No ono s tym zanesenim snehom pri beznom jazdeni po upravenych cestach to asi nebude casty problem. Ale po poskodeni povrchovej upravy kvitnu Alu pekne. :)
28.02.2017 - 08:50:55
00
Jezus napísal:
Naopak koncern VW ma jednu z najlepsich ochran voci korozii.

povedz môjmu kolegovi čo teraz vymenil 10r Tourana za Verso :P

inak tiež mám letné a zimné Alu.. na zimu sa akutár treba vyhnúť tým "hustým" alu diskom, presne aby sa tam nedržal sneh.. ak sú klasické 5 cípe hviezdy sneh ako lahko sa do nich dostane tak ľahko aj vypadne..
28.02.2017 - 08:51:00
00
Tak ono Honda a Toyota su na tom podla testov dobre. Mazda je na tom velmi zle (a nielen podla testov).

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/18-aut-ktera-porad-reznou-koroze-neni-minulosti/
28.02.2017 - 09:25:54
00
s koróziou bol zle na tom rovnako aj Nissan.. ale zas keď sa človek o to trochu stará prežije to
28.02.2017 - 09:44:08
00
takze co mam urobit s obuchnutym alu diskom aby nekvitol? :)
28.02.2017 - 09:51:28
00
zamedzit prisunu svetla, drzat v chlade a hlavne nepolievat :P
28.02.2017 - 09:54:37
08
Jezus napísal:
No ono s tym zanesenim snehom pri beznom jazdeni po upravenych cestach to asi nebude casty problem. Ale po poskodeni povrchovej upravy kvitnu Alu pekne. :)

No pokial zrovna neparkujes niekde na odhrnutej dialnici ale na sidliskovom parkovisku ktore za celu zimu nevidi lopatu ani raz tak sa lahko stane ze sa pri manevrovani z parkoviska naberie do diskov sneh tak ako sa to stalo mne niekolko krat. Samozrejme sa bavime o riadnej vrstve snehu a nie 2cm poprasku.
Potom sa to pri jazde utlacilo a primrzlo. Triaslo cele auto akoby som isiel vkuse po rolete na krizovatke. Nepomohlo ani brzdenie, drzalo to tam stale.

No a to kvitnutie. Zalezi na materiale disku. Niektore kvitnu aj bez poskodenia, ine nekvitnu aj keby mali navrtane diery.

Vahovo su niektore alu disky naozaj tazsie ako plechove. A napriklad plechove maju vzdy vyssiu nosnost nez alu. Napriklad na niektore uzitkove auta sa daju dat alu disky len s tym ze sa znizi celkova nosnost.
28.02.2017 - 13:16:15
00
Bože, už som bol včera rozhodnutý, že to nechám tak, keďže to auto mám chvíľu a nie je najmladšie a znova ste mi dali chrobáka do hlavy. No tento mesiac to budem musieť vyriešiť, bo keď kúpim nové pneumatiky, tak viac krát ako je to nutné do servisu nepôjdem :lol: Na zimu som plánoval nechať nie najideálnejší cca takýto tvar https://www.netcarshow.com/Opel-Corsa_OPC-2008-1280-3a.jpg a na leto som chcel kúpiť dľa popisu zimné (ENZO W), bo sa mi viac páčia. Alebo si to nechám cez rok prejsť hlavou a na zimu kúpim zimné :D Asi táto posledná možnosť bude najlepšia a najistejšia, ak ešte stále budem chcieť mať zimné alu disky.
28.02.2017 - 18:29:56
00
Ono pod tym kvitnutim alu diskov si netreba predstavovat hned prezrate derave disky. Je to len oxidacia pod povrchom farby/laku. Urobia sa tam bublinky ako ked hrdzavie karoseria. Je to len vec dizajnu. Lenze jedina moznost ako to odstranit je opieskovanie ktore sa robi len pri vyzutej pneu. Bezne male poskodenia od obrubnikov a pod sa daju opravit aj bez vyzuvania.


Naposledy upravil palo1707 dňa 15.03.2017 - 11:40:10, celkovo upravené 1 krát.

28.02.2017 - 19:19:21
00
zas keď máš hnusné disky, tak sa nemusíš báť, že ti ich ukradnú :D ja som moje na zimu kúpil z druhej ruky... sú toho plné internety, to potom ani tak nemrzí, že kvitnú, navyše ceny sú lepšie ako nové plecháče s ktorými by bola každoročná práca, ak by ich chcel mať majiteľ pekné... zoxidovaný disk je furt krajší ako hrdzavý plecháč... jasné puklica to skryje ale tie môžu byť tiež žrút peňazí vzhľadom na to koľko ich je okolo ciest poodletovanch :D keby som kupoval ešte raz tak si dám pozor na to aby išlo o alu určené na zimu, to som podcenil..
28.02.2017 - 19:41:52
00
No daju sa kupit aj nehrdzavejuce strieborne plechace. A puklice treba kupit originalne. Tie sa daju kupovat aj po kusoch a nie len cele sady a cena je tiez podla mna v pohode, vzhladom na kvalitu. Navyse su presne a drzia paradne. Ja som originalnu puklicu nikdy nestratil, dokonca teraz ich mam uchytene pod skrutkami kolies takze mi ani neuletia ani mi ich neukradnu, a ako som prave spomenul, jediny problem puklic su dlhe prsty zlodejov.
Preto castokrat vidiet na pukliciach elektrikarsku pasku. A nie je to preto aby neodpadli v zakrute...
28.02.2017 - 20:26:21
00
Mohol by som mať ešte hlúpu otázku? Pozerám aj na bazári (niečo by sa našlo) a bol by to veľký problém (pre fízlov, poisťovňu v prípade nehody...) ak by sa rozmer disku v TP líšil len v ET rozmere, mám ET37 a dal by som ET38/39, všíma si niekto takú blbosť? Naozaj neviem, len predpokladám že 1-2mm nič neurobia, či?

Inak s puklicami nemám problém, dajaké RS-T držia pevne :)
28.02.2017 - 20:31:16
00
Ak pridavas ET tak budes mat tie disky viac utopene a budes to potrebovat dorovnat podlozkami. Vsimat si to budes najviac ty ked ti budu suchat pneumatiky o tlmic a vnutra blatnikov :D
28.02.2017 - 20:40:15
00
Len nerozumiem prečo na R15 mám ET35 a R16 ET37 keď šírka disku je rovnaká 6,5 dokonca pri vyššom ET mám písané o 1cm širšie pneumatiky a isto nejdem behať a zapisovať všetky možné kombinácie ET. Ja som lenivý, tak kúpim na mm všetky rozmery identické, teraz asi nič nevyriešim.
28.02.2017 - 20:54:10
00
inak pokiaľ to umožňuje TP tak doporučujem zimné disky brať s menším priemerom, ja napríklad letné mám 17 a zimné 16 a sú aj užšie, viac gumy lepšie tlmí nerovnosti a chráni aj disk, užšie pneu by mali byť zasa lepšie do hlbokého snehu..
28.02.2017 - 20:57:15
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up