Odfoť to. Jazdiť sa da ale... Motor je ladený na tú príveru a original koncovku. Ak príveru odpojíš a vymeníš koncovku odporúča sa dať moto ladiť na brzdu. Bez ladenia si výkonovo skôr pohoršíš. Ak nemáš koncovku vyslovene špatnú ja by som iba kôli zvuku taký zásah zvážil.
25.03.2024 - 19:54:56
01
Tak som daco nastudoval na zahranicnych forach a vraj sa da jazdit bez tej klapky/privery ale vacsinou clovek pride o nejakych 5% vykonu v nizkych otackach, co ma absolutne netrapi.
Tu su fotky. Vraj aby to nehadzalo vystrazne kontrolky treba nechat to servo pod sedlom nech si pracuje naprazdno a odpojit iba lanka iduce k vyfuku.
Vyfuk z ali som objednal, uvidime. Kat asi zatial necham na mieste, to by bol asi ramus jaksvina :) teda ak je kat ten box napravo od laniek...ale mozno je to iba rezonátor

Aj ked napriklad znackove M4 vyfuky odstranuju pri montazi aj klapku aj kat
https://m4exhaust.com/

Prílohy:

20240329_165817.jpg
20240329_165817.jpg 213.02 KiB thumb_up0thumb_down

20240329_165820.jpg
20240329_165820.jpg 189.9 KiB thumb_up0thumb_down

29.03.2024 - 19:11:55
00
EDIT tak je to rezonátor. Kat by mal byť až medzi zvodmi a rezonátorom.
29.03.2024 - 20:00:10
00
keyboard_arrow_up