Sharan/galaxy/alhambra je v nemecku auto s velkym poklesom hodnoty, doslova ako prist o 3/4 ceny za 3roky takze by som ho tu radsej neuvadzal ako drziak. O to je to pre nas bikerov lepsia kupa kupit jazdene, klasicke TDi je asi jediny diesel ktory by som bol ochotny kupit jazdeny past 200k. Na kvalitu interieru tu serie pes. Mne sa vo firemnom jazdilo lepsie jak vo fabii.

Usmevne je porovnavat synonum poruchovosti Velsatis s Cklasse :)
Resp. sa divit ze cena 4rocneho passat je 2krat vyssia ako 9rocneho 3er.
17.10.2008 - 21:27:14
00
My sme tiež Opláci. Pred dvoma mesiacmi sme vymenili 4-ročnú Agilu / nikdy nemala žiaden problém, maximálna spokojnosť/, za 7 miestnu Zafiru. Dúfam, že sa tiež vydarí.
17.10.2008 - 21:30:50
00
no dobre nebudem sa hádať, ale skúsenosť je taká...ináč kedy sa chystáte prezuť na zimáky? :twisted: spravím tu reklamu na ocov pneuservis :lol:
18.10.2008 - 16:22:35
00
no uz nad tym tuho rozmyslam...ak sa mi nepodari este tento vikend,tak buduci urcite :idea: a v pondelok idem nachipovat,uz som na to uplnne nalomeny 8)
19.10.2008 - 08:41:21
00
4-ročnú Agilu / nikdy nemala žiaden problém, maximálna spokojnosť/
s akou motorizaciou?
jazdil som na (sice troska starsej) agile 1.0 V3 - strach a hroza :shock: ... to len huci a stoji, neviem si to predstavit so 4 osobami do kopca, ked s dvoma to malo problemy :D , nepresne radenie, tvrda spojka a spotreba ako 4.2 V8
19.10.2008 - 18:11:29
00
a čo ideš čipovať??teda myslím aké auto...+motor :P
19.10.2008 - 21:55:58
00
Peugeot 307SW, 1,6HDi, 109hp :)
19.10.2008 - 22:15:22
00
po čipe budeš mať okolo 140 koní že??a to je si myslím na také auto slušné
19.10.2008 - 22:25:32
00
este neviem,zajtra idem tam,tak sa podozvedam...hlavne nech to ma zivsie rozbehy(a nizsiu spotrebu)
19.10.2008 - 22:42:16
00
no tak my máme TDI-čko čo malo pôvodne 115 koní a dali ho na 150...šlape to jak divé :twisted:
19.10.2008 - 22:53:21
00
no uvidime co vykuzlia zajtra :)
19.10.2008 - 23:11:00
00
len ako sa to podpise pod zivotnost motora...
19.10.2008 - 23:13:50
00
Otazka je ako dlho.

Warzone ja by som to na tvojom mieste nerobil. Kupit si maly motor a potom sa takymito metodami snazit o zvysenie vykonu.
Diesel sa chipuje stylom ze sa prida viac paliva na jeden impuls vstreku. Kedze u diesla otacky regulujes cez pumpu a nie klapkou. Nafta nema pevne Lambda cislo a tak ta bohatsia zmes zhori a vysledne plyny roztocia viac turbo lebo su teplejsie, zaroven chlapci zvysia maximalny plniaci tlak na wastegate. Zodpovies si sam kolko taky motor vydrzi. Studene starty, jazda na limite otacok. Spotreba je logicky vyssia pri stejnych otackach, takto nacipovane auto sa potom jazdi na nizsich rychlostiach pri vyssej rychlosti aby si dosiahol nizsiu spotrebu. Co zas je zvysenie namahanie ojnicnych capu. Vravi sa ze tolerancie su +20-30% vykonu no o tolko klesne zivotnost podla mna. Problem je skor so samotnym common rail systemom ktory je uz sam o sebe nachylny pretoze vacsinu prevadzkovej doby pracuje pod vysokym tlakom (pumpa, trysky, rozvody, kedze vstrek s celeho pracovneho cyklu je len zanedbatelna doba).

Este dodam ze tak sa to robilo u starsich TDI tam samozrejme odpadol problem s common railom. Skus ich vyspovedat co a jak chcu robit a zvaz. Ale neviem si predstavit jak inak by sa to dalo u nafty urobit, pretoze nafta nevybuchuje ale hori pokial si dobre pametam asi 8krat pomalsie preto naftaky idu horsie do otacok. U benzinaku by si mal dodrzat optimalny pomer palivo vzduch ale mozes sa hrat s predstihom a to je velka vyhoda, palivo sa davkuje podla nasateho vzduchu a ten regulujes klapkou takze u benzinu sa chipuje stylom ze dezko zvysi max mozny plniaci tlak na vastegate a na priepustom ventile pred klapkou. Lenze toto u naftaka neni. Zaklad je tam narvat co najviac vzduchu a paliva. Idem pozriet nejaku
literaturu o common railoch :P

Sakra viac nepisem, vsak je to bike forum, by som zapisal celu stranu


Naposledy upravil stqeno dňa 19.10.2008 - 23:42:25, celkovo upravené 1 krát.

19.10.2008 - 23:16:17
00
kua stqeno no ja si to snad rozmyslim...rozmyslal som o tom uz dlhsie ale kazdy ti povie nieco ine az vcera kamos beha na nacipovanej oktavke 1.(1,9tdi) a moc si pochvaluje... :| ale ze spotreba sa este zvysi?Tomu sa mi nechce verit.Spotrebu mam prave vyssiu koli tomu,ze mi treba viac paliva ho roztiahnut,ci nie?
19.10.2008 - 23:41:18
00
klasicke TDI je prave lepsie v tom ze ten vstrekovaci system neni tak namahany a samotne motory su dost robustne postavene. Ale co pocuvam od ludi co do toho vidia tak tie nove common rail systemy su tak na 250t km, netusim jak je na tom peugeot ale necakaj ze tak ako stare 1,9D.
Prave treba zmenit styl jazdy, netocit. Co si zas u 1,6ky nedokazem predstavit. Chcelo by to 2.0ku.
Rozjazdy ale budu zivsie dostanes turbo skor do tlaku takze zlepsis plnenie a akceleraciu. A potom hned radit do tazsich na udrzanie rychlosti. Mozna by to chcelo tazsi staly prevod. Lebo aj prevodovka bude asi odladena na krivku vykonu a krutaku.

edit: ja sa proste neviem vyjadrovat. Ide o to ze nebudes musiet motor tocit do nemoty aby si nieco s neho dostal, budes skor na vyssom plniacom tlaku a krutaku aj pri nizsich otackach.
Nechcem ta zas odhovarat uplne, ja ale by som do toho nesiel, ale zas niesom odbornik na diesle nikdy som diesel nemal a asi tak skoro mat nebudem(common rail duplom). ;)


Naposledy upravil stqeno dňa 20.10.2008 - 00:08:28, celkovo upravené 1 krát.

19.10.2008 - 23:44:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up