ked si predstavim ze na Flandre sme isli jeden rok traja ludia s bajkami mojim Sharanom, bajky v aute.... a dalsi rok kamosovym Santafe s nosicom..... polovicu cesty nam prsalo......... to jak keby ti niekto wapkoval x hodin bajk!!!!!!!!!!!!!!! .... naposledy, dakujem..... a ak nosic, tak v dobrom pocasi ..............
03.12.2016 - 02:46:41
09
Tiez prevazam v aute 3+3 (resp. aj 5+4 :-D), ale kedze rozmyslam :-P a to nie len kvoli nasim zapadnym zabkam, starostlivo vsetko v kufri pripevnim, pokial sa neda zatiahnut plachta kufra, to plati aj na lyze, ktore sa prepchaju cez dieru v opierke v strede zadnych sedadiel...
03.12.2016 - 04:59:08
00
Presne tak. Roky vozim biky v kufri, ale popripevnovane gumicukmi do kriza. Biky sa potom ani nehnu.
03.12.2016 - 08:31:47
00
pol napísal:
konecne trochu srandy na ceste a moja nahrada za saxo.. :D uz odskusane zmestia sa traja ludia a tri bajky....

Aký tam máš motor? Saxo si predal?
03.12.2016 - 09:19:22
00
tmax: mali sme doma priatelkinu 206 2.0hdi a saxo, tak jedno male auto muselo ist z domu..samozrejme o dizlovu 206 nikto ani nezavadil a o saxo bola bitka v style kto prihodi viac :D tak slo prec....v megane mam 1.6 benzin vraj je to moror z nissanu, co sa niekedy daval do qashqaia, je tam retazovy rozvod, co renault nikdy nemal....ale casom mam v plane vymenit aj tu 206 za nieco zabavnejsie :) mozno starsi swift sport, alebo C2 vts....
03.12.2016 - 09:27:48
00
Ak je sedmička šťastné číslo tak ja som ich mal dnes hneď niekoľko :-)

Prílohy:

20161203_122241.jpg
20161203_122241.jpg 332.57 KiB thumb_up0thumb_down

03.12.2016 - 15:11:25
04
Ta sipka na stredovom displeji znamena, ze mas preradit na 5-ku? :^)
03.12.2016 - 17:19:53
02
áno...je to totálna pitchovina...keby jazdím podľa toho tak motor je už dávno KO...
03.12.2016 - 17:28:32
00
jj, pohlad na otackomer hovori za vsetko
03.12.2016 - 17:34:06
01
navyše to vôbec nerozlišuje zaťaženie...v tiahlom stúpaní na 4 ke to pri 1600 ot. veselo pýta tú 5ku.Zrejme to tam je kôli dosiahnutiu nejakej tej Euro normy.Trochu to ale nechapém kedže s týmto motorom vo verzii Greenline sa dá bez problémou jazdiť do 5 litrov aj svižnejšie
03.12.2016 - 17:43:09
00
vedeli by ste mi poradiť prosím? Mám peugeot 307 2,0 hdi a sviňa nechce naštartovať. Batéria je totálne vybitá, ale auto sa nechytilo ani cez štartovacie káble. Štartér len klikne a všetko zhasne. To je všetko... Stretol sa niekto niekedy s takýmto niečím?
03.12.2016 - 19:14:15
00
Zatazenie to rozlisuje. Lenze to by si musel mat nohu skoro na podlahe aby to prestalo pytat preradit :) Inak od 1500 pohodicka, pokial mu neslapes v tych otackach moc na krk tak nie je co riesit.
03.12.2016 - 19:19:56
01
misung, po pripojeni startovacich kablov treba pockat par minut ked je bateria uple off. A zdrojove auto musis tocit aspon na 2000 otacok, nech nieco cez kable do tej mrtvej baterky natecie. Volnobeh nestaci. Dalsia vec je ake mas kable - ak nejake tenke hlinikove sracky, tak dvojlitrovy diesel je na nich mozno prilis.
03.12.2016 - 19:54:14
02
misung ...niečo podobné som mal na Astre čo som mal pred tým...pri pokuse o naštartovanie sa všetko rozsvietilo ako má ale ked som otočil klúčik tak len cuklo niečo v motore a nič...ani len nepotočilo.Štartovacie káble som ani neskúšal.Dal som rovno novú baterku a potom auto išlo zas ako nové
EDIT: baterka bola v aute od nova a vydržala 8 rokov
03.12.2016 - 19:54:32
00
Inak este mi napadlo - ak nie su poruke startovacie kable a baterka skapala len kvoli zime, tzn. nebola vybita zabudnutymi svetlami, radiom a pod., tak mozno bude stacit ju demontovat a zohriat v teplom kupeli. Fotrikovi to raz pomohlo a po polhodine normalne nastartoval. Ale to uz su samozrejme posledne dozvuky a bateria ktoru takto odstavi mraz to ma spocitane a treba ju vymenit.
03.12.2016 - 20:23:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up