yoyo:zeby niektora z SF rad :P
smradok:no rokmi osvedceny ten diesel teda nebol,ked ho vyvijali niekolko rokov,mali s nim strasne vela problemov
21.11.2012 - 16:01:03
00
A to hadas, alebo vies? Mne nie je zname, ze by Forester niekedy mal iny motor, ako boxer a dost ma to zaujima. Mozes mi napisat, aky to bol motor?
21.11.2012 - 16:38:06
00
Vyvoj Subaru Boxer diesel motora zacal v roku 1999, prvy prototyp bol v roku 2004, prve komercne uvedenie 2007-8. Ostatne automobilky boxer diesel zavrhli, kvoli konstrukcnym problemom, len Subaru sa rozhodlo, ze "must have" :D .. a sikovnici japonski to dokazali. Tych problemov bolo strasne vela, sak prenic zanic to ostatni nevzdali. Ale napriek tomu .. vysledok je skvely. Naopak napr. jedna nemenovana firma ludovych vozitok nedokaze poriadne vyrobit dnes ani benzinovy motor, ktoreho konstrukcne zhodne modely pobehovali po uliciach za Marie Terezie :D


Naposledy upravil lto dňa 21.11.2012 - 16:46:57, celkovo upravené 2 krát.

21.11.2012 - 16:40:30
00
A to hadas, alebo vies? Mne nie je zname, ze by Forester niekedy mal iny motor, ako boxer a dost ma to zaujima. Mozes mi napisat, aky to bol motor?

Musis rozlisovat benzin /v sucasnosti ho robi len Subaru a Porsche/ a diesel boxer /vyrobilo a pouziva len Subaru/ :)

ps: boxer motor mal aj Oltcit :P
21.11.2012 - 16:40:59
00
yoyo:tusim 2,5 liter ak si dobre pamatam...tusim asi jediny,ktory nebol boxer,ale mozem sa mylit,bolo to sakra davno,lebo som sa cudoval takisto,ze ten motor nebol boxerik
21.11.2012 - 16:54:43
00
Vsetky 4piestove Subaru by mali byt boxery, okrem takych pidiauticok a nejakych mini nakladnych /viz. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines/ ale nie som specialista ani historik :D .. a nepochopil som yoliho otazku zjavne :$
21.11.2012 - 18:03:15
00
beriem s5,aj 97rocnik SOHC bol boxer...

edit:// prdlajs,to som cekoval 2007/tak teraz neviem

edit://tak ano je to boxer :D tak sa ospravedlnujem
Four-Cylinder opposite engines
2.5l (DOHC) and (SOHC) - European, Japanese and American Legacy, including Outback, American Impreza (of 1998) and American and Japanese Forester have 156-157 hp (165 Outback). Starting with approximately 1999 instead of four-shafted was two-shafted.


Naposledy upravil canopus dňa 21.11.2012 - 18:45:50, celkovo upravené 1 krát.

21.11.2012 - 18:39:06
00
lto Praveze nemusim. A myslim, ze prave Tebe to vysvetlovat netreba. ;-)Ale pre inych, oznacenie boxer nema to nic spolocne s tym, ci je motor diesel alebo nie. Je to oznacenie motorov s valcami vodorovne proti sebe ulozenymi a jednym klukovym hriadelom. Som si na 99,9% isty (never say never) , ze Forester sa nikdy s inym ako boxerovym motorom nevyrabal (takisto Impreza a Outback) a Subaru je na to patricne hrde, davaju to aj do reklam.
21.11.2012 - 18:44:23
00
Su hrdi nielen na svoje boxer motory, ale aj pohon symmetrical awd, myslim ze pravom..
21.11.2012 - 18:47:57
00
nic to nemeni na tom,ze kebyze mam zbytocne prasule,tak beriem vsetkymi desiatmi Subaru Boxer Diesel
21.11.2012 - 18:49:23
00
ja som uz asi starsi, mna skor oslovilo nieco taketo...

no nejsi sam koho to oslovilo :)
inak boxer diesel maju problemy s vatsim opotrebovanim spojky :( ale jazdit na 3jke v 120 na diesli je celkom sranda clovek ani nevie ze to je diesel od 2000otacok a vytocis to pekne aj cez 4000... akorat by to chcelo redukciu tie prevody nemaju moc dobry pomer do terenu
21.11.2012 - 20:24:29
00
Tak to som pozeral cenu origo certifikovaného turba. Repas na tento motor výjde 950€ + DPH
21.11.2012 - 20:33:08
00
Praveze nemusim.

No ano .. nejak som to cele zle pochopil v kontexte sprav :D :angel:

PetoNZ

jop .. turbo byva zakladny problem .. musi sa nahriat, ziadne drtenie na studeny motor a ani dokonca ani potom, co je rucicka vody na normale /stale nie je zohriaty olej, najlepsie je mat budik na teplotu oleja .. kedysi to auta mali ako zakladnu vybavu, dnes za to chcu nenormalne peniaze/, a po ukonceni vykonu je nutne aspon 1-2 minuty nechat na minime bezat, aby olej vychladol .. najhorsie co sa moze turbu spravit, je okamzite odstavit .. potom vznika karbonizacia oleja na hriadeli turba, a kedze to sa toci nejakych 200tisic ot./min tak potom je koniec. Casta pricina poruch na dizlakoch. Ale tam turbo stoji menej.


Naposledy upravil lto dňa 21.11.2012 - 20:57:33, celkovo upravené 1 krát.

21.11.2012 - 20:53:11
00
Peto NZ koľko máš rokov? čo robíš v tom servise..a tá Ochcavka je Tvoja?
21.11.2012 - 20:54:39
00
aby olej vychladol? ja viem aby ten olej tiekol cez sustrojenstvo turba po zastaveni,nie nahodou?tak najhorsie je fakt zist z dialnice na odpocivaren a okamzite odstavit,ale na to jazdenie po meste odstavujem hned,necakam,aj tak po dobehom a podradovani sa to "turbo" vychladi
opravte ma, ak sa mylim
21.11.2012 - 21:10:33
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up