Tak sup-sup, aby si nelutoval.
16.08.2015 - 20:19:25
01
shmirgel aaale no,az taka tragedia to byt nemusi
srebalat

Najprv si daj skontrolovat podla VIN resp. na mieste aky mas napinak, Seat nie je VW a SKODA ktori to robit nevedia,Audi motor ktory tam mas nebol robeny v Madarsku a tam tie napinaky nemenili okamzite z povidnych N,AB,T hned vo vyrobe na K ako v Seate
Nepoznam ziadny Seat,aspon 1.8Tsi ktoremu by skocila retaz,vsetky mali v 2010 uz K napinaky a M retaze
Ak tam nemas K....Vymen retaz za typ M a napinak typ tusim K.... cena ta s robotou vyjde do 500 euro...
Vo Zvolene ti to chalani vymenia do cca 2 normo hodin...ucili sa na policajnych autach,takze su sikovni a vedia to robit..len si to daj spravit niekomu,kto sa ti nebude na tom ucit


Naposledy upravil canopus dňa 16.08.2015 - 21:51:05, celkovo upravené 1 krát.

16.08.2015 - 21:31:32
02
diki za dobre rady ;) .. ono ja som sa docital ze treba volaky kryt s vylisovanymi "zarazkami" proti preskoceniu retaze, musim pozriet presne aky typ krytu, retaze a napinaka mam ;)
16.08.2015 - 21:37:55
00
Rozvody ti povedia v hocijakom servise.... posli mi cislo VIN do spravy a zistim ti to ja.ked chces

ono povodne sa menila loziskova stena hore /tam vypadavalo sitko a zapchalo prívod oleja k vacke / spodny kryt rozvodu - da sa dat dole aj opratrne pri demontazi , ak sa zdeformuje tak sa musi menit/pripadne len gufero/ , nejake tmely,  retaz , napinak , skrutkovina , vodiace listy ,chce to niekoho kto to robil , inak to na prvý raz dobre nebude


Pozrel som Ti to

Robota vymeny rozvodu je cca 160€ s DPH

Materialovo : 06H109210AG - KRYT ROZVODU S GUFEROM /treba novy, stary je nemozne odlepit resp. sa ohne , da sa to vyrovnat a pouzit ale 100% tesnost ti nezarucí nikto /  71,30€

tmel d 174003m2  29,34€  drziak ulozenia lozisk - loziskova stena - 110,98€ retaz 06k109158ad - 61,53€ napinak 06K109467K - 37,10€  , lista rozvodu 11,31+7,17€  + nejake drobne skrutky a gumicky - ceny su bez dane , celkovy sumar z danou toho co by som menil ja je 477,92€ + 160€ robota ... samozrejme da sa to bez deklu a bez loziskovej steny ale tak by som to ja nerobil


Kontroluj si este chladiacu kvapalinu...dost casty problem.... 3 revizie vodnej pumpy za 5 rokov...inac ziadny problem by si mat uz nemal...
16.08.2015 - 21:42:53
01
Nove 1.2tsi uz maju remen :D ale len 3 valce...
Z blata do sracky...
17.08.2015 - 07:38:48
02
Nove 1.2tsi uz maju remen :D ale len 3 valce...
Z blata do sracky...


To sú až tie "najnovšie" 1.0 TSI čo majú 3 valce, 1.2 TSI (CJZ) s remeňom majú ešte 4 valce :)
17.08.2015 - 12:40:52
00
znamy 2x reklamoval rapidku pre skocenu rozvodovu retaz. Povedal ze ak sa mu to stane znovu tak je to 3x po sebe rovnaka zavada=vratia mu peniaze. Boli z toho v skodovke dost pokakani.. Auto bolo mesiac v servise, po mesiaci sa mu ozvali ze to ma hotove, vymenili komplet motor. Lenze tam uz nebola retaz ale remen a bol to trojvalec..
17.08.2015 - 12:46:59
00
To je zato ze ludia kupuju take pridrbane cim lacnejsie motory, 1.8TSI nemala ziadne problemy a o 2.0TSI uz ani nehovorim, ked sa kazdy snazi cim viac usetrit na motore auta, tak to aj vypada. Osobne vobec nerozumiem preco sa nieco take montuje napriklad aj do octavie/yeti , kde ten motor musi cely cas trpiet v tom aute a tak potom vypada aj ta zivotnost. Druha vec je ze sudruzi vysetrili na tychto lowendovych motoroch co sa len dalo a tak to skoncilo potom aj s tymi napinakmi. 1.2TSI je vhodny tak do Citigo, s odretymi usami mozno do fabie, ale v ziadnom pripade by som ho nekupil v niecom vacsom, kde nema ziadne vyhody oproti vacsim motorom, ktore su ale troska drahsie.
17.08.2015 - 13:15:20
00
Ja som pocul o nejakych 2.0TSi ze zozeru aj liter oleja na 1000km :) samozrejme je to v norme takze chyba to nieje, ale mne to normalne nepride...
17.08.2015 - 13:23:42
00
Cize to znamena, ze okrem bezneho oleja na vymenu musim rovno kupit 15 l na dolievanie? A brat min 4 l na dovolenku?? Dost ulet
17.08.2015 - 13:39:54
00
Toľko oleja nepapa ani môj 13 ročný diesel s 320 tisíc km.
17.08.2015 - 13:43:41
00
Kolega ma 1.4 tsi v octavke a pochvaluje si skvele auto bez problemov
17.08.2015 - 13:49:17
00
To je zato ze ludia kupuju take pridrbane cim lacnejsie motory, 1.8TSI nemala ziadne problemy a o 2.0TSI uz ani nehovorim, ked sa kazdy snazi cim viac usetrit na motore auta, tak to aj vypada. Osobne vobec nerozumiem preco sa nieco take montuje napriklad aj do octavie/yeti , kde ten motor musi cely cas trpiet v tom aute a tak potom vypada aj ta zivotnost. Druha vec je ze sudruzi vysetrili na tychto lowendovych motoroch co sa len dalo a tak to skoncilo potom aj s tymi napinakmi. 1.2TSI je vhodny tak do Citigo, s odretymi usami mozno do fabie, ale v ziadnom pripade by som ho nekupil v niecom vacsom, kde nema ziadne vyhody oproti vacsim motorom, ktore su ale troska drahsie.


ty si to trosku mylis. Problem 1.2TSI nie je kvoli velkosti auta. Ta retaz nepreskakuje kvoli tomu, ze je to auto tazke ale kvoli zlej konstrukcii. Ked dokaze taky focus behat s 1.0 ecoboost 3valcom bez problemov, preco by s tym mala mat problem rapidka? 1,2TSI uz vylepsili, snad uz bude behat v pohode. Co s atyka 1,8 a 2.0 TSI tiez to nie su uplne najpoctivejsie a najspolahlivejsie motory a hlavne je tam niekolko generacii. A nepredavali sa tak vela, cize tych problemov je vzhladom na pocet predanych verzii relativne malo.
17.08.2015 - 13:53:33
00
Moj sa uz trosku rozpapal a teraz som asi na 1,5 l na 15 000km, ale to iba kvoli tomu, ze turbo trochu pusta. Buduci rok sa snad zmozem na nove turbo a bude lepsie...
17.08.2015 - 13:54:59
00
v takych autach co zeru liter oleja na 1000km sa nemusi menit olej :-D .... staci ked dolievas a raz za 15 000km vymenis olejovy filter!!! :-D :-D :-D
17.08.2015 - 14:56:59
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up