Užšia guma na zimu by mala zmysel, pokiaľ by si jazdila väčšinu času v snehu, cez ktorý sa potrebujú pneu "prerezať". Reálne v zime jazdíš 95% po mokrej/suchej vozovke, kde nemá užšia guma žiadnu výhodu. Osobne jazdím v lete 225/40 R18 a v zime 225/45 R17, čiže jediný rozdiel je o palec menší priemer a vyšší profil pneu.
16.02.2018 - 08:34:32
00
a aku vyhodu ma sirsia pneu? na mokrom, kde su napr. kolaje s vodou?
16.02.2018 - 09:15:00
04
Presne viem kam mieriš....tak pokiaľ to nie je nejaká 305tka široká viď SUV drivers (X6,GLC etc), a nemáš úplne mŕtvy dezén....bude mať širšia guma väčšiu styčnú plochu ako guma užšia. Ak vpáliš v 130km/h do takého 3-4cm koľajového bazéna...v takejto situácii bude jedno, či máš 195 alebo 225 širokú pneu ;)
16.02.2018 - 09:40:47
01
Ktorý dvojlitrový dieselový motor je spoĺahlivý u jazdeného SUV 4x4 ? Zatial som vylúčil obecne všetky naftové Subaru, u Mazdy 2,2 Skyaktiv...
16.02.2018 - 11:35:20
00
To si urobil dobre, napadá ma francúzka 2,0(príp 2,2 HDI) či už PSA ale od Renaultu. Prípadne 2,0 commonrail od VW. Korejské 2,2ky by mali byť fajn, v niečom menšom aj 1,7.
16.02.2018 - 11:46:40
00
ja mam s dieslovym francuzkym motorom zle skusenosti (nielen ja, aby som bol presny). konkretne peugeot motor 1.6HDI co sa montoval do kopy aut, aj Fordu, mazdy3 atd. Stale vlastnim aj Mazdu323 2,0TD z 2002 a nedam na to auto ani motor dopustit. Subaru 2,0TD, ktore predavaju moji rodicia ma 50.000km, ale absolutne ziadne problemy s autom nemali a ani som nepocul, ze by tieto motory mali nejake problemy, skor naopak. bol to dokonca motor roka v 2009 alebo tak nejako, cize ja si z nejakych reci, ze japonci nevedia robit diesle nic nerobim. skor sa mi zda, vzhladom na povahu japoncov a ich pristup k praci, ze skor plati: ked niekto nieco robi a robia to aj japonci, tak japonci to robia lepsie. kto chce, nech si kupi nemca, francuza, taliana, co len chce. keby vedel niekto vytknut tym motorom nieco konkretne a tato zavada sa opakuje u viac vozidiel, tak som ochotny po tom patrat a overovat si to, inak nie. rad sa dozviem v com su subaru diesle,alebo ine japonske diesle zle. pardon o jednom viem: Toyota 2.2 D4-D, maju podobne problemy ako 1,6HDI.
16.02.2018 - 12:04:55
00
moja toyota 2,0 D4-D zatiaľ bez problémov, ja by som japoncom veril :) a čo viem tak problém s 2,2 bol len v inom spôsobe čistenia ... namiesto DPF niečo novšie, takže ak jazdíš stále mesto môže byť problém ... ale na mesto má toyota hybrid
16.02.2018 - 12:26:21
00
ja hovorim o D4 starsieho data, este bez DPF. kamos ho ma. mal problem s tryskami, s prilisnou karbonizaciou a podarilo sa mu zadret loziska na kluke. mal vo zvyku sem-tam ist po dialnici par minut rychlejsie 170-180, vraj aby sa motor precistil. tak sa precistil, nestihal sa kvoli bordelu v motore mazat (nieco sa tam muselo upchat). v HDI 1,6 je tiez problem s motorom, moc karbonu sa tam tvori, je to vraj sposobene konsrtrukciou toho motora. nam sa stalo, ze nam pri nejakych 80tis km odislo turbo, hoci sme dbali na caste vymeny oleja. vinnik sa nasiel, karbonom sa upchalo mikrositko v mazacom kanali turba (privadza olej k turbu, aby sa mazalo a chladilo). takze turbo islo na repas, vycistila sa olejova vana, mikrositko sa dalo prec. uz je to len o tom, menit casto olej, aby turbo neodislo na necistoty, ktore sa v motore tvoria a k nemu dostanu. menit olej! toho by sa mal kazdy drzat, jedno ake ma auto. ale ak je to diesel s turbom, tak ovela viac ako benzin bez turba.
16.02.2018 - 12:36:17
02
to si dobre napísal, to treba vytesať do kameňa .. meniť olej včas a keď máš turbo tak ešte skôr
16.02.2018 - 12:38:55
00
Máme v práci Mazdu CX-7 so 2.2 Skyactive diesel...jeden motor sa už zadrel, chvíľu po garančke. Celkovo sú s tým stále nejaké problémy. Na vine ani nie je auto samotné, ale absolútne katastrofálny servis v Žiline. Najprv nevymenili pri výmene oleja aj tesnenia s filtrom v olejovej vani, čo malo za následok zadretý motor. Už sa chodí na servis do Púchova, tam to dávajú pomaly dokopy. Bol som zvyknutý u Mazdy na nepriestrelnú kvalitu, ale tento motor je asi citlivejší...jazdený by som ho určite nekupoval... Naopak, čo máme nejaké Kie s dieslami, tak absolútne žiadne problémy. Rovnako moja služobná OOOO s 3.0TDi s nájazdom 320k km, žiadne problémy, pôvodné turbo, na poslednom servise sa akurát pretesňovali vstrekovače a tri zo šietich sa aj menili.
16.02.2018 - 12:41:41
00
marp napísal:
Ktorý dvojlitrový dieselový motor je spoĺahlivý u jazdeného SUV 4x4 ? Zatial som vylúčil obecne všetky naftové Subaru, u Mazdy 2,2 Skyaktiv...


Mam Pezotacky 2,2 liter v Outlanderi. Az niekto vie o chronickych vadach toho motora, nech mi da vediet.
Predtym sa do Outlandera montoval koncernovy dvojliter, ktory som mal v Scoute (a daval sa aj do Yetyho) a predal som ho s 340 tisic bez jedineho zasahu do motora.
Neskor sa zas montoval uz japonsky 2,3 a keby mi ho dakto ponukol, tak ho rovno vezmem...
16.02.2018 - 12:41:48
00
U 2.2 Hdi bývajú problémy s FAPom a elektroinštaláciou, ako u všetkých Francúzoch. Ďalej odídený regulátor tlaku paliva, dvojhmotový zotrvačník (ak sa auto podtáča), turbo a vstreky, to je ale taká klasika u dieslov všeobecne
16.02.2018 - 12:48:54
00
Podla mojho nazoru najlepsi naftovy dvojliter ma renault co sa spolahlivosti tyka. A zase najlepsi zatah mal dvojliter od pezotu.
16.02.2018 - 13:29:46
00
hi. zaujimalo by ma, ci ma niekto vedomost (zamerne nepisem os. skusenost), ze by niekto platil na SK dialnici pokutu za prekrocenie mpr do 150km/h ?
16.02.2018 - 13:54:34
00
Jasné na úseku medzi TT-BA :D
16.02.2018 - 14:04:35
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up