Dosť sa o tom hovorí, lebo sa blíži termín jeho uzavretia. Poprosil by som odborníkov ktorí sa v tom vyznajú o radu či v ňom zostať alebo vystúpiť vzhľadom na môj vek (46). Som v ňom už 2. alebo 3. rok. Keby som bol mladší tak v tom mám jasno, ale aj niektoré DSS-ky naznačujú že tento vek už asi nie je vhodný na zotrvanie v II. pilieri.
Nemám 46. Mám 32 ale aj tak sa mi to nezdá. Dúfam , že aspon tento po...... štát sa zaručí , že dostanem to , čo tam dám lebo tie percentá sú aj tak o ničom
46 má turcyk a pre toho je to nezmysel aj keby bol druhý pilier super výnosný.
Musíš si uvedomiť,že si sa rozhodol pre súkromnú firmu ktorá by ti mala zhodnocovať vložené peniaze.Podľa poslednej novely už musia dss ručiť výšku vloženého vkladu.Ak nemajú zisk musia doplatiť z vlastných zdrojov.
To nie je argument tadeáš..Fondy nevynášajú.Možno tak konzervatívne čiastočne.každá dss ti predsa dá možnosť si cez net skontrolovať svoj účet.Tam hneď zistíš či skutočne zarábajú,alebo nie.Pozrieš hodnotu dôchodkovej jednotky a je vybavené.
vyzera to tak, ze zacnem radsej odkladat do ponozky...
a kedze inflacia je svina... zacnem to priebezne ivnestovat do zlata... a ked budem na dochodku, zlato vymenim za penaze
Zlato vždy malo , má a aj bude mať hodnotu ale podľa mňa by si musel nakúpiť zlaté tehly aby si si mohol povedať , že investujem do zlata a nie prstene a retiazky Zostávajú Ti už len tie ponožky
lubik, to sa mylis...
aj tie prstene a retiazky budu mat o XX rokov ronvaku hodnotu ako teraz... pretoze su zo zlata!
hodnota penazi pojde dole.... ale hodnta zlata zostane, respektive nepojde tak dole ako idu peniaze.
pri zlatej tehle neplatíš pridanú hodnotu za umeleckú prácu ako pri retiazke. A zlatá tehla sa ľahšie píli, keď treba na chleba a prachy nefungujú.
do diamantov by som nešiel. Sú menej likvidné voči zlatu.