ahojte, neviete ako rozpojim tento skoda-vw konektor, ide o snimac naklonu zo Octavia II FL, tam kde je obdlznik som dal plochy sroubovak a snazil som povolit poistku smerom nahor (krok2) ale nedokazal som to rozpojit. Nechcem znicit ten konektor, tak sa spytat, ci idem na to dobre alebo to treba vytlacat do nejakej strany. Kde a co mam vlozit a ako zatlacit/vypacit. do akej strany. Ked si pozriete senzor je tam zarazka na poistku, takze nejaky trik tam bude, dufam ze nepotrebujem nejaky specialny tool na rozpojenie :-) dakujem chlapi

Prílohy:

Untitled.png
Untitled.png 715 KiB thumb_up0thumb_down

Untitled2.png
Untitled2.png 452.86 KiB thumb_up0thumb_down

23.02.2017 - 13:06:56
00
ak dobre vidím tak je to bežný rukou rozpojiteľný konektor
palcom ťaháš za ten výstupok (ktorý je na obrázku medzi pipiškou a šípkou) v smere šípky 2
(potiahnutím nadvihne západku ktorá je vnútri konektora)
23.02.2017 - 13:20:11
00
Doplnim ze ak je to zakusnute treba to skusit aj zatlacit a potom tahat von (zamozrejme srobovakom mat pocas toho povolenu poistku ako pises).
23.02.2017 - 13:32:19
00
Páni nemá niekto požičať nosič na 2x lyže + snowboard? Najlepšie na obyčajné priečniky ale môže byť aj magnetický. Dnes som išiel nahodiť moje čo som roky nepoužíval a zámky na nich sú v stave, ze im už neverím, že mi z nich lyže neodletia. Potrebujem teraz od soboty do budúcej nedele. Bratislava.
23.02.2017 - 20:40:10
00
Toto je niekoho taky milacik, ze cele roky ho ani na polhodinu nechcel nechat opusteneho v servise kym vymenia olej. :D

https://www.facebook.com/torquestudioautomotivo/videos/1730396230608723/
25.02.2017 - 11:08:39
02
nechcem,aby to tu vyzeralo,že zneužívam vlákno atd. atd.,ale prijal by som radu. Potrebujem kúpiť auto na dochádzanie do práce 10km tam,10km naspať a samozrejme i iné príležitosti. Mal som zafixované,že ideálny bude dáky japonec,benzín, okolo roku 2002,hatchback,kvôli preprave bajku. Cena dákych do 2000Eur. Teraz otázka. Je to vhodná voľba? Oproti VW a Škodovke bude dostupnosť náhradných dielov asi žiadna,že?

Tuším to vyzerá,že skončím ako skoro každý pri Škodovke či VW:(
27.02.2017 - 14:26:48
00
dostupnost bude taka ista ako na VW ci Skodu....
27.02.2017 - 15:27:49
02
V zime jazdíte na alu alebo plechových diskoch? Rozmýšľam, že staré alu by som dal na zimnú sadu a kúpil nové alu na leto, len neviem či aj obité 10-ročné alu disky prežijú prvú zimu :) Alebo sa na to radšej vykašľať a ostať na plechových :?:
27.02.2017 - 20:08:58
00
Prečo by neprežili? Ja to idem práve tak riešiť. Kúpil som zimné gumy na hliníkoch a plecháče pôjdu preč. A bude sada na leto a na zimu. Akurát v zime netrafiť nejaký obrubník tým hliníkom viac by mrzela jeho likvidácia.
27.02.2017 - 20:17:03
00
hlavne ak to nie sú zimné alu, tak môžeš mať problém s unikaním tlaku.. mne to tak robí, že to na pätke disku nejak oxiduje a potom tade pomaly fučí... bol som s tým v pneuservise, lebo som myslel že tam mám nejaký pomalý defekt, resp. že je zlý ventil a fučí to okolo neho ale bolo to práve toto. pneuservisák to očistil ocelovým kotúčom vo vŕtačke, napatlal poriadne vazelinou a je to lepšie... neskôr mi to začalo robiť aj na inom kolese, ale výrazne menší pokles, bol som lenivý s tým ísť zasa do pneuservisu, tak som tam nalial trocha mlieka na bicyklové bezduše :D no a ešte aj farba z tých diskov zlieza vplyvom tej oxidácie s posypovou solou... ale plecháče sú zasa za dve zimy hrdzavé..
27.02.2017 - 20:19:41
01
K tym kolesam na zimu- odporucam jednoznacne plechace. Alu jedine ak nie je ina moznost. Vyhody alu diskov su hlavne v lete- dizajn, tuhost, chladenie brzd. V zime a v snehu sa lahko zanesu snehom- sposobi to trasenie celeho auta, dalej vsetka sol, kamienky a bordel sa lahsie dostane na brzdy-zacnu piskat skripat suchat, rychlejsie sa opotrebuju. A dalsia obrovska nevyhoda alu v zime je odolnost pred oxidaciou a mechanickym poskodenim. Cez zimu je vsade kopec strku, ten narusi lak a disk zacne rychlo kvitnut. Dalsie nevyhody- snehove retaze-nutne kupit kompatibilne s alu diskami a samostatnou kapitolou su rozbite cesty, jamy. Ohnute alu disky sa tazko opravuju a mozu aj prasknut.
Plechy su odolnejsie, lahsie sa udrzuju, vyrovnavaju, nepraskaju. Ak su hrdzave staci okefovat a streknut sprejom na plechace za 2,50.
Komu vadi dizajn existuje milion puklic, alebo jedny originalne ktore vydrzia naveky.
27.02.2017 - 20:34:37
05
stanlee napísal:
nechcem,aby to tu vyzeralo,že zneužívam vlákno atd. atd.,ale prijal by som radu. Potrebujem kúpiť auto na dochádzanie do práce 10km tam,10km naspať a samozrejme i iné príležitosti. Mal som zafixované,že ideálny bude dáky japonec,benzín, okolo roku 2002,hatchback,kvôli preprave bajku. Cena dákych do 2000Eur. Teraz otázka. Je to vhodná voľba? Oproti VW a Škodovke bude dostupnosť náhradných dielov asi žiadna,že?

šiel by som rozhodne do toho japonca.. ak vezmeš dajakú klasiku ako civic či corolla tak na vrakáčoch toho bude kopec.. dostupnosti by som sa nebál, ak dávaš originál diely aj cena je rovnaká ako u vw či škody.. akurát na koncern je väčšia dostupnosť a pestrosť neoriginál dielov z Polska a podobne, tie majú lepšiu cenu ale zas kvalitu inde..
28.02.2017 - 06:55:30
01
Ad japonci - casto maju horsiu ochranu voci korozii (specialne Mazda je tym povestna), takze pri kupe 15 rocneho japonca treba dosledne skontrolovat stav. Naopak koncern VW ma jednu z najlepsich ochran voci korozii. Ale kontrolovat treba tiez. Kazde auto je pouzivane inak.

Ad disky - suhlas s Palom. A este jedna pikoska - casto su plechace lahsie. Bajkerom hadam netreba vysvetlovat preco je to dolezite. :)
28.02.2017 - 08:39:45
00
K tým diskom v zime. Ja v zime jazdim Alu a v lete iné letné Alu. :) Pneumatiky mi nepopúšťajú a ani žiadne trasenie zanesením snehom som ešte nepostrehol. Jazdím tak 10 rokov.
Pozdravujem
28.02.2017 - 08:44:12
04
Tak ja mam obe autá na hliníku ... nic nekvitne , nesfukuje , brzdy brzdia , stierače stierajú :) ... Tucson 8 ročný a Avensis 4 / ale su to originálne disky na zimu / . Pleechace by som dal jedine na traktor , teda na Defender ...
28.02.2017 - 08:49:56
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up