Ide len o to ze ako sa k tomu motoru clovek sprava. Poznam HTP co setrilkom vydrzali 100tkm a stratili kompresiu, podpalene ventily atd. Olej menili podla pocitaca, mysleli si ze cim nizsie otacky tym nizsia spotreba- ako na kamione pred 20 rokmi. A tiez poznam ludi co jazdia normalne s HTP, jedno aka generacia v pohode aj 300 tisic a viac bez poruch. Nie je problem znicit motor aj za menej ako 60 tisic. Dokonca aj menej ako par sekund vid
matvej11 Cize ak clovek nie je hovado, nema problem. Hlavne tie egr ventily v nizkych otackach su stale otvorene a ten najvacsi humus ktory pri nich vznika ide rovno z5 do sania aby sa znovu spalil. Lenze nie su otacky nie je teplota. Cize sa to pekne hromadi.
Tak ako ked clovek nesportuje. Cholesterol pekne upchava tepny az pride infarkt
No a jedine co rozpusta karbon je motorovy olej. Lenze 30 tisic interval je pre ten
olej smrt. Pri tak namahanom motore je aj 10tisic vela. No a olej po smrti sa viac zahrieva, cez odvetravanie sa vyparuje do sania a este umocnuje efekt zanesenia.