WRX STI nie je až taký problém dajú sa nájsť kúsky s rokom výroby 2000-2010 za 10-20 tisíc € rôznom stave, aj v celku dobrom. Veľa ľudí ohrnie nosom, že to má 13l spotrebu, kto to bude živiť. Každý majiteľ takej Imprezy povie, že spotreba je to najmenej, ale udržať to auto v dobrom technickom stave už je iná pesnička. Pritom Impreza ako taká nie je žiaden exkluzívny športiak, stále to je pomerne dostupné a praktické auto.
14.01.2023 - 07:10:20
02
ddemo napísal:
Mam uz zopar rokov..nabehane 250 000. Stale v dobrej kondicke. Motory CRDI su od talianskeho vyrobcu lodnych motorov, takze spolahlive, aj ked su to take hrkalky (na volnobeh). Problem co som mal, boli zadne elektricky sklapacie sedadla. Cital som rozne rezenzie ze sem tam nejaka elektronika blbla a ze sem tam nejake senzory odisli - co uz beriem u vsetkych modernych aut ako normalnu a beznu zavadu. U automatu velmi silno zalezi ako bolo auto vyuzivane pred tym. V servise pri vymene oleja mi typek hovoril ze zivotnost ma ten kokretny typ prevodovky cca 200 tis.km a vsetko navyse je bonus. Repas stoji cca 2500 e. Ak niekto jazdil kratke a rychle trasy kde sa radi hore dole a daval tomu zabrat a hnal cez prevodoku max. tocivy moment (najlepsie s tazkym privesom) tak zivotnost bude skorej k tym 200 tis.,. Ak to niekto setril a jazdil v klude, vedia taketo automaty nabehat aj 400 - 500 tis.km.

Známi má 4r automat a povedal, že to je nesmrteľné auto a že tá prevodovka má oveľa vyššiu životnosť ako 6r tak váham či vziať 2007 alebo 2008 - 2007 má 4q a stojí polovicu... Alebo sa na to vys... A kúpiť niečo iné... U mňa je na prvom mieste spoľahlivosť a opraviteľnosť...
14.01.2023 - 07:53:14
00
Zoidberg napísal:
Jezus, tie masivne lyziny ale stoja za moznost namontovat si na strechu stan ako na Defendra!

Akoze nie som odbornik na stresne stany, ale asi si tym nechcel povedat, ze na bezne stresne lyziny stan nenamontujes? Lebo ziadne ine auto nema tak otrasne masivne plastove zakladne lyzin a urcite sa tam stresny stan aj tak namontovat da. Aby sme si rozumeli - proti lyzinam ako funkcnemu prvku nemam nic, len sa mi nepaci to ich prevedenie na Outbacku. Na Foresterovi su pritom uplne normalne.
14.01.2023 - 08:28:25
00
Tie lyziny maju integrovane priecniky a nie su na kazdom novom Outbacku, zalezi to od vybavy. Ak teda myslime tie iste lyziny :)
14.01.2023 - 08:32:24
00
Ano, myslime tie iste. Nevidel som Outbacka bez nich a ani na ofiko webe som nenasiel ani jednu fotku bez nich. Ale fakt sa mi nechce verit, ze na Forestera nenamontujem stresny stan, lebo ma obycajne lyziny.
14.01.2023 - 08:42:00
00
marecej napísal:
ja som videl nedavno video o nakladoch na prevadzku Bugatti Chiron
novy kluc 13000$ :)

Pneu 50tis Eur, pravidelný dvojročný servis 20tis eur, ročná poistka 60tis Eur, ...
https://forbes.cz/svezli-jsme-se-jedinym-bugatti-chiron-v-cesku-takhle-se-ridi-nejrychlejsi-auto-sveta/
14.01.2023 - 08:45:14
02
Jezus, tento Outback ma dva typy lizin, “bezne” su take, ktore si mozes otocit na priecniky. Vo verzi Adventure (tu spoznas podla skaredych ziarivozelenych dekorov na par plastoch) ich ma ine, su napevno, ale cele to ma vyssiu nosnost.
V ceskom cenniku uvadzaju nosnost strechy:
https://www.subaru.cz/download/tech_listy/2022/subaru-outback-technicka-data-2022.pdf


Naposledy upravil Zoidberg dňa 14.01.2023 - 12:33:37, celkovo upravené 1 krát.

14.01.2023 - 09:49:26
10
corsair napísal:
2008 - 2007 má 4q a stojí polovicu.

stvor, ci pat kvalt mali predchadzajuce verzie (2001-2007) tzv. vajicka, Grand Voyager 2008 RT ma sest stupnovy automat (6-speed 62TE automatic) ... da sa radit aj sekvencne pakou vedla volantu. A su to prevodovky stavane na velky krutiak (niec sa mi mari ze az na 650Nm), kedze cez to krutili kolesami aj velke benzinove 3,3 ci 3,6 sestvalce
14.01.2023 - 09:53:11
01
Ramon1 napísal:
Ale hlavne , tá “ zahrádka “ / Vaculík (copyright) / , nemá ergonómiou a funkcionalitou obdobu . Za mna jedine moje budúce auto do rodiny je LC / Outback . S plastami problem nemám .

Ramon1 LC by som aj ja bral 😁 a outback keď tak 2,4T, lebo tie 124kw 🤔

Tiež vyberám nejaké auto, pretože môj outback 3.0l ma cez 400tis.km
Ale už mám z toho výberu hlavu smutku.
Cez Tiguana, Hondy atď. som zastal pri Sorente 2.2 asi taky zlatý stred. Už len ho niekde vyskúšať a potom sa uvidí...
14.01.2023 - 12:51:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up